Harvakseltaan on nykyisin tullut käsiteltyjä kuvia Naminamista, ei edes niistä uusista perheen lava-autoista vierivieressä vuokraducan vierellä.
Tosin olihan tuossa julkaisu lohesta imuroituna facesta.
https://yle.fi/a/74-20205596
KUVANKÄSITTELY.
10
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo yle tuottaa tällä hetkellä melkoisesti propakandaa, niin neukuista kuin usasta, suomalaiset on idiootteja ensin nato suututti neukut, ja sitten suututettiin vielä jenkitkin, miljardeja palaa natoon, jos jenkit jää siitä pois, siellä ei ole enää mitään pelote arvoa, euroopan olisi pitänyt varustautua jo 30 vuotta sitten, eikä neukut olleet missään vaiheessa edes kiinnostuneita suomen kanssa sotimisesta, nyt ollaan korviaan myöten kusessa.
- Anonyymi00002
Pasasen ennustukset on parhaita.
Ennuste vuonna 2022 lokakuussa:
"Ketään ei tule Thaimaahan ennen vuotta 2026 ja se on aivan varmaa"
(Samana vuonna tuli kahden kuukauden aikana vielä puoli miljoonaa turistia)
Ennuste 2023 Phuketin sandbox-viisumista:
"Sieltä palataan vain ruumislennoilla Suomeen"
(Yksikään suomalainen ei kuollut)
Kymmeniä kertoja Pasanen loihe lausumaan:
"Vaan eipä tule kuvaa lentolipuista, ravintolakuitista, autosta tai moottoripyöristä tai matkoista"
(Sitten kun on tullut, niin Pasanen kertoo niiden olevan vuokrattuja tai jonkun toisen kuvia)
Mitä hyötyä tai iloa olisi kenelläkään postitella monisairaalle vajakille kuvia perheestään ja omaisuudestaan? - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pasasen ennustukset on parhaita.
Ennuste vuonna 2022 lokakuussa:
"Ketään ei tule Thaimaahan ennen vuotta 2026 ja se on aivan varmaa"
(Samana vuonna tuli kahden kuukauden aikana vielä puoli miljoonaa turistia)
Ennuste 2023 Phuketin sandbox-viisumista:
"Sieltä palataan vain ruumislennoilla Suomeen"
(Yksikään suomalainen ei kuollut)
Kymmeniä kertoja Pasanen loihe lausumaan:
"Vaan eipä tule kuvaa lentolipuista, ravintolakuitista, autosta tai moottoripyöristä tai matkoista"
(Sitten kun on tullut, niin Pasanen kertoo niiden olevan vuokrattuja tai jonkun toisen kuvia)
Mitä hyötyä tai iloa olisi kenelläkään postitella monisairaalle vajakille kuvia perheestään ja omaisuudestaan?Kiitos kun taas kerroit mitä olen kirjoittanut, olen ylpeä siitä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kiitos kun taas kerroit mitä olen kirjoittanut, olen ylpeä siitä.
Kertomisesta vai kirjoittamisistasi?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kertomisesta vai kirjoittamisistasi?
Siitä että vanha mies on tehnyt sinuun niin voimakkaan vaikutuksen, että muistat minua aamulla kun heräät olen ensimmäinen ajauksesi, sanoin viimeinen kuin käyt nukkumaan, näetkö myös unia minusta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siitä että vanha mies on tehnyt sinuun niin voimakkaan vaikutuksen, että muistat minua aamulla kun heräät olen ensimmäinen ajauksesi, sanoin viimeinen kuin käyt nukkumaan, näetkö myös unia minusta.
Unia näen laardista, ehkä se johtuu sinusta!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Unia näen laardista, ehkä se johtuu sinusta!
Siis olen mielessäsi joko suoraan tai välillisesti 24/7.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siis olen mielessäsi joko suoraan tai välillisesti 24/7.
Olisit iloinen että jonkun mielessä sentään, kun vaimosi mielessä et ole.
Mutta hänellä on sama tilanne Thaimaassa kuin sinulla Vantaalla, joten älä huoli.
...Ajattelit varmaan että hänelläkin on ikävä? Ei hänellä ikävä ole, mutta sama tilanne kuin sinulla eli muna jalkojen välissä. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olisit iloinen että jonkun mielessä sentään, kun vaimosi mielessä et ole.
Mutta hänellä on sama tilanne Thaimaassa kuin sinulla Vantaalla, joten älä huoli.
...Ajattelit varmaan että hänelläkin on ikävä? Ei hänellä ikävä ole, mutta sama tilanne kuin sinulla eli muna jalkojen välissä.Ota poju rauhallisesti vaimoni on tässä ihan vieressä, joten voit olla huoleti, reppana, saatko huorittelusta jotain nautintoa, hullu sinä olet.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ota poju rauhallisesti vaimoni on tässä ihan vieressä, joten voit olla huoleti, reppana, saatko huorittelusta jotain nautintoa, hullu sinä olet.
Jos vieressä (jota kauhiasti epäilen, vieressä varmaan hammaskeiju), niin munaa jalkojen välissä ei tule löytymään, ei kummallakaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343484- 112848
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032615Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732577- 1262509
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3941127Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61058Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501003Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6850