Minä tiedän, mutta tiedätkö sinä, tämän ko. öyhöttäjän paljastaa kirjoitustyyli. Kouluttamaton, vähäisellä älyllä varustettu henkilö, heittäkää arvauksia.
Kuka on nimim. Koskettoman takana
25
358
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiiski?
- Anonyymi00002
Joku poliitikko.
- Anonyymi00003
Nimimerkki ,kosketonta hymyilyttää.näin vähällä älyllä pystyy teitä koskettoman härkäpuron inehmoja pyörittään.
- Anonyymi00004
itse pyörität itseäsi, etkä edes tajua sitä, olis mt. ammattilaisilla kyllä töitä sinun sarallasi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
itse pyörität itseäsi, etkä edes tajua sitä, olis mt. ammattilaisilla kyllä töitä sinun sarallasi.
En tajuakaan,olen -merkin älyinen,ammattilaisetkin ymmällään,pyörittelevät vaan silmämuniaan.mutta teille koskettomat liikaa..
- Anonyymi00007
Koskettomalla jäänyt levy jauhamaan. Vaikuttaa aika yksinkertaiselta.
- Anonyymi00008UUSI
Mämmen mylly ei jauha.
- Anonyymi00012UUSI
Suolahden oma löylykauha pershiiseen tyyppi? Joku poliitikko tai viranhaltija, ei kukaan muu voi olla ihan noin yksinkertainen
- Anonyymi00013UUSI
voi, suolahtinen.
- Anonyymi00014UUSI
"Kosketon jauhaja" (non-contact grinder) ei ole yleisesti käytössä oleva vakiotermi kodinkoneille, ja Suomi24-keskusteluissa se viittaa usein huumorilla tai slangilla johonkin muuhun kuin keittiövälineeseen.
- Anonyymi00015UUSI
Kevät tulee ja pöpit alkavat oirehtia, huomaa sinusta sen hyvin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kevät tulee ja pöpit alkavat oirehtia, huomaa sinusta sen hyvin.
Katkeran koskettoman kommentti. Kertoo sinusta paljon.et kovin vaativaan pysty.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Katkeran koskettoman kommentti. Kertoo sinusta paljon.et kovin vaativaan pysty.
miksi typerys matkit toisten kirjoituksia, kopioit ja kirjoitat ominasi, typerys.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
miksi typerys matkit toisten kirjoituksia, kopioit ja kirjoitat ominasi, typerys.
Voitko selventää:matkitut,kopioidut.naamas venähti.
- Anonyymi00017UUSI
Sama tyyppi, jolla on se mikrokikkeli, joka aiheuttaa hänelle todella pahaa oloa, ja hän purkaa sitä tänne länkyttämällä kaikesta negatiivisesti, mihinkään ei ole tyytyväinen koska itse on yhteiskunnasta syrjäytynyt ja tarvii ahdistukseensa jatkuvaa lääkitystä
- Anonyymi00019UUSI
Olen naissukupuolta.et tyhmä ottanut sitä mahdollisuutta huomioon.nyt naamasi venähti. Työ koskettomathan aina suolahtelaisia yritätte musta maalata.teillä ei :koskea,viiskulman valoja,mämmen mylly ei jauha, ja viimeisenä,EI KEITELE JAZZEJAKAAN ENÄÄ.
- Anonyymi00020UUSI
Annan vihjeen, kosketon on mies, vaikka toista väittää ja nimi alkaa A:lla
- Anonyymi00022UUSI
Voi olla kuka vain, mistä vain, entinen tai nykyinen paikkakuntalainen, kopsaa ja lukee näitä juttuja jossain, onneksi minua ei kiinnostaa mikä on tai onko edes ihminen, älkää kommentoiko hänelle mitään, näin hän saa itse kommentoida omia juttujaan tai masentua lisää.
- Anonyymi00023UUSI
VEIKKO VIHJEINEEN joukkoon häviää,laulussakin sanotaan..
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voi olla kuka vain, mistä vain, entinen tai nykyinen paikkakuntalainen, kopsaa ja lukee näitä juttuja jossain, onneksi minua ei kiinnostaa mikä on tai onko edes ihminen, älkää kommentoiko hänelle mitään, näin hän saa itse kommentoida omia juttujaan tai masentua lisää.
Kiinnostaahan sua,ja ärsyttää kommentointiin asti..montako kulmaa on valottomassa viiskulmassa..tämä liittyi jo toiseen asiaan..
- Anonyymi00026UUSI
A. Naali suolahdesta
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Masentukoon lisää!!
- Anonyymi00027UUSI
Noinhan se nimi kiinnostaa jos sattuu olemaan jonkun suulaan kaverin ystävä eikä mielipide miellytä.Onko kukaan huomannut että kaveripiiri vähenee.
- Anonyymi00030UUSI
ai se on tämä tyyppi,en yhtään ihmettele noita kirjoituksia enää
- Anonyymi00031UUSI
Jazziton on koskettoman siti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998