Ongelmajätettä Italiasta

Anonyymi-ap

MOT paljastaa: Suomeen tuotiin Italiasta voimakkaasti lemuavia jätteitä yrityksestä, jonka kaatopaikalle haudattiin laitonta materiaalia | MOT | Yle https://share.google/cL6K6kigJKOGa6jGr

12

359

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Taitaa olla ohjelmassa esillä myös Suomen paras pikkukaupunki. Siinä tulee taas lisää sitä kovasti kaivattua tunnettuutta.

• Anonyymi00002

Olisi joku kertonut että satamassa kuvattu jäte on silputtua metalliromua. Jäte on varastossa nykyään, katseelta piilotettu.

• Anonyymi00003

Loviisa kiitollinen jätteestä, ydinvoimalasta.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Loviisa kiitollinen jätteestä, ydinvoimalasta.

Loviisa lähettää Italiaan lentosuukkoja

• Anonyymi00005

Ja italialaiset kiittävät sairauksilla ja kärpäsillä!

• Anonyymi00006

Kannattaa lukea vaikka kertauksena tämä lehden juttu, jossa on taustatietoa mm. kaupungin hallinnon härskistä toiminnasta Valkon kolmion asukkaita kohtaan. Kannattaa pitää mielessä seuraavissa eduskunta- ja kunnallisvaaleissa, ettei yksikään rkp:n, sdp:n ja kok:n luottamushenkilöistä noussut puolustamaan Valkon asukkaiden oikeuksia tervelliseen, viihtyisään ja turvalliseen asuinympäristöön.

https://seura.fi/asiat/tutkivat/loviisan-satama-ei-enaa-hempeile-suojellut-talot-nurin-vaikka-vakisin/

• Anonyymi00007

Kannattaa myös pitää mielessä, että kuinka kansanedustaja ja kaupunginvaltuuston puheenjohtaja eväsi Valkon asukkaiden ja ympäristöyhdistyksen puheoikeuden valtuuston iltakoulussa, jossa käsiteltiin sataman asioita. Sataman edustajat sen sijaan saivat vapaasti paasata propagandaansa.

• Anonyymi00008

Iso osa jätteestä tulee Italiasta, jossa mafia on sekaantunut jätebisnekseen. Samaa kummisetämäistä tyyliä oli myös asukkaiden saamissa puheluissa ja toimintamallissa: Myykää talonne.....pakkolunastuksessa saa huonomman hinnan....myyntisopimukset ovat salaisia....

• Anonyymi00011

Kukahan se saikaan oikein kunnon luksusloman viineineen koko perheelleen... ai miten lehdet hehkutti😂

• Anonyymi00009

Niin sanottu jäteralli on ollut viime aikoina julkisuudessa. Ylen MOT-ohjelma paljasti maanantaina, että Suomeen on kuljetettu viime vuosina suuria määriä jätteitä Italiasta. Jätteiden kuljetukseen osallistuneiden yhtiöiden taustalla on vakavaa rikollisuutta ja yhteyksiä Italian mafiaan.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ee018e54-0258-4acc-9b55-c0e9a53c85f3

• Anonyymi00012

Kannattasiko kovilla pakkasilla polttaa kaikki muovi jakartonki jätekin.

• Anonyymi00013

Sinne ne samaan jätevuoren uppoavat kuin ydinenergia jätteetkin..

Welcome to Lovisa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      842
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      131
      594
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      68
      536
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe