Viihdelinjat??

manna

Ei ko. touhua nyt ehkä ihan 'myyntityöksi' :) voi kutsua, mutta haluaisin kuulla, jos jollakulla on kokemuksia ko. jobista?

Siis työntekijänä - en sinne soittelusta..

Tarvitsisin kipeästi lisätienistejä vakkarityöni lisäksi. Tosin kait vain tilapäisesti. Ja hyvän mielikuvituksen omaavana pystyisin kai millaisiin suorituksiin hyvänsä. :)

Täällä kyselenkin vain, että kuinka helposti moiset puhelut pystyy pistämään mielestään saman tien pois? Vai pystyykö?

Ja että miten homma on työnantajan kanssa toiminut - palkka tulee silloin kun pitää vai tuleeko?

Heh.Enpä olisi uskonut tällaisia koskaan kysyväni, mutta tuntuu, että siinä voisi olla pelkillä likaisten juttujen tyhjällä ja tarkoituksettomalla jauhamisella ihan hyvät tienestit. (Tosin miehiä ehkä kävisi lopulta sääliksi, joten en tiedä olisiko minusta siihen sittenkään.)

30

23853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ota hakusanaksi puhelinviihde,sieltä saat puh.linjoista kokemuksia,ilmeisesti muut ei viitsi vastata,MIETI VIELÄ!!!!

      • That`s me

        Olen ollut töissä ns.alalla noin 4kk. muun työn lisäksi, ja juuri siksi että olen pahasti veloissa ja rahaongelmissa, en kai olisi muuten hommaan ryhtynytkään. Lisäksi jäin työttömäksi ja muutakaan ei ollut... selityksiä, joo, mutta rahaa olen saanut.
        On se aika touhua, joskus on pakko katkaista, ei kestä. Mutta helppoa rahaa, silloin kuin puhelin soi. Sepä se ongelma usein onkin että ei tule puheluja, odotusta suurin osa. Itse lenkkeilen ja marjastan samalla, tiskaankin, siivoan yms. siitä hyvä duuni... mutta jos haluat laita mailia [email protected] niin voidaan vaihtaa ajatuksia


      • MIETI TARKKAAN!

        MIETI TARKKAAN MIHIN OLET RYHTYMÄSSÄ!!!


    • ahdistunut

      Hei,
      älä koskaan ryhdy sellaiseen hommaan.
      Olet loppu ikäsi painostuksen kohteena ja henkesi vaarassa.Palkkaa ei ei makseta koskaan ajoissa ja muu
      tama sentti minuutti. Saat lähättää euronkin edestä kovasti.Ennen kuin euro on hankittu ja siitä vielä
      verot pois.
      Ja ääni huulesi turpoaa ja lopulta äänesi katoaa kokonaan. Joudun lopettamaan homman ja mihinkään muualle et pääse, kun esität työ todistuksen seuraavalle työnantajalle.
      Et kelpaa enää minnekään. Olet leiman saanut.

      • Anonyymi

        Kuka sitä todistusta pakottaa näyttämään. Kannattaa kokeilla. Tämä kommentoija taitaa nähdä ufoja.


    • ahdistunut

      HUOM! ÄLÄ KOSKAAN RYHDY SEKSILINJA TYÖHÖN
      HENKILÖLLISYYS EI PYSY SALASSA SINUA SEURATAAN
      TUTKITAAN MILLAINEN OLET
      HENKEÄ UHATAAN PAINOSTETAAN KOKO LOPPUELÄMÄN
      PALKKAA EI MAKSETA KOSKAAN NIIN KUIN ON SOVITTU
      MUUTAMA SENTTI MINUUTTI JA VEROT POIS
      SAAT LÄÄHÄTTÄÄ ÄÄNESI JA ÄÄNIHUULESI
      KIPEIKSI
      SINUT IRTISANOTAAN JOS ET KILJU JA HUUDA TARPEEKSI JOTA EI ESIM
      KERROSTALOSSA VOI ÖISEEN AIKAAN TEHDÄ
      OLET LEIMATTU. ET PÄÄSE ENÄÄ MIHINKÄÄN TÖIHIN ESITÄT SEURAAVALLE TYÖNANTAJALLE TYÖTODISTUKSEN
      ETTÄ OLET OLLUT SEKSILINJALLA TÖISSÄ JA HUIIIII ARVAA P**SETKÖ TÖIHIN...

    • APUA!!!!!!!!!!!!!!!

      MIETI VIELÄ!

      ÄLÄ KOSKAAN SUOSTU SEKSILINJA TYÖHÖN SE EI OLE SITÄ MITÄ LUVATAAN.
      Et tiedä mihin olet joutumassa!


      MIETI TARKKAAN

    • vaikene

      EN SUOSITTELE!!!
      ÄLÄ PILAA OMAA ELÄMÄÄSI!!!
      ÄLÄKÄ PERHEESI!!!
      LÄHEISTESI!!!
      KOSKA HENKILÖ TIETOSI ASUIN PAIKKASI PERHESUHTEESI EI PYSY SALASSA!!!

      ON PALJON ASIOITA JOITA ET TIEDÄ ENNEN KUIN RYHDYT TYÖHÖN, VAIKKA SINULLE LUVATAAN KAIKKEA MAHDOLLISTA.
      ON PALJON ASIOITA MINKÄ TAKIA SEKSILINJALLA TYÖSKENTELEVÄN PITÄÄ VAIETA!!!!!
      ILMANKOS SIITÄ EI PUHUTA!!!!!

      • MUKA JURISTI TAI MALLI

        HEH HEH ERÄS SEKSILINJALLA TYÖSKENTELEVÄ VÄITTI OLEVANSA HELSINKILÄINEN JURISTI HEH HEH NAURETTAVAA
        EI PUHETYYLIKÄÄN OIKEIN KUULOSTAT FIKSULTA YM JA JUTUT AIKA YKSINKERTAISIA HEH HEH.JA MIEHET USKOO KAIKKI HEH HEH HEH
        JA ERÄS KEHUI OLEVANSA MALLI HEH HEH
        ERÄS ASIAKAS JOLTA KYSEINEN SEKSILINJALLA TYÖSKENTELEVÄ PYYSI 500 EUROA YÖ. KÄVI TAPAAMASSA
        JA HEH HEH MALLINA MUKA HEH HEH
        KYLLÄ OMA VAIMOKIN ON RUUSU HÄNEN RINNALLAAN...
        OLI KAKSI TURVAMIESTÄ PAIKALLA HÄNEN VELJENSÄ JA
        ENTINEN MIEHENSÄ.KAIKKEA OLI KYLLÄ TARJOLLA..


      • "linjalainen"
        MUKA JURISTI TAI MALLI kirjoitti:

        HEH HEH ERÄS SEKSILINJALLA TYÖSKENTELEVÄ VÄITTI OLEVANSA HELSINKILÄINEN JURISTI HEH HEH NAURETTAVAA
        EI PUHETYYLIKÄÄN OIKEIN KUULOSTAT FIKSULTA YM JA JUTUT AIKA YKSINKERTAISIA HEH HEH.JA MIEHET USKOO KAIKKI HEH HEH HEH
        JA ERÄS KEHUI OLEVANSA MALLI HEH HEH
        ERÄS ASIAKAS JOLTA KYSEINEN SEKSILINJALLA TYÖSKENTELEVÄ PYYSI 500 EUROA YÖ. KÄVI TAPAAMASSA
        JA HEH HEH MALLINA MUKA HEH HEH
        KYLLÄ OMA VAIMOKIN ON RUUSU HÄNEN RINNALLAAN...
        OLI KAKSI TURVAMIESTÄ PAIKALLA HÄNEN VELJENSÄ JA
        ENTINEN MIEHENSÄ.KAIKKEA OLI KYLLÄ TARJOLLA..

        No huh ku on tekstiä. Ensinnäki jos on oikeassa firmassa töissä, ei saa tavata "asiakkaita". Se on itsensä myymistä. Ja se mitä ne tytöt siel puhelimes puhuu, on fantasiaa, tarua, valetta. Mitä ikinä nyt onkaan. Jos joku tyttä väittää olevansa britneyn kaksois olento, tuskin sitä on. Jos joku väittää olevansa juristi, epäilen hänen olevan moista.

        Järkikäteen miehet. Ja kaikki muutkin.

        Ja mitä linjalla työskentelyyn tulee. Se on jokaisen oma asia mitä tekee. Joka ikisessä työpaikassa on omat riskinsä. Eipä tuo homma mitään pahaa ole. Ja miks ihmeessä joku uhkais tappaa sut jos oot linjal töissä!? En ymmärrä.

        Avartakaa maailmaanne.


      • linjalainen myös
        "linjalainen" kirjoitti:

        No huh ku on tekstiä. Ensinnäki jos on oikeassa firmassa töissä, ei saa tavata "asiakkaita". Se on itsensä myymistä. Ja se mitä ne tytöt siel puhelimes puhuu, on fantasiaa, tarua, valetta. Mitä ikinä nyt onkaan. Jos joku tyttä väittää olevansa britneyn kaksois olento, tuskin sitä on. Jos joku väittää olevansa juristi, epäilen hänen olevan moista.

        Järkikäteen miehet. Ja kaikki muutkin.

        Ja mitä linjalla työskentelyyn tulee. Se on jokaisen oma asia mitä tekee. Joka ikisessä työpaikassa on omat riskinsä. Eipä tuo homma mitään pahaa ole. Ja miks ihmeessä joku uhkais tappaa sut jos oot linjal töissä!? En ymmärrä.

        Avartakaa maailmaanne.

           That`s me    27.07
        viihdelinjat    MIETI TARKK...    09.04
        SEKSILINJAT    ahdistunut    20.03
        seksilinjat    ahdistunut    20.03
        viihdelinjat    APUA!!!!!!!...    20.03
        seksilinja    vaikene    08.04
        seksilinjat    MUKA JURIST...    09.04

        Tosi terveen olonen tyyppi :)


      • Anonyymi
        MUKA JURISTI TAI MALLI kirjoitti:

        HEH HEH ERÄS SEKSILINJALLA TYÖSKENTELEVÄ VÄITTI OLEVANSA HELSINKILÄINEN JURISTI HEH HEH NAURETTAVAA
        EI PUHETYYLIKÄÄN OIKEIN KUULOSTAT FIKSULTA YM JA JUTUT AIKA YKSINKERTAISIA HEH HEH.JA MIEHET USKOO KAIKKI HEH HEH HEH
        JA ERÄS KEHUI OLEVANSA MALLI HEH HEH
        ERÄS ASIAKAS JOLTA KYSEINEN SEKSILINJALLA TYÖSKENTELEVÄ PYYSI 500 EUROA YÖ. KÄVI TAPAAMASSA
        JA HEH HEH MALLINA MUKA HEH HEH
        KYLLÄ OMA VAIMOKIN ON RUUSU HÄNEN RINNALLAAN...
        OLI KAKSI TURVAMIESTÄ PAIKALLA HÄNEN VELJENSÄ JA
        ENTINEN MIEHENSÄ.KAIKKEA OLI KYLLÄ TARJOLLA..

        Hehheh


    • Pikilumi

      Olen itse viihdelinjalla ja se on ihan ok puuhaa kunhan itse suhtautuu siihen huumorilla...ja kyllä ne asiat unohtaa heti kun puhelimen laittaa kiinni.Sain kokoon n. 3700min/kk a/0.28snt/min. bonukset kaikilta yli 4min puheluilta sekä hyvät lomarahat kotona istuen muutamana päivänä viikossa.Ei se mitään naisten riistoa ole.! ME SAAMME HYVÄT RAHAT ja makeat naurut.Kiitos soittajille.

      • miettikäää kahdesti

        olin eräässä firmassa ja kas kummaa tj halusi tollaset linjat. (siksi että soitti varmaan juuri sinulle joka tienaat 3700€) No alkuun palkkasi jenigä töihin ja se että palkkaa ei maksa kuin vastatusta ajasta..! Ainahan työstä ja siihen sitoutumisesta maksetaan palkkaa mutta tämä tj päätti ei. Itse en tehnyt noita töitä sain palkkaa ihan ok, mutta ne jotka oikeasti päåivystivät yön eivät saaneet kuin vaivaisen muutaman euron ..huh huh.. Yrityksellä ei ollut hyviä rahoja markkinointiin eikä muuhun että mainontaa olisi voinut lisätä.
        Minä sanon teille, ÄLKÄÄ menkö tollaiseen töihin koskaan.ei naisen pidä suostua noin alhaiseen työhön, se on todella alentavaa. Mitähän työsuojelu tosta sanoisi??


      • anuliinukka

        Niin, mutta kyllä sä joudut naisena olemisesta aika oudon kuvan miehille välittämään.
        Valehdellahan siellä pitää, että olet itse soittanut linjalle ja runkkailet milloin milläkin vempaimella. Jos mies kysyy, tykkäätkö persepanosta oikea vastaus on tietysti tykkäät. Sitten kuvailet miten tarjoat persettäsi ja panon jälkeen vaikka nuolet puhtaaksi. Taikka jotain muut yhtä outoa paikkansa pitämätöntä juttua joudut heittämään naisen seksuaalisuudesta. Muuten soittaja vaihtaa toiselle naiselle. Pervoja, pedoja yms. liikkuu linjoilla säännöllisesti, joten kyllä heille palvelua annetaan mitä haluavat, eiväthän siellä pyörisi muuten.
        Ja kun nämä soittajat oikeasti harhautetaan kuvittelemaan, että vastaavat naiset ovat ihan tavallisia itse linjalle soittaneita naisia. Suurin osa miehistä ei halua muitten kanssa keskustellakaan. Vaikka eihän tällaisille linjoille naiset soita, siksi siellä palkatut vastaajat.
        Minkähänlaista käsittelyä oikeat, heidän elämäänsä osuvat naiset saavat, kun tulee näin outo kuva naisen seksuaalisuudesta? Varmaan aika moni puutteessa oleva mies kokee agressiivisuutta, kun tosi elämässä naiset eivät tarjoilekaan sitä samaa mitä tuntuvat haluavan puhelimessa.
        Toinen juttu on, että joudut naruttamaan surkeita, yksinäisiä mielenterveysongelmista kärsiviä soittajia, narraamalla että olet itsekin etsimässä aitoa seuraa.
        Tein itsekin tätä työtä n.vuosi sitten jonkin aikaa, mutten sitten kestänyt sitä ainaista valehtelua. Koin että valehtelin omasta itsestäni, sillä nainenhan minäkin olen, vaikka keksittynä henkilönä vastailinkin.
        Helpottunut olen, että sain muita töitä.


      • humpuukia koko homma

        Paljonkohan niitä 60 minuutin pätkiä nyt vuorokaudessa olikaan?

        0,28€ x 60 min = 16,80€
        Jos puhut yhteen putkeen 24 tuntia, eli 16,80€ x 24, tienaat päivässä 403,20€

        Jos puhut 20 päivää putkeen saat 403,20€ x 20 = 8064€

        Tämä siis 24 tuntia ympäri vuorokauden ja viikonloput vapaat:)
        Tästä verot pois, vaikka 20% , eli 1612,80€, jää 6451,20€
        -----------------

        Jos taas puhut 8 tuntia putkeen päivässä, tienaat 134,40€ päivässä

        Jos puhut 8 tunnin vuoroja 20 putkeen, tienaat 134,40€ x 20 = 2688€

        -----------------

        Jos olet realisti, puhelin soi linjoille muutamia kertoja tunnissa, sinä olet yksi tytöistä ja sinulle ohjataan puhelu muutaman kerran illassa, jos satut linjoilla keikkumaan, tienaat noin 500€ kuussa. Miinus tietty verot.

        ------------------
        Eli koska olet linjalyyti, eli firman omistaja, business on sinulle kannattavaa, ei muille.
        Jos ei mitään muuta keksi, sinne vaan kuuntelemaan hauskoja juttuja. KYllä miehet on oikeesti niin naurettavaa sakkia. huh huh


      • Nautinnn tuottaja
        humpuukia koko homma kirjoitti:

        Paljonkohan niitä 60 minuutin pätkiä nyt vuorokaudessa olikaan?

        0,28€ x 60 min = 16,80€
        Jos puhut yhteen putkeen 24 tuntia, eli 16,80€ x 24, tienaat päivässä 403,20€

        Jos puhut 20 päivää putkeen saat 403,20€ x 20 = 8064€

        Tämä siis 24 tuntia ympäri vuorokauden ja viikonloput vapaat:)
        Tästä verot pois, vaikka 20% , eli 1612,80€, jää 6451,20€
        -----------------

        Jos taas puhut 8 tuntia putkeen päivässä, tienaat 134,40€ päivässä

        Jos puhut 8 tunnin vuoroja 20 putkeen, tienaat 134,40€ x 20 = 2688€

        -----------------

        Jos olet realisti, puhelin soi linjoille muutamia kertoja tunnissa, sinä olet yksi tytöistä ja sinulle ohjataan puhelu muutaman kerran illassa, jos satut linjoilla keikkumaan, tienaat noin 500€ kuussa. Miinus tietty verot.

        ------------------
        Eli koska olet linjalyyti, eli firman omistaja, business on sinulle kannattavaa, ei muille.
        Jos ei mitään muuta keksi, sinne vaan kuuntelemaan hauskoja juttuja. KYllä miehet on oikeesti niin naurettavaa sakkia. huh huh

        Olen itse kotirouvana jutellut ja tuottanut nautinnon vaika kuinka monelle suomalaiselle miehelle, jonka naiset eivät siihen kotonaan kykene tms.
        Koen, että duni oon tosi kivaa, ei valittamista.
        En tiedä, miten palkka tulee, mutta ainakin linja tuntuu soivat ihan kiitettävästi.

        Oma alapää vetreytyy ja vahvistuu, kun saa orgasmeja monta kertaa päivässä iteskin


      • Työtä pelkäämätön
        Nautinnn tuottaja kirjoitti:

        Olen itse kotirouvana jutellut ja tuottanut nautinnon vaika kuinka monelle suomalaiselle miehelle, jonka naiset eivät siihen kotonaan kykene tms.
        Koen, että duni oon tosi kivaa, ei valittamista.
        En tiedä, miten palkka tulee, mutta ainakin linja tuntuu soivat ihan kiitettävästi.

        Oma alapää vetreytyy ja vahvistuu, kun saa orgasmeja monta kertaa päivässä iteskin

        onko olemassa jotain yhteisöä joka tietäisi neuvoa minua tarkemmin, sillä olen ajatellut hakeutua töihin alalle?

        pus mus,

        Lylli


      • Rulaa
        anuliinukka kirjoitti:

        Niin, mutta kyllä sä joudut naisena olemisesta aika oudon kuvan miehille välittämään.
        Valehdellahan siellä pitää, että olet itse soittanut linjalle ja runkkailet milloin milläkin vempaimella. Jos mies kysyy, tykkäätkö persepanosta oikea vastaus on tietysti tykkäät. Sitten kuvailet miten tarjoat persettäsi ja panon jälkeen vaikka nuolet puhtaaksi. Taikka jotain muut yhtä outoa paikkansa pitämätöntä juttua joudut heittämään naisen seksuaalisuudesta. Muuten soittaja vaihtaa toiselle naiselle. Pervoja, pedoja yms. liikkuu linjoilla säännöllisesti, joten kyllä heille palvelua annetaan mitä haluavat, eiväthän siellä pyörisi muuten.
        Ja kun nämä soittajat oikeasti harhautetaan kuvittelemaan, että vastaavat naiset ovat ihan tavallisia itse linjalle soittaneita naisia. Suurin osa miehistä ei halua muitten kanssa keskustellakaan. Vaikka eihän tällaisille linjoille naiset soita, siksi siellä palkatut vastaajat.
        Minkähänlaista käsittelyä oikeat, heidän elämäänsä osuvat naiset saavat, kun tulee näin outo kuva naisen seksuaalisuudesta? Varmaan aika moni puutteessa oleva mies kokee agressiivisuutta, kun tosi elämässä naiset eivät tarjoilekaan sitä samaa mitä tuntuvat haluavan puhelimessa.
        Toinen juttu on, että joudut naruttamaan surkeita, yksinäisiä mielenterveysongelmista kärsiviä soittajia, narraamalla että olet itsekin etsimässä aitoa seuraa.
        Tein itsekin tätä työtä n.vuosi sitten jonkin aikaa, mutten sitten kestänyt sitä ainaista valehtelua. Koin että valehtelin omasta itsestäni, sillä nainenhan minäkin olen, vaikka keksittynä henkilönä vastailinkin.
        Helpottunut olen, että sain muita töitä.

