lisääntykööt keskuudessanne hänen uudesti synnyttävä voimansa rauhoittakoot mielemme kutsumuksella jota vain karitsa voi antaa
neitsyt marian armo ja rauha
5
115
Vastaukset
Raamattu ei korota Jeesuksen äitiä juurikaan, ja Jeesukin itse sanoo eräässä kohden Äidilleen; Joh. 2:4 Mutta Jeesus vastasi: "Anna minun olla, nainen. Minun aikani ei ole vielä tullut."
Hän ei nostanut Äitiään juurikaan yli muiden naisten ajalla, jolloin Hän julisti evankeliuminsa.
Tämä on yksi Uuden Testamentin kummaisia.- Anonyymi00001
niin mutta se puhu siinä äitilleen kun se vastas et viini on loppu liekö tarkottanut viimestä ehtoollista
Anonyymi00001 kirjoitti:
niin mutta se puhu siinä äitilleen kun se vastas et viini on loppu liekö tarkottanut viimestä ehtoollista
Ei, vaan kysiestä tilannetta silloin, josta; Joh 2; 7 Jeesus sanoi palvelijoille: "Täyttäkää astiat vedellä", ja he täyttivät ne reunoja myöten.
8 Sitten hän sanoi: "Ottakaa nyt siitä ja viekää pitojen valvojalle", ja he veivät.
Eli tilane oli fyysinen, eikä viini enään loppunut.
Muutamat tutkijat ovat liittäneet asian Uskoon? - Kun usko on Jeesuksen Herruuteen loppunut, sitä pitää rukoilla tai saada lähimmäisiltä lisää.- Anonyymi00002
pinnasänky kirjoitti:
Ei, vaan kysiestä tilannetta silloin, josta; Joh 2; 7 Jeesus sanoi palvelijoille: "Täyttäkää astiat vedellä", ja he täyttivät ne reunoja myöten.
8 Sitten hän sanoi: "Ottakaa nyt siitä ja viekää pitojen valvojalle", ja he veivät.
Eli tilane oli fyysinen, eikä viini enään loppunut.
Muutamat tutkijat ovat liittäneet asian Uskoon? - Kun usko on Jeesuksen Herruuteen loppunut, sitä pitää rukoilla tai saada lähimmäisiltä lisää.ei kun jeesus oli kutsuttu siihen hää juhlaan voi olla et jos se tarkotti karitsan häitä
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
ei kun jeesus oli kutsuttu siihen hää juhlaan voi olla et jos se tarkotti karitsan häitä
eli ei ole viiniä ja jos jeesus sanoi ettei hän juo viini puun antia ennen kuin kuningas kunta on tullut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719577- 756562
- 286216
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni986005Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435859Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1005738- 625163
- 434857
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604210- 493815