Seniorilla tylsää

Anonyymi-ap

Tuntuu somekuninkaalla olevan tylsää, kun pitää julkaista vanhoja riitelyketjuja, kun kukaan ei jaksa kokoajan keksiä uusia🤣🤣🤣🤣🤣

18

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi ku sinnuu suututtaa 🤣🤣🤣

• Anonyymi00001

Hitto ko miulla on paha olla ja minnuu suututtaa ko pena julkasee sivuloillaa vahnoi ketjuloit

• Anonyymi00002

Vahnoi ... huhuu..

• Anonyymi00003

Ketä oikeasti edes kiinnostaa ? VMP !

• Anonyymi00004

Minuu oikeesti kiinnostaa! SDP!

• Anonyymi00005

Pena kilahtaa ko joku kirjottaa pimpottelusta taitaa hävettää aika paljon

• Voi voi ku siul on paha olla ku mie kusetin sinnuu.

• Anonyymi00007
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

Voi voi ku siul on paha olla ku mie kusetin sinnuu.

Penalla on paha olla ko on paljastanu typeriä juttuja mitä on porukkasa kanssa ja nyt hävettää

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Penalla on paha olla ko on paljastanu typeriä juttuja mitä on porukkasa kanssa ja nyt hävettää

Voi ku ei oo olemas mitää miun porukkaa. Viisas somekerma ei vaa oo vieläkää ymmärtäny et kaikki on vaa yhtä suurta kusetusta. Jo 10 vuotta on jo nää kusetukset menny läpi. Aika hölmöö porukkaa.

• Anonyymi00008

Voi ku ei oo olemas mitää miun porukkaa. Viisas somekerma ei vaa oo vieläkää ymmärtäny et kaikki on vaa yhtä suurta kusetusta. Jo 10 vuotta on jo nää kusetukset menny läpi. Aika hölmöö porukkaa.

Mitää somekermaa ei oo ollu olemassakaa mie oon kirjottanu somekermana ja kusettanu penaa ja porukkaa 10 vuotta 😂

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitää somekermaa ei oo ollu olemassakaa mie oon kirjottanu somekermana ja kusettanu penaa ja porukkaa 10 vuotta 😂

Tänään päivän teemana SOMEKERMA 😂

• Anonyymi00009

Tänään päivän teemana SOMEKERMA 😂

Siun jutut onko trumpilla yhtä sekavia

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Siun jutut onko trumpilla yhtä sekavia

Kato miun sivuu ni sit ymmärrät. Sivulle nostettu hurja määrä SOMEKERMA ketjuja.

• Anonyymi00010

Kato miun sivuu ni sit ymmärrät. Sivulle nostettu hurja määrä SOMEKERMA ketjuja.

Sinuu on kusetettu noissa somekerma jutuissa ja sie raukka oot kopioinu ne kaikki 😂

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinuu on kusetettu noissa somekerma jutuissa ja sie raukka oot kopioinu ne kaikki 😂

Älä nyt. Mie ku luulin et se somekerma on on ihan oikee ihminen.
        Kyl minnuu nyt nolottaa.

• Anonyymi00011

Älä nyt. Mie ku luulin et se somekerma on on ihan oikee ihminen.
        Kyl minnuu nyt nolottaa.

Joo ei kannata mennä ovikelloja soittelemaa ja tissikuvia facessa lähettelemää 😂 Saisko nää keskustelut isolle screenille?

• Anonyymi00006

IS: Jussi Lassila: Putin on "todellinen bunkkeripappa" kuin kaksi marjaa penan kanssa 😂

• Anonyymi00012

Homostelijoita molemmat

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1164
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      527
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe