Nyt alkoi itkeminen pörssisähkön hinnasta. Ihmettelen miksi joku ottaa pörssisähkön. Kytätään koska sähkö on halpaa että voi tehdä ruokaa, käydä saunassa jossa sähkökiuas ym ym. Kun ottaa vaikka vuoden tai kahden sopimuksen ja maksaa siitä 7 senttiä KWh perusmaksu 4E. Ei tarvi kytätä hintoja. Nyt ei valtiovalta maksa teidän sähkömaksuja, joudutte itse maksamaan uima altaanne lämmityksen.
PÖRSSISÄHKÖ
40
319
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mutku kerrostalo kaksiossa kuluu sähköön nyt 30e ,ennen meni 15,9 e .TEHKÄÄ JOTAIN
- Anonyymi00002
Voit itsekin tehdä jotain.
- Anonyymi00003
Aika tiukilla on talous jos ei pysty sähkölaskujaan maksamaan. Köyhää porukkaa.
- Anonyymi00004
Juu hitto kun vanhukset ryöstää meitin 25% palkasta menee vanhusten sosiaalitukeen eli heidän eläkkeisiin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu hitto kun vanhukset ryöstää meitin 25% palkasta menee vanhusten sosiaalitukeen eli heidän eläkkeisiin.
Ei sinua tolloa olisi jos ei olisi vanhuksia. Se olisi pelastus jos vanhempasi olisi nostanut takapuolta ajoissa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei sinua tolloa olisi jos ei olisi vanhuksia. Se olisi pelastus jos vanhempasi olisi nostanut takapuolta ajoissa.
Vanhukset pitäis laittaa töihin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vanhuksetko mut teki? Mä luulin että ne oli vasta parikymppisiä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuutamolla on nykynuoret mihin verorahat menee ja mistä eläkkeet tulee.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itsehän ne maksetaan töissä ollessa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itsehän ne maksetaan töissä ollessa
Miksi tilastotieteilijät väittää että vain noin viidesosa eläkkeistä on itse tienattu/maksettu ja loput tulee pääosin nykytyöläiseltä.
Miksi he voivat olla noin väärässä myös kun asiaa oikein tutkivat. - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi tilastotieteilijät väittää että vain noin viidesosa eläkkeistä on itse tienattu/maksettu ja loput tulee pääosin nykytyöläiseltä.
Miksi he voivat olla noin väärässä myös kun asiaa oikein tutkivat.Aina näillä "itse eläkkeeni olen tienannut" kääkillä vaihtuu puheenaihe kun aihetta lähdetään lähemmin tarkastelemaan.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vanhusten vai haittamaahanmuuton elatukseen ? Mietis nyt.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun on parempi vedota mielialahäiriöön kuin mennä töihin. Ennen tollaisia mielialahäiriöisiä kutsuttiin suoraan hulluiksi.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Vanhusten vai haittamaahanmuuton elatukseen ? Mietis nyt.
Okei mäpä mietin. Eläkkeisiin eli vanhusten toimeentulotukeen menee valtiolta vuosittain 5,7 miljardia. Toimeentulotukeen muille menee 1,6 miljardia josta vieraskielisten osuus noin 300 miljoonaa.
- Anonyymi00011
Käyn työpaikalla lataamassa sähköautoni ihan ilmaiseksi.
- Anonyymi00012
Työläinen siis maksaa eläkkeesi ja myös sähkösi. Ja todennäköisesti haukut silti muita loisiksi.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Työläinen siis maksaa eläkkeesi ja myös sähkösi. Ja todennäköisesti haukut silti muita loisiksi.
Mikä työläinen ? Kellä tässä maassa enää oikeita töitä on ? Ja tekoäly vie loputkin työpaikat.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mikä työläinen ? Kellä tässä maassa enää oikeita töitä on ? Ja tekoäly vie loputkin työpaikat.
Totta. Ei niitä kohta maksakaan kukaan.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Suurin osa eläkeläisistä maksaa itse oman elämisensä eläkkeestään ja säästöistään. Antaa vielä lahjoja lapsilleen ja lapsenlapsilleen sekä aikoinaan perinnön.
- Anonyymi00013
Persut vaatii lakia jolla pörssisähkön hinnalle laitetaan hintakatto.
- Anonyymi00014
Koska se euron bensa tulee?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei tule sillä Maurilla on kyllä varaa vähän raskaampaankin kaasujalkaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei tule sillä Maurilla on kyllä varaa vähän raskaampaankin kaasujalkaan.
Juu ulos vaan kaikki kaasupolkimen nostajat.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aika halpaa se on kun vertaa siihen edellisen hallituksen 2.5e litra. Persut lupasi alentaa ja niin tapahtui. Hienoa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aika halpaa se on kun vertaa siihen edellisen hallituksen 2.5e litra. Persut lupasi alentaa ja niin tapahtui. Hienoa.
Persut vastusti myös ilmastomuutoksen torjuntaa, mutta eivät saaneet torjuntavoittoa, ja nyt se korkretisoituu, ulkona pakkasta -25 c, ja siitä on kiittäminen viher-oikeiston ilmastopolitiikkaa, he ovat myös onnistuneet pienhiukkasuhan torjunnassa ja heidän ansiotaan aurinko vielä paistaa.
