2018 tehtiin kylpyhuoneeseen kallis remontti. Kylpyhuoneen putket uusittiin samoin vesi eristeet
Lopputarkastuksen teki ja hyväksy työn valvoja yhdessä isännöitsijän kanssa.
Nyt taloon tulee käyttöösi putkiremontti. Ja isännöitsijä (sama joka hyväksyi aiemmin kylpyhuone remontin) vaatii minua kustantamaan kylpyhuone remontin uudelleen koska putkiremontti on tehty väärin.
Hän eikä Asoy hallitus ei ole tarkastanut putkitusta. Putki urakoitsija sanoo, että tämä on mahdollista.
2018 ollut valvoja ei toimita tarkastus/hyväksyntä pöytäkirjaa.
Mitä teen, kyse usean tonnin mielestäni turhasta hommasta.
putkiremontti
5
118
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pelkästään C3:n perusteella, kuvitelmasi on helppo tyrmätä.
- Anonyymi00002
Mitä vastauksesi tarkottaa "suomeksi"
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä vastauksesi tarkottaa "suomeksi"
Näistä ei selviä kunnalla kuin isolla NIMELLÄ TAI RAHATUKULLA
Märkätilojen (kylpyhuoneet, suihkutilat, saunat) vedeneristys on pakollinen ja kriittinen osa kosteusvaurioiden ehkäisyä, joka toteutetaan nykymääräysten mukaan yleensä kauttaaltaan seinille ja lattioihin
. Järjestelmään kuuluvat pohjuste, vedeneristysmassa, vahvikenauhat ja läpivientikappaleet, joiden on muodostettava katkeamaton ja tiivis pinta - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näistä ei selviä kunnalla kuin isolla NIMELLÄ TAI RAHATUKULLA
Märkätilojen (kylpyhuoneet, suihkutilat, saunat) vedeneristys on pakollinen ja kriittinen osa kosteusvaurioiden ehkäisyä, joka toteutetaan nykymääräysten mukaan yleensä kauttaaltaan seinille ja lattioihin
. Järjestelmään kuuluvat pohjuste, vedeneristysmassa, vahvikenauhat ja läpivientikappaleet, joiden on muodostettava katkeamaton ja tiivis pintaAivan näin tehtiin ja valvoja tarkasti asian. Työn suorittaja itte vahvistaa ettei laatoitusta saanut aloittaa ennenkuin valvoja oli asian tarkastanut ja mitannut. Kattoa ei saa laittaa umpeen ennenkuin valvoja oli sen tarkastanut. Ja valmiiseen työhön piti saada valvojan vahvistus.
Ja tätä ei valvoja suostu antamaan. Paperin arvo on mulle noin kahden kk netto palkka.
Luulisi että on hyvä syy odottaa paperia. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aivan näin tehtiin ja valvoja tarkasti asian. Työn suorittaja itte vahvistaa ettei laatoitusta saanut aloittaa ennenkuin valvoja oli asian tarkastanut ja mitannut. Kattoa ei saa laittaa umpeen ennenkuin valvoja oli sen tarkastanut. Ja valmiiseen työhön piti saada valvojan vahvistus.
Ja tätä ei valvoja suostu antamaan. Paperin arvo on mulle noin kahden kk netto palkka.
Luulisi että on hyvä syy odottaa paperia.Valvoja on laitettu varmistamaan, että saat ison laskun, KOKO ISÄNNÖINTI ON VALKOKAULUSRIKOLLISTEN KÄSISSÄ. Viimeiset rehelliset isännöitsijät ostettiin pois 20 v sitte.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701