Etsii siivousalan töitä ja kesähaut firmoihin yms. nyt reilusti paikkoja auki. Ei vain kukaan halua palkata🙄. Onko vika silloin tässä kokeneessa hakijassa/ ulosannissa / ulkomuodossa vai missä?
Kokenut ammattilainen
11
81
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vika on valehtelevissa työnantajissa jotka tehtailevat valetyöpaikkailmotuksia julkisiin hakuihin.
- Anonyymi00003
Jos olet kovin ylipainoinen, epäsiistin ja väsyneen näköinen ja pyydät liikaa palkkaa, niin firmat ottavat mieluummin pirteitä ja innokkaita töihin.
- Anonyymi00004
Siinä hyvä esimerkki rekrytoijasta joka heti kättelyssä alkaa paskomaan työnhakijaa naamalle, luettelemaan työnhakijan vikoja, ronkkimaan tämän olemusta, persoonaa ja muutenkin raiskaamaan työnhakijaa henkilönä. Ainoa tarkoitus on loukkaaminen.
Kiitos kun tulit arvoisa suomalainen rekrytoija tähän heti esimerkiksi siitä mikä on vialla kun ei työtön kohtaannu työpaikkoihin. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siinä hyvä esimerkki rekrytoijasta joka heti kättelyssä alkaa paskomaan työnhakijaa naamalle, luettelemaan työnhakijan vikoja, ronkkimaan tämän olemusta, persoonaa ja muutenkin raiskaamaan työnhakijaa henkilönä. Ainoa tarkoitus on loukkaaminen.
Kiitos kun tulit arvoisa suomalainen rekrytoija tähän heti esimerkiksi siitä mikä on vialla kun ei työtön kohtaannu työpaikkoihin.Ei se mitään jos asut Tampereella. Tampereella pormestari Nurminen et co tarjoaa sinulle empatiaa koska bile- Ilmari korjaa työttömyys- ja köyhyysongelman myötätunnolla.
Ittelleen ei kuitenkaan empatia riittänyt. Itselle oman tilin saldo on kuitenkin kaiken a ja o. Mutta sulle työtön Ilmarin pyhän empatian pitää riittää.
- Anonyymi00007UUSI
Rekryt ovat pahimpia rasisteja työnhakijoita kohtaan. On kokemusta. On sanottu suoraan miksi ei käy.
- Anonyymi00008UUSI
En huomaa mitään kohtaa aloittajan viestissä jossa hän mainitsi jotain rasismista.
Luuletko sinä että aina kun puhutaan työttömistä ja vaikeuksista työllistyä puhutaan rasismista?
Mitä kaikkea muuta sä luulet?
- Anonyymi00009UUSI
Näyttää menevän nuorille ulkomaalaisille, jotka esim. tulleet suorittamaan tutkintoa Suomeen tai maahanmuuttajille. Valitettavasti. Reilumpaa olisi tarjota työ suomalaiselle kokeneelle siivoojatädille (tai myöskin nuorelle suomalaiselle kesätyöntekijälle) ja luulen, että muidenkin työntekijöiden mielestä olisi mukavempaa, jos siivooja olisi täysin suomenkielinen. Asiakaspalvelussa monesti asiakkaat valittavat jostain siivoukseen liittyvästä ja sitten täytyy yrittää kääntää se englanniksi siivoojille ja monesti kyseessä ns. erikoissanastoa tai pikkutarkkaa tietoa jostain ihme jutusta. Näillä nuorilla ulkomaalaisilla myös käsitys hygieniasta tietenkin eritasolla kuin suomalaisilla.
- Anonyymi00010UUSI
Mulla sama tilanne :D
Melkein 10 vuoden työkokemus ja ei kelpaa. Aikoinaan pääsin töihin melko helposti ilman koulutusta ja työkokemusta alalle. Nyt kun olen kokenut alan ammattilainen, niin ei kelpaa.
Työhaastatteluun päässyt pari kertaa ja molemmissa alettiin kaivamaan entisiä työsuhteita ja MIKSI OLET LOPETTANUT TÄSSÄ YRITYKSESSÄ????!!! Ja ties mitä tiukkoja ja inhottavia kysymyksiä. Itse yrittää kääntää kaikki asiat positiiviseksi, mutta haastattelija kääntää kaikein negatiiviseksi :(
Siitäkään ei tykätä, jos on ollut töissä useassa yrityksessä. Työkokemus olis pitänyt kerryttää samassa yrityksessä ja tyyliin yhtä ja samaa pönttöä hankaten.
... Itse viimeksi SOL ja työsuhde kesti melkein 4 vuotta. Irtisanouduin kun kyllästyin jatkuvaan ilmaisen työn tekemiseen. Virhe oli, kun uutta työpaikkaa ei ollut hankittuna, ennen irtisanomista ja nyt sitten ollaan työttömänä.
Sitten palkataan näitä kesätyttöjä- ja poikia tekemään niitä peruspesuja :D Joo aivan. Sotkevat vaan paikkoja ja eivät osaa tehdä niitä taloudellisesti, ympäristöystävällisesti ja tarpeeski hyvin. Noita on sitten kiva, tehdä uusiks kesän lopuks tyylin yhdessä päivässä tuhat neliöö peruspesuja....... "kokemusta on" - Anonyymi00011UUSI
Se on jännä juttu. Ulkomaaalaiset ja nuoret pääsevät helposti töihin ilman kokemusta, mutta sitten kun on oikeasti ammattilainen, niin vaatimukset on mahdottomat.
- Anonyymi00012UUSI
Suomi on omalle kansalle täysin paska maa.
Vika ei ole sinussa vaan ahneissa sika yrittäjissä jotka eivät halua maksaa työstä mitään palkkaa.
Kusettavat sinunkin palkan omiin taskuihinsa palkkavarkaudella.
Tämä maa on mätä perustuksiaan myöten, täällä ei ole mitään tulevaisuutta. - Anonyymi00013UUSI
Olet suomalainen ja tiedät liikaa. Ei ne ulkomaalaiset osaa vaatia, mikä heille kuuluu. Siksi kaikki yritykset on täynnä niitä. Tekevät työn halvemmalla ja mukisematta vastaan.
Just kävin yhdessä haastattelussa ja selvisi, että melkein kaikki jotain intialaisia ja ukrainalaisia. Intialaiset puhuivat englantia, mutta eivät suomea. Ukaranalaiset eivät taas puhunnueet englantia, ja suomeakin vain vähän. Melkoinen sekasotku.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1327163KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4176891Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693493Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521333078Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092644Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442221- 1251914
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211777Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821447- 741327