Nyt vielä kerran, ihan asiallisesti.
Tuokaa se postiloota nyt tohon. Kuinka monta kertaa siitä pitää kirjoittaa? Vai pitääkö sitä pyytää useammalla kielellä?
Postilootaa vailla
27
669
Vastaukset
- Anonyymi00001
Viranomaispostikin tulee jatkossa diginä niin mitäpä sillä lootalla tekee?
- Anonyymi00002
Juu juu, mutta kun nyt oon päättänyt, että se loota tohon ja vähän äkkiä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juu juu, mutta kun nyt oon päättänyt, että se loota tohon ja vähän äkkiä.
No kerro osoite sitten. Tehdään kansalaiskeräys. Ehkä saat kymmeniä laatikkoja.
https://m.youtube.com/watch?v=s74gUzhisCg - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No kerro osoite sitten. Tehdään kansalaiskeräys. Ehkä saat kymmeniä laatikkoja.
https://m.youtube.com/watch?v=s74gUzhisCgTässä keräyksiä tarvita. Asianomaset tuovat lootan.
Nimim. Loota tai hampaat tiskiin!
- Anonyymi00005
Onko tämä vitsi vai oikea lootavauhkooja.
- Anonyymi00006
Ei tuua, hae itte postis.
- Anonyymi00007
Sanoit tietävästi tekijän niin miksi et kysy siltä lootaasi? Täällä valittaminen ei ainakaan auta
- Anonyymi00008
En minä lootan tekijästä välitä vaan, että loota tulee tohon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Osta itte se ,äläkä kitise!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Osta itte se ,äläkä kitise!!
Ei ei ei. Nyt ei ole kyse kuka ostaa ja maksaa vaan, että loota tohon ja heti. Sen on tultava!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ei ei. Nyt ei ole kyse kuka ostaa ja maksaa vaan, että loota tohon ja heti. Sen on tultava!
Tuleekohan ennemmin Jeesus vai postiloota? Sadat miljoonat odottaa Jeesusta, yksi postilootaa...
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Soitto poliisille että alkavat ettimään lootaa.
- Anonyymi00012
Digiposti hoitaa postin.
Digilehdet uutistarpeen.
Digihoiva palvelutarpeet
Kauan eläköön digi! - Anonyymi00013
Soita Hanu Karpo paikalle, kun muutkin on niin tehneet vastaavissa tilanteissa: https://www.youtube.com/watch?v=s74gUzhisCg
- Anonyymi00014
Makaroniloota, maksaloota, postiloota...
- Anonyymi00015
Tolpan nokkaan se postiloota ja sassiin!
- Anonyymi00016
Mikä mikä kestää? Nyt kestää liian kauan .
- Anonyymi00017
On tainnu juupe seota lopullisesti. Liekkö moottorikelkkailu aiheuttanu🤣
- Anonyymi00018
Okkelilla hyvä täräytellä!
- Anonyymi00019
Taitaas olla pipi päässä.
- Anonyymi00020
Sitä se toisten mailla ajelu teettää.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sitä se toisten mailla ajelu teettää.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Tai no oikeastaan koskenkorva pullosta kärsii ukko ja okkeli😂
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Tai no oikeastaan koskenkorva pullosta kärsii ukko ja okkeli😂
Ajjaako kossupullo liivissä?
- Anonyymi00024
Eikö varraa ostaa ommaa postilaatikkoa
- Anonyymi00029UUSI
Eikä omia maita?
- Anonyymi00030UUSI
Tee vaneerista postiloota!
- Anonyymi00031UUSI
Teetkö sä itse lootasi?
Mieitippä siihen oikea vastaus ja palataan sitten asiaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2185628SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784559Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803318SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2412760Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1412547Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1401909Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441447Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491025Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall28948- 62946