Koska olemme menettämässä moniosaajamme Matin ja haluamme vaalia oikeanlaista toimintakulttuuria ja demareiden perinteitä, ehdotan että nimeämme tuon keskustan aukion uudelleen ja kutsumme Tytin tänne hoitamaan asiat kuntoon!
Tuppuraisesta Äänekosken kaupunginjohtaja
14
462
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kannatan...eihän tarvi sanoa nimeä...hihhhiih.
- Anonyymi00002
Ei Äänekoskella riitä rahat Tytin palkkaamiseen. Eikö se Äänekoski ole kohta jo konkurssissa.
- Anonyymi00008
Jostain luin että tehdään kaikki reilummin.
Olisi Tyttikin voinut sanoa että minun oma tytär on avustajani ja jos olen jotain huutanut niin vain äidillinen ojennus.
- Anonyymi00003
Kenestä kommarista SDPstä meidän oma tytti? Tytillä on kauniit sääret ja pää täynnä pissiä. Ehkä näistä kosken pöllysääristä löytys joku kellä paksut pohkeet ja kuitenkin pää täynnä pissiä?
- Anonyymi00004
Juurikin sopiva ehdokas äkissä riittää piisipäitä pilvin pimein
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juurikin sopiva ehdokas äkissä riittää piisipäitä pilvin pimein
se yks ay tantta tulee mieleen. Semmonen kampaus mikä täysin pipipäillä vihervasemmistolaisilla on.
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
se yks ay tantta tulee mieleen. Semmonen kampaus mikä täysin pipipäillä vihervasemmistolaisilla on.
Paksut muodokkaat pohkeet.
- Anonyymi00006
Oottakaahan kun kohu menee ohi niin taas kaikki syyt löytyy persuista :).
- Anonyymi00007
KHL- kiekkoilija Sinuhe olisi hyvä valinta. Näyttöjä ei ole, joten hän alkaisi ns. puhtaalta pöydältä. Kova itsekehu, perheen tuominen julkisuuteen ja suhteet Venäjälle. Parasta A-luokkaa.
- Anonyymi00009
Sekoitit Sinuhen Kiiskiseen?
- Anonyymi00010
Onko Kiiskinen pelannut Venäjän ruplaliigaa?
- Anonyymi00011
Jep, ruplia Venäjällä tienannut Sinuhe on oikea kaveri kaupungin johtoon. Kun ei tee mitään, ei tule virheitä. Perhettään voi esitellä, jos suosio ei muuten kaupunkilaisten keskuudessa mairittele.
- Anonyymi00012
Nimenomaan kun ei tee mitäön niin ei satu mitään. Mutta pakkasella voi paloauto haljeta.
- Anonyymi00013
Miten olisi Jussi Valtakunnan Nieleskelijä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711673IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk451539Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1511251Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371035
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72981Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää449917Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47881Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta150864