Ennen kuin saan vastauksia. Minä vaadin saada tietää, että mitä tämä on olevinaan?
Minä en mene nukkumaan
42
381
Vastaukset
- Anonyymi00003UUSI
En mene nukkumaan, kun en voi. Minä haluan nyt vastauksia. Heti.
- Anonyymi00005UUSI
Tarkenna kysymystäsi?
Olevinaan mitä?- Anonyymi00007UUSI
No tämä koko teatteri, eli minun "elämä".
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kannattaisi vaan ottaa ne lääkkeet
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kannattaisi vaan ottaa ne lääkkeet
Ei ole lääkkeitä. Eikä mun päässä kuulemma mitään vikaa ole, vaikka olen sanonut, että varmasti on. Mulle sanotaan lääkärin toimesta, että kuvittelen hulluuteni ja olen oikeasti täysin terve.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ajattelen, että täältä tuskin saat vastauksia oman elämäsi kysymyksiin tai teatteriin. Tämä on vain jumituspalsta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ajattelen, että täältä tuskin saat vastauksia oman elämäsi kysymyksiin tai teatteriin. Tämä on vain jumituspalsta.
Ihan sama mistä niitä etsii, kun koko todellisuus, sen jokaikinen aspekti liittyy minuun.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihan sama mistä niitä etsii, kun koko todellisuus, sen jokaikinen aspekti liittyy minuun.
Mitä tarkoitat? Mikä liittyy sinuun?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Mikä liittyy sinuun?
Tämän maailman tulevaisuus. Minä olen se. Minä olen vastavoima sille, mitä on tapahtumassa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tämän maailman tulevaisuus. Minä olen se. Minä olen vastavoima sille, mitä on tapahtumassa.
En ymmärrä mitä tarkoitat.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat.
Etpä tietenkään, sillä suljet silmäsi.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Etpä tietenkään, sillä suljet silmäsi.
Niin. Varmaan kohta pitää mennä nukkumaan. Ja sulkea silmät. Enkä tarkoita sinua.
Reaalissa en jätä vastaamatta tai miettimättä toisen ihmisen kanssa hänen tilannettaan. Täällä on hieman eri juttu. Tämä on vessan seinä kuten tiedät. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin. Varmaan kohta pitää mennä nukkumaan. Ja sulkea silmät. Enkä tarkoita sinua.
Reaalissa en jätä vastaamatta tai miettimättä toisen ihmisen kanssa hänen tilannettaan. Täällä on hieman eri juttu. Tämä on vessan seinä kuten tiedät.Jättäisit, jos käytäisiin reaalissa tätä keskustelua. Ei sinun maailmankuvasi kestäisi.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jättäisit, jos käytäisiin reaalissa tätä keskustelua. Ei sinun maailmankuvasi kestäisi.
Hyvä jos kykenet arvioimaan maailmankuvani kestävyyttä anonyymisti vessassa. Kiitos palautteesta ja levollista unta.
🌾 Hyvää yötä - Anonyymi00028UUSI
Toistot tekevät vaikutelmasta tehokkaan kuten huomaat...
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hyvä jos kykenet arvioimaan maailmankuvani kestävyyttä anonyymisti vessassa. Kiitos palautteesta ja levollista unta.
🌾 Hyvää yötäAika hyvin sen tietää jo ennalta. Mitä se ihmisillä keskimäärin on, ei ole kovin paljon.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Aika hyvin sen tietää jo ennalta. Mitä se ihmisillä keskimäärin on, ei ole kovin paljon.
Riippuu varmaan ihmisistä joita olet elämässäsi kohdannut. Oma asenne merkitsee paljon. Sillä voit vaikuttaa siihen minkälaiset ihmiset sinua lähestyvät ja ketkä kiintyvät sinuun.
Murrosikäisten mustavalkoisuus on liikuttavaa ja ymmärrettävää. Silti he ovat ihan parhaita. - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Riippuu varmaan ihmisistä joita olet elämässäsi kohdannut. Oma asenne merkitsee paljon. Sillä voit vaikuttaa siihen minkälaiset ihmiset sinua lähestyvät ja ketkä kiintyvät sinuun.
Murrosikäisten mustavalkoisuus on liikuttavaa ja ymmärrettävää. Silti he ovat ihan parhaita.Ei kiinnosta yhtään. Ihmiset on kaikki mua vastaan.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään. Ihmiset on kaikki mua vastaan.
