Uskomaton hallitus

Anonyymi-ap

Tämä hallitus tuhonnut suomessa työpaikat. Samaan ääneen, yks purra ja orpo, menkää töihin. Mitä töitä nämä henkilöt on tehnyt. Ei päivääkään., paitsi tuhonnut koko suomen. No purraa tullaan seuraamaan. Mikähän työpaikka seuraava hänellä. Toivottavasti ei enään jatku minun veromarkoilla.

9

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ankara fyysinen työ keskitysleirillä kummallakin sekä Purralla että Orpolla vartija ruoskineen ja kivääreineen pitää huolen että työ todellakin tehdään vaikka kuinka heikottaisi,näin Suomen kansa kostaa heille kärsimänsä kyykytykset ja kurjistamiset moninkertaisesti nyt näiden kahden on kärsittävä niidenkin edestä kaivamalla kilometrin pituista ojaa pelkällä lapiolla,ruoka no sehän tiedetään on oleva laihaa keittoa mitään muuta ei tipu kinuamallakaan ihanaa panna heidät raatamaan itsensä henkihieveriin tällä tavalla kosto elää eikö niin.

      • Anonyymi00002

        Kyllä kansa tietää ketkä kusetti.

        Ei tarvita kuin yksi pantanarkki avohoidossa peukkupäissään kävelemään mora mukanaan hoitelemaan toisen tai molemmat kerralla.

        Almedalenissa tapahtui vastaava kun Annie Lööfin sijasta täysin syytön sivullinen murhattiin.


    • Anonyymi00003

      Lataamo😀.

    • Anonyymi00004

      Hallitus täynnä ammatti ja taparikollisia. Valkokaulusrikollisia.

      Tyrittyään talouden tahallaan tyhmyyttään ja ahneuttaan Kehtaavat syyttää taviksia siitä!

      Osa pelkkä Vitun Varkaita Kuula kalloon Vaan.

      • Anonyymi00005

        Kokoomus pelkkä veronkierron ja harmaatalouden edunvalvoja nykyään.

        Kilpimiehet juristeina oikeuslaitosta lypsämässä prosessioikeuden heikkouksia hyväksikäyttämässä tienaten sillä omaisuuksia.

        Syy oikeudenkäyntien venymisiin. .


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kokoomus pelkkä veronkierron ja harmaatalouden edunvalvoja nykyään.

        Kilpimiehet juristeina oikeuslaitosta lypsämässä prosessioikeuden heikkouksia hyväksikäyttämässä tienaten sillä omaisuuksia.

        Syy oikeudenkäyntien venymisiin. .

        Koko oikeuslaitos nykyään pelkkä vitsi.

        Jo ehdottomaan vankeusrangaistukseen tuomittu saa liikkua vapaasti ja tehdä lisää rikoksia.

        Tuomiosta annetaan paljousalennuksia!


      • Anonyymi00007

        2008-2018 suomen talous konttasi jälleen Vt puolueiden takia.

        Menetetty vuosikymmen fakta.

        Nyt toinen jälleen edessä.

        Ei kukaan jaksa tätä paskaa enää.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kokoomus pelkkä veronkierron ja harmaatalouden edunvalvoja nykyään.

        Kilpimiehet juristeina oikeuslaitosta lypsämässä prosessioikeuden heikkouksia hyväksikäyttämässä tienaten sillä omaisuuksia.

        Syy oikeudenkäyntien venymisiin. .

        Entiset poliisit edustajina jarruttamassa rikollisuuden torjuntaa lainsäädännöllä.

        Entinen Kykypuolue pelkkä ammattirikollisten lakeija.

        Puoluetta rahoittaa ammatti ja tapa rikolliset veropummeista puhumattakaan.

        Tmä ns harmaa eminenssi korruptoinut puolueen.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Entiset poliisit edustajina jarruttamassa rikollisuuden torjuntaa lainsäädännöllä.

        Entinen Kykypuolue pelkkä ammattirikollisten lakeija.

        Puoluetta rahoittaa ammatti ja tapa rikolliset veropummeista puhumattakaan.

        Tmä ns harmaa eminenssi korruptoinut puolueen.

        Juutuubi täynnä klippejä joissa kykypuolueen edustajat vierailee kykypuolueen vaalirahoittajien yritysten tiloissa.

        Sittemmin tuomitut yritykset ja niiden omistajat mukana klipeissä😀.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe