Tämä tapatuma oli heinäkuussa 25, Minulla alkoi kesäloma ,Vaimolla oli vielä pari viikkoa töitä ennen lomaa. Vaimoni ehdotti jo edellisiltana että mene mökille koska sillä oli vielä yövuoro vkl, Yritin saada kavereita mukaan mutta kaikilla oli omat menot perheen kanssa, Niimpä päätin että menen sinne sitten yksin kun ei kukaa jouda Oli perjantai pääsin töistä kolmen maissa,, kävin kaupassa ostamassa ruokaa ja juomaakin toki. Ajoin sitten siitä kotiin pakkaamaan vaatteet mukaan. Lähdin siitä sitten ajeleen kohti mökkiä, Perille päästyäni laitoin eväät kaappiin ja nakkasin laukun makuuhuoneen pedille. otin oluen ja menin ulos istuskeleen ja katsomaan että mitä olisi tekemistä pihamaalla. istuin ja join purkin ale coggia ,Lähdin siitä rantasaunalle laittamaan vettä lämpeneen ja puita saunaan hakemaan,Sain siinä laitettua kaikki,Istahdin saunan terassille odotteleen veden lämpenemistä. Istuin siellä aikani ja kuulin niin kuin olisi auto tullut pihaan mutta en nähnyt sinne rannalta että tuliko joku vai ei, Lisäsin puita vesipadan alle ja laitoin saunan uuniinkin valmiiksi puut ,Jonkin ajan päästä menin ylös katsomaan että tuliko joku vai kuuluiko ääni muualta,Huomasin että jonkun auto pihassa, en tunnistanut että kenen, Menin mökkiin sisälle makuuhuoneesta kuului ääntä, Kävelin kohti makuuhuonetta ja avasin oven niin minun isosisko (32 v )oli siellä riisumassa vaatteita pois ja laittamassa bikineitä,Oli tosi lämmin päivä juuri silloi,Minä siinä että no miten sinä tänne eksyit nyt,kertoi että miehensä kanssa oli erimielisyyksiä niimpä päätin että tulen tänne vähän tuulettaan ajatuksia. Sanoin vaan että no hyvä eipä tarvinnut olla sitten yksin täällä viikonloppua.
Seisoin siinä ovella juttelimme sisko puki bikinit päällensä,Menimme siitä terassille juomat mukaan istumaan ja keskustelemaan niitä näitä. '
Kävin rantasaunalla katsomassa onko vesi jo kuumaa vai pitääkö vielä lisäillä puita, Ei tarvinnut lisää vesi melkein padassa jo kiehui. Tulin takaisin mökin terassille, '
Siinä istuessa ja jutellessa aika meni nopeaa ja muutama juomakin samalla.
Siskoni siinä tuumasi että minulla kohta täydet kympit tulee (30 v) täyteen että millaiset bileet on luvassa. Mä siihen että ei kai mitään isompi ole tulossa, ei ainakaan vaimo ole kertonut ,Siinä sitten tajusinkin että miksi vaimoni oli halunnut mut mökille,Eli hän oli järjestämässä bileitä salaa minulle koska mun synttärit oli viikonpäästä.
Juotiin olutta sisko joi viiniä, alkoi siinä vähän jo juttu luistaa kun muutama alkoholi juoma oli otettu. Kysyin siskolta että joko haluaisit että sauna laitettaisi lämpiämään ,Olihan kello jo likellä seitsemää silloin.
Siinäpä sit lämmitin saunan. Istuttiin terassilla ja odoteltiin saunaan pääsemistä olutta juoden.
Sauna sit viimein oli valmis saunomiseen ,sanoin että kumpikos menee ekana,Sisko tuumasi että mene sä että hän soittaa miehelleen että mitä se puuhaa ja onko vielä vihainen.
Niimpä nousin hain pyyhkeen ja olutta pari purkkia ja menin saunomaan, otin siinä hyvät löylyt ja menin sitten järveen viilentymään,Uiskentelin siinä jonkinaikaa ja lähdin takaisin saunaan, Avasin saunan oven niin sisko oli tullut saunomaan myös. Totesin vaan siinä että jaa sinä tulit kans sit , Eipä siinä mitään istuttiin lauteella juotiin olutta juteltiin, Siskokin alkoi olla jo myös vähän huppelissa siinä vaiheessa.
Sisko meni pesulle siitä sitten,<itse jäin vielä hetkeksi lauteille istuun ja katseleen kun sisko pesi itseään. Ilmeisesti pieni humala sai sit mut sanomaan ääneen siskolle että oot sä kyllä aika hyvännäköinen hoikka vaalee mimmi. Olet pitänyt itsesi hyvässä kunnossa
Sisko katsahti minuun ja sanoi että no kiitos kehuista nauraen.
tuli siinä mieleen kun alasti siinä olimme että millehän se tuntuisi pieni pano . Olimme joskus noin 7-8 v sitten yhtenä yönä päätyneet harrastamaan seksiä yhdessä.
Otin siinä puheeksi sitten sen silloisen tapahtuman, Sisko vaan naureskeli että niiin, se oli sellainen se yö silloi heh,,Meinaatko että uusittaisi ,Minä että no mikä ettei jos sinulle sopii eihän täällä muita ole eikä kukaan tiedä.
Eipä siihen sit kovin kauaa mennyt kun olimme yhdynnässä siinä sitten,
Näin aikuisena se oli ihan erilaista , Silloin olin aika nuori kun edellisen kerran oltiin,Tekastiin temput siinä ja mentiin pesulle sen jälkeen.
Lähdettiin sitten mökin terassille vilvoittelen ja juomaan oluet . Siinä viikonlopun aikana sitten tehtiin sama muutamasti,
Sisko lähti sitten sunnuntaina kotiinsa,Näimme sitten minun synttäreillä seuraavan kerran,Juteltiin siellä kun saatiin olla kaksin välillä vkl tapahtumista,'
Kumpaakaan ei harmittanut mitä oltiin tehty
Ja tämä ei ole mitään fantasia juttuja vaan täyttä totta .Ompa mitä sitten vanhana muistella kiikkustuolissa
Kommentoikaa jos haluatte mutta mukava vkl oli,eikä vaimo tiedä mitä siellä tapahtui eikä siskon mieskään, jos tilaisuus tulee vielä niin uusin jos suostuu ;)
Mökkilomalla
31
4586
Vastaukset
- Anonyymi00001
OLiko sisko hyvä pano
- Anonyymi00002
Kyllä se hommansa osasi oikeenkin hyvin :)
- Anonyymi00003
Oletteko saunoneen alasti porukalla niin että siskon mies näki vaimosi alasti ja vaimosi näki siskosi miehen alasti?
- Anonyymi00004
Juu on saunottu nelistenkin alasti ja kolmisin,Minä ja vaimoni ja siskoni
- Anonyymi00005
Ottiko siskosi poskeen kertaakaan vkl aikana, käytittekö kondomia vai paljaallako vetelit
Itseä kans kiinnostanut siskoni monesti mut en uskalla tehdä ehdotusta- Anonyymi00006
Kyllä siinä kännissä kun harrastelimme niin käytti poskessakin mut ei loppuun saakka imassut, Kyllä ihan paljaalla vedettiin
Kyllä siihen itselläkin meni jonkin aikaa ennen kuin uskalsin ehdottaa silloin vuosi sitten mutta kyllä kannatti
Voisin kyll uudestaankin viel.. se pakko sanoa että parempaa oli kuin vaimoni kanssa vaikka sisko kyseessä olikin :) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä siinä kännissä kun harrastelimme niin käytti poskessakin mut ei loppuun saakka imassut, Kyllä ihan paljaalla vedettiin
Kyllä siihen itselläkin meni jonkin aikaa ennen kuin uskalsin ehdottaa silloin vuosi sitten mutta kyllä kannatti
Voisin kyll uudestaankin viel.. se pakko sanoa että parempaa oli kuin vaimoni kanssa vaikka sisko kyseessä olikin :)Oliko siskollas kuitenkin pillerit
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oliko siskollas kuitenkin pillerit
Kierukka kuulema oli että ei pelkoa raskaaksi tulemisesta vaikka voihan sekin pettää mutta ei ainakaan näin käynyt meillä nyt ;)
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kierukka kuulema oli että ei pelkoa raskaaksi tulemisesta vaikka voihan sekin pettää mutta ei ainakaan näin käynyt meillä nyt ;)
Onko siskosi innokas seksi hommiin,riittääkö kerta vai tartteeko useamman varvin sit kun alkoi
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko siskosi innokas seksi hommiin,riittääkö kerta vai tartteeko useamman varvin sit kun alkoi
Aika harva nuori nainen tyytyy yhteen varviin varmaankaan jos himoja on.
Kyllä saunassa kerran tehtiin ja sit myöhemmin mökissä sisällä vielä samana iltana,
Mut vkl aikana muutamia kertoja olimme,,
Voi olla että parin viikon päästä tulee mahdollisuus ,riippuu ihan siitä tuleeko yksin vai miehensä kanssa ja miten saan junailtua vaimoni kanssa että pääsen yksin ulos . - Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
kaverin vaimo tuli raskaaksi vaik oli kierukka että voi sekin pettää
- Anonyymi00010
kylkymätön on sisko munan suhteen , vaikka panisi parikin äijää peräkkäin
- Anonyymi00012
Olen päässyt kerran kokemaan kimppa jutun, kaverin kanssa baarista napattiin yksi typykkä mukaan ja mentii kaverin kämpille sitä panemaan sit
- Anonyymi00013
Minulla kävi lähes samalla tavalla, mutta nainen oli vaimon sisko.
- Anonyymi00014
Oliko parempi kuin vaimo ;)
- Anonyymi00016
täällä rovaniemellä oli ralli vkl , saunoimme kolmisin rallin päätteeksi lauantaina mun yks kaveri ja siskoni.
kaveri käväsi suihkussa siskoani panemassa,,itse jäin saunaan mutta kyll sen kuuli kun läiske kävi et mitä siel tehdää.Tulivat sitten lauteelle saannin jälkeen. oli tyytyväisen näköisiä . kieltämättä kyllä meinasi alkaa seisoo kun kuuli :)- Anonyymi00018
Eivätkö pytäneet mukaan sua oisihan siellä ollut paikkoja viel :)
- Anonyymi00019
Se tänä päivänä tuo siskon ja veljen keskenään paneminen ei ole enää mikää uusi juttu,
Lukee noita juttuja niin aika usea tänä päivänä tekee,,eikä minusta siinä mitään hirveetä ole jos ovat aikuisia ja sopivat että ei mene raiskauden puollelle ja ehkäisyt kunnossa- Anonyymi00020
olen samaa mieltä kanssasi tuosta asiasta. jokainen aikuinen tekee mitä haluaa
- Anonyymi00021
KIIHOTTAVAA KUN SISKO SAI KYRPÄÄ NUSSIKAA TOISTEKKI SEISOO
- Anonyymi00022
Meillä oli siskoni kanssa seksii viimekesänä muutamana viikonloppuna.
sit sse löysi poikakaverin niin se sitten loppui siihen- Anonyymi00023
Minkäikäinen siskosi oli kai täysikäinen luultavammin ;)
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minkäikäinen siskosi oli kai täysikäinen luultavammin ;)
Siskoni on 27 v vaaleahiuksinen nätti nainen,paljas akapää ;)
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siskoni on 27 v vaaleahiuksinen nätti nainen,paljas akapää ;)
Sehän ollut sitten hyvässä sopivassa pano iässä ei mikää teini siis..varmankin osasi jo juttunsa :)
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sehän ollut sitten hyvässä sopivassa pano iässä ei mikää teini siis..varmankin osasi jo juttunsa :)
Todellakin osasi.ei tuon ikäistä tarvitse opettaa enään, aikuiset osaa nauttia jo erilailla kuin teinit, ne vaan voihkii vaikka ei tekisi edes hyvää
- Anonyymi00027
Lähes samanlainen tilanne oli minullakin siskoni Lauran kanssa, Laura on kihloissa .ja yksi poika siitä. Tuli tässä kesällä vanhempiemme luo viikonlopuksi pojan kanssa.
Menin sitten tapaamaan Lauraa sinne , emme olleet pitkään aikaan nähneet toisiamme. Siellä syötiin ja juteltii kaikkea , puhetta riitti pitkän aikaa.
Siinä sitten isä ja äitimme sanoi että poika voi jäädä tänne vaikka yöksikin jos haluatte mennä ulos kavereita tapaamaan. lauran poika oli innoissaan siitä että saa olla mummon ja papan hoivassa.
Eipä siinä laura suostui siihen pakkaili tavaroita mukaan ja lähdettiin ajeleen ensin kaupunkia esitteleen ja kävästiin kaupassa, siitä sitten menimme mun asunnolle ottamaan pohjia ennen baariin menoa.
Lämmitin saunan , Laura meni sitten riisumaan makuuhuoneeseeni kun sauna oli löyly valmis..Siitä se käveli saunaan käsillä rintojaan peitellen pikkuhousut jalassa.Ilmeisesti minulla oli kai pieni hymy huulilla kun vähissä vaatteissa näin hänet kun käveli edestäni saunaan.
Kuulin kun avasi suikun ja pesi itseään ja meni sitten löylyihin. Itsekkin siinä odotellessa riisuin shortsit pois jalastani ja paidaan myös sitten.
Laura huusi sitten saunasta että saanko tänne yhden oluen kiitos.
Huusin takaisin että toki saat ja nousin ja menin jääkaapista hakemaan oluen ja koputin pesuhuoneen oveen että täällä olisi kestääkö tuoda,Sanoi että kestää tuoda, Avasin oven menin saunan ovelle ojensin oluen lauralle käteen. Kummasti katseeni jäi kiinni sen rintoihin ja siinä vaistomaisesti kai totesin ääneen että oho .
Laura naurahti ja sanoi että no mitä oho. Sanoin suoraa että enpä ole aikoihin siskoni rintoja nähnyt paljaaltaan ( olimme juoneet muutamia oluita ennen saunaa )
Laura siihen että no joo et varmaankaan ole ja eipä noissa nyt mitään niin kauheaa katseltavaa olekkaa,Normaali rinnat niin kuin kaikilla.
Minä siinä sitten totesin että no onhan nuo aika hyvää kokoa, sitten suljin saunan oven ja menin pois takaisin olkkariin odottamaan vuoroani.
Laura tuli siitä sitten vilvoitelleen ,Meni parvekkeelle pyyhe ympärillä
Menin itsekkin sitten sinne tupakille, Laura ei polta .Polttelin siinä tupakin loppuun ja sanoin lauralle että joko tulit pois saunasta. Laura tuumas vaan että en tullut kun jäähylle mutta voit kai sä tulla sinne ei mua häiritse vaikka tulet yhä aikaa,
Siinäpä sitten mentiin yhdessä saunomaan ja oluet otin mukaan. Kastelin sitseni ja menin lauteele istumaan. Huomasin kun laura siinä mittaili mua päästä jalkoihin ;)
Sanoin siinä että no jännittääkö olla yhdessä näin saunassa mun kans.
Laura totesi vain että eipä se niinkään jännitä mutta onhan tämä tilanne erilainen kun veljen kans alasti lauteella istutaan. siinä sitten heitin vettä kiukaalle välissä taas olutta ryyppy.
Laura sit siitä jonkin ajan päästä lähti pesulle, Itse jäin vielä lauteelle istumaan .
Näin saunasta kun laura pesi pitkiä vaaleita hiuksiaan ja itseään muutenkin.Sammutti sitten suihkun ja alkoi kuivaamaan,Niimpä menin sitten itse pesulle lauran kuivatessa itseään. saunan jälkeen sitten myöhemmin puettiin vaatteet päälle ja lähdimme terassi kierrokselle. Siellä tapasimme muutaman tutun.
Ilta siinä kului nauraen jutellen ja juoden. Aika Kului kuin siivillä, Laurakin vähän siinä alkoi näyttämään humaltumisen merkkejä niin kuin varmaan myös itse.
Kävin hakemassa tiskiltä oluen ja snapsin meille lopuksi vielä. Ne juotuamme alkoi olla jo kello aika paljon. Laura siinä tuumaili että mitenhän tästä pääsee hiljaa ettei koko talo herää kun menen vanhemmille nukkumaan .
Sanoin lauralle että ei sun ole pakko sinne kännissä mennä, minulla on tilaa tulla yöksi, vien sut sitten aamulla sinne poikas luo. Laura totesi että mull ei ole yökkäriä mukana, Sanoin vaan että on minulla jotain vaatetta jos tarttet yöksi.
Siitäpä sitten ajan kuluessa lähdettiin kämpilleni. Otimme yhden oluen siinä vielä ennen nukkumaan menoa. riisuimme baari vaatteet pois ja menimme makuuhuoneeseen. Laitoi n verhot kiinni , Menin istumaan sängyn reunaan jak ysyin että tarvitsetko jotain päällesi yöksi. Laura siihen että eipä tässä taida mitään paitaa tarvita täällä aika kuuma muutenkin. Niinpä siirryin peiton alle, laura siitä lähti vielä pisulle. makoilin selällään ja katselin kännykästä mitä facessa näkyy vielä.
Laura siten saapuu menee toiselle puolen petiä, Riisuu rintsikat pois ja yllätykseksi myös pikkarinsa ja tulee peiton alle,Naurahdan että jaa sä tykkäät nukkua ihan noin. Laura että no joo yleensä aina näin nukun ei mikään purista eikä kiristä ja olimmehan me alasti saunassakin. Laura makoili selällään peitto osaksi päällä rinnat paljain, aKäännähdin kyljelleen lauraa päin, Siinä pikku humalassa katsoin sen rintoja ja vein käden sen kyljelle silittäen sitä . Laura käänsi päätä minuun päin ja otti kädestäni kiinni ja vei sen rinnalleen totesi että sen näköisenä siinä katselet että mieles tekee koskea kuitenkin, Jatkoa lisää.- Anonyymi00028
Jatkoa edelliseen
Myönsin että kieltämättä joo olet ihan oikeassa siitä asiasta hahh.
Siinä hiplasin sen rintaa ja nänniä ja totesin että onpa nämä ihan kivan tuntuiset,siirryin likemmäs lauraa ja siirsin käden toiselle rinnalle , Siinä laura naurahti että jaa vaihdoit toiseen, Mä että pitää se molemmat kokeilla kun kerta saa kerrankin siskon riintoja ihan näin luvan kera koskea.,Puristelin hyväilin hetken ,Nostin sitten oman toisen jalkani lauran jalan päälle ja huomasin kun alkoi lauran nännit kummasti nousemaan ja kovomaan,
sanoin siinä sitten leikillään että tuliko kylmä, Laura siinä vaan vilkaisi mua hymyillen ja totesi että no ei kai täällä kovin kylmä ole. Mä sanoin että ajattelin kun nännisi vähä kovettui :) Jatkoin siinä hivelyä ja huomasin lauran hengityksestä että jotain tapahtuu. Olin ihan laurassa kiinni jalka edelleen toisen jalan päällä.,Siinä mietiskelin että tää ilta taitaa päätyä mukavasti. Laura katsoi mua ja sanoi että mahtaa sinullakin joku paikka kovoa myös iha sille tuntuisi kyljessä. Minä että voi olla että heräsi pikkasen tässä kieltämättä kun ei ole naista ollut ihan vasta ketä olisi saanut puristella. Siirsin sitten käden lauran mahalle käyttäen välilä lähellä alapäätä,Pikku hilja vein kättä lauran jalalle silittäen lähelle nivusta . Huomasin että lauran hengitys muuttui raskaammaksi, Siitä sitten kun huomasin että ei estele juurikaan mitä teen, Vein siitä käden sitten sen kumpareelle ja seurasin lauran reaktiota, Avasi hieman toista jalkaa auki ilmeisesti merkiksi että pääsen sinne kunnolla koskeen. ujutin käden sitten alemmas Lauran paljaaseen pimpsaan, Samassa kun vein sen sinne niin laura vaan huokaisi ja sanoi oihhh ja avasi silmänsä ja hymyili. Kysyin että haittaako vai otanko pois,Laura sanoi hiljaa että tuntuu ihan kivalle anna olla vaan siellä ;)
Aloin sitten hyväillä lauraa siinä kunnolla, tunsin kuinka alkoi hyväillessä kostumaan lauran alapää. Potki peiton pois päältään ja avasi jalat kunnolla auki ja sanoi että tee se loppuun saakka kun aloit tuohon hommaan.
Niinpä tein työtä käskettyään ja hyvälin sen klitorista . Jonkin ajan päästä siitä niin siski alkoi voihkia ja kohta saaden orgasmin mun kädellä tehden.. Siinäpä sitten hetken päästä kun orgasmi oli ohi avasi silmänsä ja naurahti ja sanoi huh huh. Vilkaisi alaspäin ja totesi että onko vähän himoja sinulla . Minä sanoin että jos tallaisesta ei tule himot niin ei sit mistään hahh.
Kysyin siinä sitten lauralta että olisitko mitä mieltä että jos tulisin sinuun sisään. Laura sanoi että yhdellä ehdolla saat että jos laukeat niin et sitten laukea sisälleni vaan otat pois ennen,
Sovimme säännöt ja riisuin housuni pois , Menin lauran jalkojen välin ja avasin huulia ja aloin painamaan sisään kovaa kaluani pikku hiljaa sentti sentiltä. Kunnes pääsin kokonaan sisään aloin sitten siinä veteleen ulos ja sisään, Siinä laura alla huokaili välillä voihki kun painelin menemään.
Aikamme siinä tehtii niin tunsin että kohta valmis ja vedin viime hetkellä pihalle roiskien lauran päälle mällit,Käännähdin siitä viereen sitten. siitä pesulle sitten molemmat ja nukkumaan. tuon yön tulen muistamaan ikäni
saa antaa palautetta - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jatkoa edelliseen
Siinä hiplasin sen rintaa ja nänniä ja totesin että onpa nämä ihan kivan tuntuiset,siirryin likemmäs lauraa ja siirsin käden toiselle rinnalle , Siinä laura naurahti että jaa vaihdoit toiseen, Mä että pitää se molemmat kokeilla kun kerta saa kerrankin siskon riintoja ihan näin luvan kera koskea.,Puristelin hyväilin hetken ,Nostin sitten oman toisen jalkani lauran jalan päälle ja huomasin kun alkoi lauran nännit kummasti nousemaan ja kovomaan,
sanoin siinä sitten leikillään että tuliko kylmä, Laura siinä vaan vilkaisi mua hymyillen ja totesi että no ei kai täällä kovin kylmä ole. Mä sanoin että ajattelin kun nännisi vähä kovettui :) Jatkoin siinä hivelyä ja huomasin lauran hengityksestä että jotain tapahtuu. Olin ihan laurassa kiinni jalka edelleen toisen jalan päällä.,Siinä mietiskelin että tää ilta taitaa päätyä mukavasti. Laura katsoi mua ja sanoi että mahtaa sinullakin joku paikka kovoa myös iha sille tuntuisi kyljessä. Minä että voi olla että heräsi pikkasen tässä kieltämättä kun ei ole naista ollut ihan vasta ketä olisi saanut puristella. Siirsin sitten käden lauran mahalle käyttäen välilä lähellä alapäätä,Pikku hilja vein kättä lauran jalalle silittäen lähelle nivusta . Huomasin että lauran hengitys muuttui raskaammaksi, Siitä sitten kun huomasin että ei estele juurikaan mitä teen, Vein siitä käden sitten sen kumpareelle ja seurasin lauran reaktiota, Avasi hieman toista jalkaa auki ilmeisesti merkiksi että pääsen sinne kunnolla koskeen. ujutin käden sitten alemmas Lauran paljaaseen pimpsaan, Samassa kun vein sen sinne niin laura vaan huokaisi ja sanoi oihhh ja avasi silmänsä ja hymyili. Kysyin että haittaako vai otanko pois,Laura sanoi hiljaa että tuntuu ihan kivalle anna olla vaan siellä ;)
Aloin sitten hyväillä lauraa siinä kunnolla, tunsin kuinka alkoi hyväillessä kostumaan lauran alapää. Potki peiton pois päältään ja avasi jalat kunnolla auki ja sanoi että tee se loppuun saakka kun aloit tuohon hommaan.
Niinpä tein työtä käskettyään ja hyvälin sen klitorista . Jonkin ajan päästä siitä niin siski alkoi voihkia ja kohta saaden orgasmin mun kädellä tehden.. Siinäpä sitten hetken päästä kun orgasmi oli ohi avasi silmänsä ja naurahti ja sanoi huh huh. Vilkaisi alaspäin ja totesi että onko vähän himoja sinulla . Minä sanoin että jos tallaisesta ei tule himot niin ei sit mistään hahh.
Kysyin siinä sitten lauralta että olisitko mitä mieltä että jos tulisin sinuun sisään. Laura sanoi että yhdellä ehdolla saat että jos laukeat niin et sitten laukea sisälleni vaan otat pois ennen,
Sovimme säännöt ja riisuin housuni pois , Menin lauran jalkojen välin ja avasin huulia ja aloin painamaan sisään kovaa kaluani pikku hiljaa sentti sentiltä. Kunnes pääsin kokonaan sisään aloin sitten siinä veteleen ulos ja sisään, Siinä laura alla huokaili välillä voihki kun painelin menemään.
Aikamme siinä tehtii niin tunsin että kohta valmis ja vedin viime hetkellä pihalle roiskien lauran päälle mällit,Käännähdin siitä viereen sitten. siitä pesulle sitten molemmat ja nukkumaan. tuon yön tulen muistamaan ikäni
saa antaa palautettaMinkälainen oli tunnelma aamulla?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minkälainen oli tunnelma aamulla?
tunnelma oli ihan hyvä. Ei morkkista kummallakaan.
Menimme joskus kymmenen maissa aamupalalle. Aamupala syötiin siinä Laura soitti vanhemmille ja kysyi miten siellä menee. Kuulin kun kertoi niille että olen yhden kaverin luona yökylässä ollut , Tulen tässä jonkina ajan päästä. Menin itse peseen hampaat pesuhuoneeseen Laura tuli kohta sinne myös ja kysyi että saako käydä suihkussa.
Mä että tottakai saat siihen ei lupaa tarvitse kysyä. Riisui pikkarinsa pois ja meni suihkuun, Katselin siinä kun pesi itseään, Menin sitten pois sieltä makaamaan makuuhuoneeseen, Laura tuli suihkusta pois myös kuivaileen makuuhuoneeseen ilman mitään ujostelematta.
Siinä sitten katselimme toisiamme hymyillen.. Laura sitten sanoi että no onko millainen olotila. Mä että olo mukava hyvä , että tule viereen viel makoileen ei tässä niin kiire kai ole . No siinä sitten vielä jonkin ajan päästä teimme vielä kertaalleen saman kuin yöllä.
Sitten hommien ja pesujen jälkeen lähdettiin vanhemmille. Lähdin sieltä
sit ajamaan pois, Sovimme lauran kanssa että soitellaan, ja nähdään
Että sellainen Lauran reissu oli - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
tunnelma oli ihan hyvä. Ei morkkista kummallakaan.
Menimme joskus kymmenen maissa aamupalalle. Aamupala syötiin siinä Laura soitti vanhemmille ja kysyi miten siellä menee. Kuulin kun kertoi niille että olen yhden kaverin luona yökylässä ollut , Tulen tässä jonkina ajan päästä. Menin itse peseen hampaat pesuhuoneeseen Laura tuli kohta sinne myös ja kysyi että saako käydä suihkussa.
Mä että tottakai saat siihen ei lupaa tarvitse kysyä. Riisui pikkarinsa pois ja meni suihkuun, Katselin siinä kun pesi itseään, Menin sitten pois sieltä makaamaan makuuhuoneeseen, Laura tuli suihkusta pois myös kuivaileen makuuhuoneeseen ilman mitään ujostelematta.
Siinä sitten katselimme toisiamme hymyillen.. Laura sitten sanoi että no onko millainen olotila. Mä että olo mukava hyvä , että tule viereen viel makoileen ei tässä niin kiire kai ole . No siinä sitten vielä jonkin ajan päästä teimme vielä kertaalleen saman kuin yöllä.
Sitten hommien ja pesujen jälkeen lähdettiin vanhemmille. Lähdin sieltä
sit ajamaan pois, Sovimme lauran kanssa että soitellaan, ja nähdään
Että sellainen Lauran reissu oliOliko Laura tyytyväinen Yöhön ;) Oletteko päässeet uudestaan viettämään yötä .
Millainen Laura on, Kuin vanha millaiset hiukset
Oli aika kiihottavaa lukea tuota sun tapahtumaa, - Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jatkoa edelliseen
saa antaa palautettatämän saa ylläpitäjä poistaa tästä laitoin omana pois tästä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755