Sori siitä. En jaksa enää näin yöllä jatkaa kun oon ♡ -takia sairaslomalla. Toivon, että saat ja haet apua itsellesi.
Joskus aikoinaan puhuttiin asennevammasta ja kaivattiin asennevilimejä...Tietämättä tilanteestasi en voi sanoa enempää.
Voimia elämääsi 🙏🏻 - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sori siitä. En jaksa enää näin yöllä jatkaa kun oon ♡ -takia sairaslomalla. Toivon, että saat ja haet apua itsellesi.
Joskus aikoinaan puhuttiin asennevammasta ja kaivattiin asennevilimejä...Tietämättä tilanteestasi en voi sanoa enempää.
Voimia elämääsi 🙏🏻Ei minua voi auttaa.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei minua voi auttaa.
Sekin on oma valintasi.
- Anonyymi00006UUSI
Entä jos minä t***n itseni? Mitä siihen sanotte? Loppuuko koko maailma sitten? Pystynkö minä edes tekemään sitä? Meinaan olenko minä edes ihminen? Entä jos...
- Anonyymi00010UUSI
Vastatkaa nyt. Älkää viitsikö pelleillä enää. Minä olen tiennyt jo pitkään, että mikään ei ole miltä näyttää.
- Anonyymi00013UUSI
Minä olen vain varjo... Sen maailman varjo, joka lakkasi olemasta. Nyt kaikki on hajoamassa... ihan kaikki. Ihmiset yritetään korvata tekoälyllä, se on joka päivä pahempi...
Minulla on avain.- Anonyymi00044UUSI
Jos sinulla on avain niin pitäisikö se ottaa varmuudenvuoksi pois
- Anonyymi00016UUSI
Se maailma, jossa elimme, päättyi vuonna 2012. Se oli myös vuosi, jolloin aloin sairastua käsittämättömällä tavalla. Kaikki alkoi vähitellen kääntyä päälaelleen ja se jatkuu yhä. Olemme vain jälkihehkussa. Maailmaa ei enää ole.
- Anonyymi00018UUSI
Että sellaiset psykoisit tänää ...
Mitäs huomenna keksitte?- Anonyymi00019UUSI
Eikö olekin ihmeellistä, kuinka psyykkisesti täysin terve ihminen voi olla psykoosissa?
Ap
- Anonyymi00023UUSI
Jos ei ole muuta tekemistä, niin käy vaikka allekirjoittamassa tämä:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/16549 - Anonyymi00029UUSI
Rakkautta❤️
- Anonyymi00030UUSI
En halua rakkauttasi. Vie pois.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
En halua rakkauttasi. Vie pois.
Ei sitä väkisin...
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei sitä väkisin...
En halua korulauseita ja tyhjiä lupauksia paremmasta. Yäk.
- Anonyymi00032UUSI
Tapa itses Tee maailmasta ees vähä paremmin paikka
- Anonyymi00035UUSI
Kiitos rohkaisevista sanoistasi! Juuri tätä minä olen tarvinnut. Varmistuksen hyvältä kanssaihmiseltä, että se olisi juuri oikea ratkaisu tässä tilanteessa. Ryhdynkin heti suunnittelemaan toteutusta.
- Anonyymi00037UUSI
Nyt selvyyttä, että saa muutin nukkua. Onko aloitus mieheltä vai naiselta? Ja ollaanko oltu keskustelu yhteydessä vai syvemmällä?
- Anonyymi00039UUSI
Ei tule selvyyttä tähän nyt. Hyvä vaan, jos menettää joku unensa tän takia, saavat ainakin kokea samaa mitä minä koen joka päivä.
- Anonyymi00042UUSI
Kaiken tämän kärsimyksen takana on vain se tosiasia, että olen parantumaton romantikko. Enkä muuksi muutu.
- Anonyymi00045UUSI
Sanotaanko näin, että on tämä stana ollut sen arvoista koko vtun ruljanssi että sut vihdoin saa vastuuseen. Ja sanon ja olen sanonut että otan osumaa itsekin sen vuoksi koska tiedän mikä pskakasa sä olet. Näkemiin.
- Anonyymi00046UUSI
Ruljanssi?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293893Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52292- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181618Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144963Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101929Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79865- 86781