Sillanpään keikka peruttu - tuomio kuvaamisesta

Anonyymi-ap

Sillanpään keikka on peruttu. Fuengirolan kaupunginvaltuusto päätti, ettei hänelle myönnetä lupaa esiintyä kaupungin omistamissa tiloissa.

Kaksi huumetuomiota sekä tuomio sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittämisestä ovat olleet punainen lippu monelle keikkajärjestäjälle.

Tuomion mukaan Jari ”on videokuvannut matkapuhelimellaan videon tietokoneensa ruudulta, jossa aikuinen mies on sukupuoliyhteydessä hyvin pienen lapsen kanssa. Lisäksi vastaaja on ottanut matkapuhelimellaan tietokoneen ruudulta kahdeksan kuvaa, joissa aikuinen kohdistaa seksuaalista toimintaa hyvin pieneen lapseen”.

22

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Niin makaa kuin petaa.

    • Anonyymi00002

      Lehtikuvissa järkyttävä turvonnut läski.
      Näkyy kyllä hyvin minkälaista elämää viettää. Ei kai kukaan tilaa "esiintymään "tuollaista hirviötä.

    • Anonyymi00003

      Eikös sellainenkin juttu ole että harrasti seksiä jonkun miehen kanssa ja 12-vuotias poika oli määrätty kuvaamaan?

    • Anonyymi00004

      Sairasta hommoo...

    • Anonyymi00005

      Tämä on ilon päivä 🤭

    • Anonyymi00006

      Melkoinen tursas.

    • Anonyymi00007

      Kaikesta näkee että Jari Sillanpää ei voi hyvin.
      On tosi surullista katsoa henkilöä joka on pilannut elämänsä.
      Sillanpää oli aikoinaan yksi suosikeistani iskelmä urallaan, pidin tosi paljon hänen musiikistaan.
      Mutta mikä olen ketään tuomitsemaan, hän itse ainoastaan vastaa tekemisistään. Surullista ja vastenmielistä se uutisointi mitä hänestä käydään.

      • Anonyymi00012

        Hänen tekonsa on vastenmielisiä .


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Hänen tekonsa on vastenmielisiä .

        Mikä sinä olet ketään tuomitsemaan, hän itse ainoastaan vastaa tekemisistään. Surullista ja vastenmielistä se uutisointi mitä hänestä käydään.


    • Anonyymi00008

      Espanjassa näille on rotia. Suomessa keski-ikäiset mammat itkevät ja hyysäävät pedaria.

    • Anonyymi00009

      Tämän vuoden paras uutinen tähän mennessä.

      • Anonyymi00010

        Mun mielestä taas on se, että demarit on sekaisin kuin seinäkellot.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mun mielestä taas on se, että demarit on sekaisin kuin seinäkellot.

        Sekin naurattaa, että Fat D. kertoilee häirintäsatuja.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Sekin naurattaa, että Fat D. kertoilee häirintäsatuja.

        Darra näki unta, että joku oli hänestä kiinnostunut.


    • Anonyymi00015

      Muka Jaria ei jätetä rauhaan. Se vaan on niin että on rikoksia,jotka ilmentää niin pahaa mielen sairautta, ettei sitä voi vaan unohtaa.

    • Anonyymi00016

      Tuollaiset kuvat eivät ilmesty vahingossa laitteisiin...

    • Anonyymi00017

      Täällä Jari pääsi oikein kirkkoon. Espanjan viranomaiset tekivät sen mitä pitikin.

    • Jari Sillanpään ura on pahasti pohjalla. Ennen oli yksi Suomen suosituimmista laulajista, nyt on varjo vain entisestä. Harmi. Hyvä laulaja. Kunpa näitä kaikkia syytöksiä ei olisi tapahtunut.

    • Anonyymi00018

      Seksuaalisesti täysin sairas ihminen, ällöttää kun ajatteleekin mitä touhusi 🤮 Ei saisi missään enää esiintyä, ymmärtäisi vetäytyä pois julkisuudesta!!!!

    • Anonyymi00022

      Nyt vaan eteenpäin. Siltsun kunniaksi on sanottava, ettei hän salaa eikä peitä sitä, että on lihava.

      • Anonyymi00023

        Sinäkin olet aika läpinäkyvä.


      • Anonyymi00024

        ..."ei salaa eikä peitä sitä, että on lihava."
        Olisi aika velho kyllä, jos tuon läskimäärän saisi peiteltyä tai jotenkin salattua.
        On nimittäin sen verran reilusti ylimääräistä kropassa. Ja jopa naamavärkissä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe