Onko tiedossa rixulaisia sähköfirmoja missä halpaa sähköä?
Riihimäkeläisiä sähköfirmoja
4
337
Vastaukset
- Anonyymi00001
Perustat oman tuuliwoimalan.
Sit pikkuhiljaa laajennat ja walloitat koko suomen sähkömarkkinan....ja sit vedät merikuapelit ruattiin ja wiroo ja myyt niillekki
Haet riksu osuuspankists miljardin bullet lainan eli maksat 10 vuoden päästä kerralla åpiz korkojen kera.. - Anonyymi00002
Jokaisen talon katolle pitää laittaa yksi tuulivoimala aurinkopaneelien lisäksi, sitten alkaa tulemaan halpaa sähköä ja sitä voi pihalle laittaa auton latauspisteen, josta sitten saa lisää tuloja muiden ladatessa siinä autonsa.
- Anonyymi00003
sehän oli yksi valtuutettu, en kyllä muista hänen puoluettaan, mutta retosteli halvalla pörssisähköllä joku aika sitten. Nyt on ollut hiljaa, kun pörssisähkö maksaa yli 40 c/kWh.
- Anonyymi00004
Tiedän että rixulaisilla firmoilla ei ole tuulivoimaloita
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501