        Enpä ole ko. työssä ollut, mutta sivuja sillä silmällä lueskelen, että nykyisen sidonnaisen, huonopalkkaisen ja tylsän työni voisin vaihtaa vaikka tällaiseen.
        Itse en koe naisenriistona tms. Miehillä on tarpeensa ja valitettavasti monesti kotobedisistä ei löydy mielikuvitusta tai sitten estot tms. estää sen täyteläisen seksikokemuksen omassa parisuhteessa.
        Itse olen jo keskiikäinen ja koin pitkään huonoa omaa tuntoa, kun oli nuorena sinkkuna kaikenlaisia juttuja yhdenillan jne. Nyt olen onnellisesti parisuhteessa
        seksi rulaa, siippakin on sitä mieltä, että minun mielikuvituksella voisin ko hommaa tehdä..


      • virhekkö

        0,28snt/min :D elikkä noilla minuuteilla reilu 10 euroa tunti xD tais sulla tulla pieni virhe yksiköissä ;)


      • tällähetkellätyötön

        kuinka ja miten sinne pääsee töihin ?
        Kuka maksaa palkkaa ?
        Kotoa päinkö ? Kätevää...


      • Ylitalon Astu

        Tienasihan Pikilumi 16 euroa tunti. Ei tuo nyt kauhean huonosti ole. Minä tienasin eräässä tehtaassa tehtaan avainkoneisiin kuuluvaa konetta käyttämällä ja ohjelmoimalla vain 14,25/tunti.


    • ha ha Hyvä homma!

      ei käy miehiä sääliksi, soittavat ja runkkaavat luuriin :D

    • Suosittelija

      Runnkkulinjat on parhaita ja arvostetuimpia myyntitöitä. Suosittelen.

    • sopivakoko

      Pääset elämässä vielä pitkälle

    • nadja08

      hei. itse olen töissä viihdelinjoilla ja kuukausittain käteen jää 2400-3800e. kyllä itse ainakin pärjään.

      • Feministi

        Hei nadja08, kerro ihmeessä missä puljussa työskentelet, tuntuu vaan tuo sinun ansiotasosi olevan hieman ylimitoitettua. Kyllä minä tunnen muutamia viihdelinjojen pitäjiä ja ovat kyllä valaisseet asiaa jonkin verran. Ensinnäkin sinun on oltava joko sukulainen tai hyvä tuttu sinne puljuun, ei ne sieltä yhdistele puheluita kuin omille tuttavilleen tai muutoin hyviksi kavereiksi tulleille.
        Niin monet naisraukat saavat päivässä vain muutaman puhelun, jotka nekin ovat mitä lie runkkaavia ukkoja, ei puhu eikä muuta kuin huutavat että huohota mulle tmv.
        Kyllä ne siellä tietävät keille yhdistävät ne ns. paremmat puhelut, vaikka kuinka todistavat naisille että tietokoneet ojaavat puheluita, se on ihan kakkapuhetta se.
        Eikös se naisten liksa liene siellä 25 sentin paikkeilla minutti bonukset -verot, ei sillä paljoa juhlita tänä aikana, hyvä jos saa leivän pari kuussa.
        Mutta jos kova kiinnostus on kuunnella runkkaavia ukkoja niin kuka estää, se on oma valinta sekin duuniksi kai laskettava.
        Kyllä mieluimmin siivoaisi vaikka vessanpönttöjä sekin olisi kunniallisempaa työtä kuin ähkiä puol hörhöläisten ukkoressujen kanssa.
        Pidän nin vääränä sen, että naiset aistuvat antamaan naisesta ihan vääränlaisen kuvan, sillä eihän normaalisti naiset elä sellaista elämää mitä antavat soittajille ymmärtää.


      • nadiac

        Oikeestikko ? Noinko paljon ?


      • jonseq2

        Ei sieltä mitään 2000-3000 e saa. Mutta ei tuokaan pidä paikkaansa, että paremmat puhelut yhdistetään tuttaville. Asiakashan sen päättää, kenen kanssa haluaa jutella ja kuinka kauan.


    • miesluuri

      Vaan voi siellä langan toisessa päässä olla mieskin juttelemassa ja antaa tyydytyksen miehelle.
      Menee täydestä sekin siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe