Mistä löytyy tähän Lidl:n myymään Philips kahvinkeittimeen suodatin pusseja?
Ne pitää olla kokoa 101 ,eikä niitä löydy kovin helposti mistään,ilmeisesti invertteristä tilaamalla saa mutta,kun minä olen kömpelö tämän invertterin kanssa,niin en sitä kautta koeta hankkia suodatttimia.
Tuolta yhdeltä toiselta keskustelupalstalta,jo kyselin mutta sieltä eivät osanneet vastata,vaikka oli kysymyksessä koneosaajien keskustelupalsta.
Lidl;n Philips kahvinketin.
20
451
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Eikö siellä jo neuvottu saksimaan, ei pitäis olla kovin vaikeaa.
- Anonyymi00003
Naapuri lupas saksia,mulle suodattimia,kun sillä on sakset,se kun,on parturi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naapuri lupas saksia,mulle suodattimia,kun sillä on sakset,se kun,on parturi.
Onko muka olemassa ihmisiä, joilla ei ole kotona saksia? Suurimmalla osalla varmasti on vaikka suurin osa ei ole partureita.
- Anonyymi00002
Riittää kun 1x4 taittaa sivusta hiukan enemmän.
- Anonyymi00022
Eikä riitä, koska 101 on myös merkittävästi matalampi kuin 1x4.
T. miksuh
- Anonyymi00004
Niinpä taitto tai saksiminen -ei pitäis suurempi ongelma olla.
- Anonyymi00007
Keitin on palautettu kauppaan ja rahat saatu takaisin.
- Anonyymi00008
Näyttäis ensviikon tarjous lehdessä olevan taas se philips kahvinkeitin,mihin e saa mistään suodattimia.
- Anonyymi00010
Isot on ongelmat.
Ei yhden kupin keittämiseen tarvi kahvinkeitintä. Hankkii vain 1x4 irtosuppilon ja siihen sopivat filtterit, kuumentaa veden mikrossa ja suodattaa suoraan kuppiin. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Isot on ongelmat.
Ei yhden kupin keittämiseen tarvi kahvinkeitintä. Hankkii vain 1x4 irtosuppilon ja siihen sopivat filtterit, kuumentaa veden mikrossa ja suodattaa suoraan kuppiin.Entäs jos,välillä tarvii saada kaksi kupillista?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Entäs jos,välillä tarvii saada kaksi kupillista?
1x4 -suppiloon voi annostella haluamansa mitalliset jauhettua kahvia ja vettä, valuttelee sitten vaikka isompaan mottiin tai kannuun.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
1x4 -suppiloon voi annostella haluamansa mitalliset jauhettua kahvia ja vettä, valuttelee sitten vaikka isompaan mottiin tai kannuun.
Tulee kylmää kahvia,noilla keinoin....
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tulee kylmää kahvia,noilla keinoin....
Miksi et käytä mukana tulevaa kestosuodatinta?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kun kerran myydään keitin,niin siihen pitää myös löytyä suodattimia! Eikä se kestosuodatin ole ikuinen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kannattaa huomata, että nuo kestosuodattimet, esimerkiksi metalliset tai nailoniset, eivät poista kahvista kolesterolia nostavia kahvirasvoja. Ainoastaan paperinen suodatinpussi poistaa ne tehokkaasti. Kestosuodatinta käytettäessä kahvi siis nostaa kolesterolia. Samasta syystä esimerkiksi pannukahvi, pressopannulla valmistettu kahvi ja erilaisten kahviautomaattien kahvi nostaa kolesterolia. Pannukahvi on kaikkein pahin noista.
T. miksuh
- Anonyymi00016
Ei mistään löydy sopivaa sisäkumia, vitun EU stardania odotellessa.
- Anonyymi00017
Jos muistan oikein S-kaupat -ruokaverkkokaupassa noita on näkynyt. Ja jos niitä on siellä niin kyllä niitä sillon on S-marketeissa tai Alepoissa myös. Tarkemmin en osaa sanoa, koska itselläni on normaalimpi kahvinkeitin mikä ei tuollaisia tarvitse.
T. miksuh- Anonyymi00018
Niin tuohon S-kaupat -sovellukseen liittyen se, että valikoimaan vaikuttaa valittu kauppa. En just pysty tarkistamaan asiaa, mutta muistaakseni siinä Alepassa mistä robottilähettitoimitukset tulee mun luo on näkynyt noita 101 suodatinpusseja kun on sovelluksella hakenut suodatinpusseja. Kello on jo sen verta paljon, että en just nyt pysty vaihtamaan sovelluksessa toimitustapaa robotilaukseksi ja en siksi näe kyseisen kaupan valikoimaa juuri nyt. Valittuna on tällä hetkellä Granissa oleva Sale, koska viimeisin ruokatilaukseni oli sen verta iso, että tilasin sen tunnin toimitus -toimitusvaihtoa käyttäen ja sillon ruoka tulee mulle Woltin kuljettamana tosta kaupasta. Sale Granilla ei näytä olevan niitä 101 -pusseja valikoimassa ainakaan verkkokaupan puolella. Tarkistan huomenna näkyskö niitä siinä Alepassa mistä roboruokalähetti tuo mulle ruokatilaukset.
T. miksuh - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin tuohon S-kaupat -sovellukseen liittyen se, että valikoimaan vaikuttaa valittu kauppa. En just pysty tarkistamaan asiaa, mutta muistaakseni siinä Alepassa mistä robottilähettitoimitukset tulee mun luo on näkynyt noita 101 suodatinpusseja kun on sovelluksella hakenut suodatinpusseja. Kello on jo sen verta paljon, että en just nyt pysty vaihtamaan sovelluksessa toimitustapaa robotilaukseksi ja en siksi näe kyseisen kaupan valikoimaa juuri nyt. Valittuna on tällä hetkellä Granissa oleva Sale, koska viimeisin ruokatilaukseni oli sen verta iso, että tilasin sen tunnin toimitus -toimitusvaihtoa käyttäen ja sillon ruoka tulee mulle Woltin kuljettamana tosta kaupasta. Sale Granilla ei näytä olevan niitä 101 -pusseja valikoimassa ainakaan verkkokaupan puolella. Tarkistan huomenna näkyskö niitä siinä Alepassa mistä roboruokalähetti tuo mulle ruokatilaukset.
T. miksuhTäytyy korjata itseäni. Se S-kaupat -sovelluksessa näkyvä suodatinpussityyppi on 102,ei siis 101. Vaihdoin toimitustavaksi robotilauksen ja nyt sovelluksessa näkyy Coop 102 -suodatinpussit 100 kpl. Eli muistin näköjään väärin. En siis osaa sanoa mistä noita 101 pusseja saisi.
T. miksuh - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Täytyy korjata itseäni. Se S-kaupat -sovelluksessa näkyvä suodatinpussityyppi on 102,ei siis 101. Vaihdoin toimitustavaksi robotilauksen ja nyt sovelluksessa näkyy Coop 102 -suodatinpussit 100 kpl. Eli muistin näköjään väärin. En siis osaa sanoa mistä noita 101 pusseja saisi.
T. miksuhHenkilökohtasesti en kyllä ymmärrä miksi joku edes hankkii sellaisen kahvinkeittimen millä voi keittää vain 1 -2 kupillista kerrallaan ja johon noi 101 suodatinpussit on siis tarkotettu. Jotenkin vaikea ymmärtää moista kun itselläni kahvia menee yleensä yhdellä kerralla naamaan n. 4 peruskahvikupillista :-) Oma kahvikuppini kun on jättikokoinen eikä mikään minikokoinen peruskuppi :-) Tollasta minikahvinkeitintä käytettäessä itse joutusin siis keittämään vähintään kaksi kahvinkeittimellistä kahvia aina jo pelkästään itseäni varten :-)
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691049
- 60842
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77616- 62599
- 28575
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569