- Anonyymi00018
Pörssisähkö meil eläkeläisillä on ,ja hyvä ! Nimittäin kun on kalliimpi ,niin teemme ruuat kaikki hellalla ja uunissa ,aikaa on hyvin siihen ja halvaksi tulee ,kun puut omasta metsästä ja lämpökin tulee samalla ,,halpaa ja hyvää ja lämmintä , saunakin lämpii puilla ja kyllä 4 kert, viikos pitää lämmittää ,niin hyvät löylyt, ja pienet astia voi käsin tiskailla . Pörssi HYVÄ MEILLE ! KAIKILLA EI TÄTÄ MAHOLLISUUTTA TIETENKÄÄN OLE,YMMÄRRÄN SEN .
- Anonyymi00019
Nykyään ei eläke paljon kerry, kun nämä työtä vieroksuvat ovat kelan luukulla..
- Anonyymi00020
Ei nykyihminen tule muutenkaan enää saamaan eläkettä. Kaikki sosiaalituet poistuvat. Nykyeläkeläisiltäkin pitäisi leikata neljäviidesosaa pois eli sosiaaliavun määrä. No ensi vaalikaudella lähtenee jo ainakin viidesosa. Suomessa ei ole enää varaa sosiaaliturvalla rahoitettuihin jättieläkkeisiin.
- Anonyymi00022
Pörssisähkö piti tulla halvemmaksi mutta jos nyt on koko helmikuun 20-60 snt niin onkohan se niin.
- Anonyymi00023
Ei missään ole sanottu että se tulee halvemmaksi. Eihän sitä kukaan voi tietää etukäteen.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei missään ole sanottu että se tulee halvemmaksi. Eihän sitä kukaan voi tietää etukäteen.
Joka paikassa on sanottu ja mun kaverit oli paikalla kun mä ajattelin tilata määräaikaisen. Ne piti mua hulluna ja nauroi niin otin pörssin. No ne maksaa mun laskutkin nyt stna.
- Anonyymi00027UUSI
1 € kwh on ihan oikea hinta pörssipelureille.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joka paikassa on sanottu ja mun kaverit oli paikalla kun mä ajattelin tilata määräaikaisen. Ne piti mua hulluna ja nauroi niin otin pörssin. No ne maksaa mun laskutkin nyt stna.
Ei ole sanottu missään koska sitä ei voi tietää
- Anonyymi00039UUSI
Riippu miten käytät pörssisähköä. Älä sauno sähkösaunassa. Älä leivo. Käännä lämmityspatteri hivenen pienemmälle jos sähköllä lämmität.
- Anonyymi00024
Luonnollisesti nämä yllätykset siirtyvät myös sähkön myyjien hinnoitteluun. Luvassa kalliimpaa määräaikaista sähköä jatkossa. Se on pakko ettei käy kuin muutama vuosi takaperin, että laittoivat sopimuksia poikki yksipuolisella ilmoituksella. Kssassa pitää löytyä rahaa yllätysten varalle.
- Anonyymi00026
Ei mulla ainakaan ole tota KSS aa. Sehän on joku kouvolan seudun sähkö tai jotain varmaan onkin tyhjä kassa.
- Anonyymi00034UUSI
Tammikuussa oli 10€ kalliimpi lasku.
Aikanaan maksoin keskimäärin 66€ kuussa ja pörssisähkön tilattuani 30€.
Ei tarvi olla kovin matikkanero laskeakseen kumpi on halvempi. - Anonyymi00035UUSI
Itkeminen vain jatkuu pörssisähköstä. Miksi ette lopeta tätä pörssisähköä ja mene kiinteähintaiseen? Odotatteko taas että valtio maksaa teidän suuret sähkölaskut, ei maksa, nyt ei ole demareita hallituksessa kalastamassa ääniä. Pakkaset jatkuu ja pörssisähkö kallista, kiinteähintaiset maksavat saman hinnan KWh tunnilta on pakkasta tai ei. Kuka pörssisähkölainen lämmittää saunan klo 17,15 KWH hinta silloin 82,19 senttiä KWh. Kiinteähintaiset alle 8 senttiä KWh lämmittää.
- Anonyymi00036UUSI
Varmaan ihmiset on nyt ylpeitä itsestään, kun sähköyhtiöt tanssittaa kuin Vornanen juoppoja.
Ennen piti laittaa munakello soimaan kun täytyy ottaa paisti uunista. Nyt pitää olla munakello soimassa kun voi laittaa uunin päälle. Onko tässä jo lammaskansamme huippu nähty vai nähdäänkö vielä lisää. Pakkaset jatkuu paukkuuko hinta euroon muutamaksi viikoksi. Herätäänkö kolmelta yöllä keittämään perunat kun on edullisin varttitunti tarjolla ei parane torkuttaa. - Anonyymi00040UUSI
Vain harvat pörssiläiset itkevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1893149- 552619
Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk142380- 2422344
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I102322Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2572066Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841810Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva381786Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve591761Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro161749