Jos ja kun kuntaliitos tulee nykyisen tumpuloinnin seurauksena, mikä olisi Pukkilan kannalta mieluisin ja järkevin kunta johon liittyä? Askola ja Myrskylä taitavat olla poissuljettuja tuppukyliä, jotka kumpikin aikanaan yhdistyvät lähimpänä olevaan isompaan kuntaan, joten Pukkilan suunta lienee Orimattila tai Mäntsälä?
Mieluisin pakkoliitoskunta
5
519
Vastaukset
- Anonyymi00004
Kuntaliitos ei palvelisi Pukkilan päättäjiä eikä kunnan hallintoa. Jokaisessa organisaatiossa on luonnollinen taipumus suojella omaa olemassaoloaan. Kuntaliitoksessa kaikki päättävässä asemassa olevat menettäisivät joko luottamustoimensa tai työnsä. Parasiitinkin kannattaa pitää isäntäeliö hengissä. Sama koskee kuntaa. Niistetään asukkailta viimeinenkin euro veroja korottamalla, kunhan ei oma hanuri köyhdy.
Itsenäinen Pukkila ei palvele enää asukkaitaan vaan hallintoa ja päättäjiä. Palvelut ovat kadonneet ja yhteisöllisyys on teennäistä pienen porukan puuhastelua.- Anonyymi00007
Verrattavissa kusiaisiin ja kirvoihin. Lypsävät, mutteivät tapa.
- Anonyymi00005
Minusta on tärkeää, että kunta pysyy itsenäisenä jatkossakin.
Saamme itse päättää:
-millaisia kesäkukkia tilaamme
-minkä väriseksi urheilukentän koppi maalataan
-kuinka monta kuukautta käytämme kuntosalin oven vaihtamiseen
-vaneroida autiotalon ikkunat umpeen
-millaisia kampaviinereitä kokouksiin tilataan
Itsenäisessä kunnassa meillä on mahdollisuus palkata maistereita tiedottamaan näistä erikoisoperaatioista ja nostaa tarvittaessa veroja.- Anonyymi00008
Ja pitäähän olla "erikoistiedottaja" tiedottamassa, ettei tärkeällä pohjavesialueella olevasta kaatopaikasta ole minkäänlaista haittaa pohjavedelle ja kaatopaikanpitohan on tavallaan kumonnut (itseoikeutus) pohjaveden pilaamiskiellon.
- Anonyymi00006
*Hyvässsä seurassa* ja pulju saivat lähtöpassit. Opitko mitään ihmisarvosta ?
Kaikki ei tanssinutkaan vallanhimosi pillisi mukaan.
Hyvä niin, sait opetuksen, ota opiksesi ettet ole keisaritar .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437