Mökkilomalla

Anonyymi-ap

Tämä tapatuma oli heinäkuussa 25, Minulla alkoi kesäloma ,Vaimolla oli vielä pari viikkoa töitä ennen lomaa. Vaimoni ehdotti jo edellisiltana että mene mökille koska sillä oli vielä yövuoro vkl, Yritin saada kavereita mukaan mutta kaikilla oli omat menot perheen kanssa, Niimpä päätin että menen sinne sitten yksin kun ei kukaa jouda Oli perjantai pääsin töistä kolmen maissa,, kävin kaupassa ostamassa ruokaa ja juomaakin toki. Ajoin sitten siitä kotiin pakkaamaan vaatteet mukaan. Lähdin siitä sitten ajeleen kohti mökkiä, Perille päästyäni laitoin eväät kaappiin ja nakkasin laukun makuuhuoneen pedille. otin oluen ja menin ulos istuskeleen ja katsomaan että mitä olisi tekemistä pihamaalla. istuin ja join purkin ale coggia ,Lähdin siitä rantasaunalle laittamaan vettä lämpeneen ja puita saunaan hakemaan,Sain siinä laitettua kaikki,Istahdin saunan terassille odotteleen veden lämpenemistä. Istuin siellä aikani ja kuulin niin kuin olisi auto tullut pihaan mutta en nähnyt sinne rannalta että tuliko joku vai ei, Lisäsin puita vesipadan alle ja laitoin saunan uuniinkin valmiiksi puut ,Jonkin ajan päästä menin ylös katsomaan että tuliko joku vai kuuluiko ääni muualta,Huomasin että jonkun auto pihassa, en tunnistanut että kenen, Menin mökkiin sisälle makuuhuoneesta kuului ääntä, Kävelin kohti makuuhuonetta ja avasin oven niin minun isosisko (32 v )oli siellä riisumassa vaatteita pois ja laittamassa bikineitä,Oli tosi lämmin päivä juuri silloi,Minä siinä että no miten sinä tänne eksyit nyt,kertoi että miehensä kanssa oli erimielisyyksiä niimpä päätin että tulen tänne vähän tuulettaan ajatuksia. Sanoin vaan että no hyvä eipä tarvinnut olla sitten yksin täällä viikonloppua.
Seisoin siinä ovella juttelimme sisko puki bikinit päällensä,Menimme siitä terassille juomat mukaan istumaan ja keskustelemaan niitä näitä. '
Kävin rantasaunalla katsomassa onko vesi jo kuumaa vai pitääkö vielä lisäillä puita, Ei tarvinnut lisää vesi melkein padassa jo kiehui. Tulin takaisin mökin terassille, '
Siinä istuessa ja jutellessa aika meni nopeaa ja muutama juomakin samalla.
Siskoni siinä tuumasi että minulla kohta täydet kympit tulee (30 v) täyteen että millaiset bileet on luvassa. Mä siihen että ei kai mitään isompi ole tulossa, ei ainakaan vaimo ole kertonut ,Siinä sitten tajusinkin että miksi vaimoni oli halunnut mut mökille,Eli hän oli järjestämässä bileitä salaa minulle koska mun synttärit oli viikonpäästä.
Juotiin olutta sisko joi viiniä, alkoi siinä vähän jo juttu luistaa kun muutama alkoholi juoma oli otettu. Kysyin siskolta että joko haluaisit että sauna laitettaisi lämpiämään ,Olihan kello jo likellä seitsemää silloin.
Siinäpä sit lämmitin saunan. Istuttiin terassilla ja odoteltiin saunaan pääsemistä olutta juoden.
Sauna sit viimein oli valmis saunomiseen ,sanoin että kumpikos menee ekana,Sisko tuumasi että mene sä että hän soittaa miehelleen että mitä se puuhaa ja onko vielä vihainen.
Niimpä nousin hain pyyhkeen ja olutta pari purkkia ja menin saunomaan, otin siinä hyvät löylyt ja menin sitten järveen viilentymään,Uiskentelin siinä jonkinaikaa ja lähdin takaisin saunaan, Avasin saunan oven niin sisko oli tullut saunomaan myös. Totesin vaan siinä että jaa sinä tulit kans sit , Eipä siinä mitään istuttiin lauteella juotiin olutta juteltiin, Siskokin alkoi olla jo myös vähän huppelissa siinä vaiheessa.
Sisko meni pesulle siitä sitten,<itse jäin vielä hetkeksi lauteille istuun ja katseleen kun sisko pesi itseään. Ilmeisesti pieni humala sai sit mut sanomaan ääneen siskolle että oot sä kyllä aika hyvännäköinen hoikka vaalee mimmi. Olet pitänyt itsesi hyvässä kunnossa
Sisko katsahti minuun ja sanoi että no kiitos kehuista nauraen.
tuli siinä mieleen kun alasti siinä olimme että millehän se tuntuisi pieni pano . Olimme joskus noin 7-8 v sitten yhtenä yönä päätyneet harrastamaan seksiä yhdessä.
Otin siinä puheeksi sitten sen silloisen tapahtuman, Sisko vaan naureskeli että niiin, se oli sellainen se yö silloi heh,,Meinaatko että uusittaisi ,Minä että no mikä ettei jos sinulle sopii eihän täällä muita ole eikä kukaan tiedä.
Eipä siihen sit kovin kauaa mennyt kun olimme yhdynnässä siinä sitten,
Näin aikuisena se oli ihan erilaista , Silloin olin aika nuori kun edellisen kerran oltiin,Tekastiin temput siinä ja mentiin pesulle sen jälkeen.
Lähdettiin sitten mökin terassille vilvoittelen ja juomaan oluet . Siinä viikonlopun aikana sitten tehtiin sama muutamasti,
Sisko lähti sitten sunnuntaina kotiinsa,Näimme sitten minun synttäreillä seuraavan kerran,Juteltiin siellä kun saatiin olla kaksin välillä vkl tapahtumista,'
Kumpaakaan ei harmittanut mitä oltiin tehty
Ja tämä ei ole mitään fantasia juttuja vaan täyttä totta .Ompa mitä sitten vanhana muistella kiikkustuolissa
Kommentoikaa jos haluatte mutta mukava vkl oli,eikä vaimo tiedä mitä siellä tapahtui eikä siskon mieskään, jos tilaisuus tulee vielä niin uusin jos suostuu ;)

4

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

OLiko sisko hyvä pano

• Anonyymi00002
        UUSI

Kyllä se hommansa osasi oikeenkin hyvin :)

• Anonyymi00003
      UUSI

Oletteko saunoneen alasti porukalla niin että siskon mies näki vaimosi alasti ja vaimosi näki siskosi miehen alasti?

• Anonyymi00004
        UUSI

Juu on saunottu nelistenkin alasti ja kolmisin,Minä ja vaimoni ja siskoni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3868
    2. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      44
      3626
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      155
      3437
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2735
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2651
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1848
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      403
      1198
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      59
      1175
    10. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1118
    Aihe