Koskettomasta Äänekoskesta tulee mieleen tuo länkkärin pätkä:muutama heppu ja hevonen. Uusimmassa versiossa jo heputkin vähentyneet..nyt kun olette kosketonna,hyödyntäkää sitä häränpuroa,siinä sopiva paikka kaljakellunnalle. Meitä tulisi suolahdestakin siihen osallistumaan.
Santa Fe.n tien postiasema
12
144
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00003UUSI
Tuossahan on ideaa! Satamasta rantapuistoon kaljakellumaan ensi kesänä.
- Anonyymi00007UUSI
Suolahtelainen olen,ja idean isä.ajattelin vähän piristää kosketonta reittiä.just satamasta rantapuistoon.ettehän työ tampiot ite mitään kivaa keksi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suolahtelainen olen,ja idean isä.ajattelin vähän piristää kosketonta reittiä.just satamasta rantapuistoon.ettehän työ tampiot ite mitään kivaa keksi.
Suolahtelainen oli rillillä joskus,maistui pahalle
- Anonyymi00004UUSI
ihan hyvä ehdotus, mutta ei suoliahdelaisia.
- Anonyymi00005UUSI
suolahtelaisille oma kellunta kuhnamoon.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
suolahtelaisille oma kellunta kuhnamoon.
saisivat siellä pullistella ja puristella nyrkkejään.
- Anonyymi00008UUSI
Suoliahti,kierrä se kaukaa.
- Anonyymi00010UUSI
Kosketon Koskelainen taas katkeruuttaan ilmaisee..olevinaan vitsikäs.yhden tempun poni.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kosketon Koskelainen taas katkeruuttaan ilmaisee..olevinaan vitsikäs.yhden tempun poni.
Kannattaisi vaikka nukkua tuohon aikaan02:27:06, ajatuksen juoksu ja vainoharhat saattaisivat jäädä pois.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kannattaisi vaikka nukkua tuohon aikaan02:27:06, ajatuksen juoksu ja vainoharhat saattaisivat jäädä pois.
Etkö muuta keksi
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pitää olla silloin liikkeellä,kun toiset vasta heräilee.ohje vaurastumisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1568345KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4337428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512567- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530