Itse en kehtaa mokomaa mennä katsomaan, haukkui viime kaudella suomi turistit selfien otoistakin kanssaan, jätkä kusi omiin muroihin perusteellisesti, kannattaisi miettiä mitä laukoo suustaan, pitäköön tunkkinsa.
Vieläkö Reetu vetää iskelmäbaarissa.
11
539
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kai se enää, vanha mies.
- Anonyymi00002
Tänään jo 81 vuotta. Pitää ymmärtää jos otsalohko vuotaa.
- Anonyymi00003
Reetu on ollut väsynyt daami jo vuosikausia. Hui hitto. Mies hameessa on iljettävä näky.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Reetu on ollut väsynyt daami jo vuosikausia. Hui hitto. Mies hameessa on iljettävä näky.
Kerttusetä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerttusetä?
En oikein usko....
Vaikka kieltämättä kyllä on samaa näköä.
- Anonyymi00005
Reetu vetää hyvin porukkaa ainakin suosituimpana aikoina. Ei mitenkään hassumpi kun saa kassasta käteisenä pääsylipputulot kokonaan. Antaa varmaan vähän sisäänottajalle. Siellä on taitavat kaverit äänentoistossa ja ääni tulee nauhalta lähes kokonaan. Vanhemmat pariskunnat yrittää naureskella Reetulle, mutta kyllä varmaan monille kelpaisi tunnin keikasta suomalaisten keskimääräistä eläkettä vastaava summa, milloin enemmän ja milloin vähemmän. Monesti nuorisoa on paljon paikalla. Miten ilmoittavat verotukseen on toinen juttu!
- Anonyymi00007
On se surullista kun ihminen on jo 90:llä ja pitää vielä töitä tehdä. Onko se raha niin tärkeää.
- Anonyymi00008
Pakko ,velkaa on varmasti maksamattomien elatusmaksujen takia, mutta sama tuo istuu tuolillaan nauhalta tuleee ääni ,mutta laulakoon, kuuluu iso D ja M. aron kanssa samaan kastiin, Kekkonenkaan ei periksi antanut niin pitkälle painetaan kun jalka nousee, suomalainen MIES.
- Anonyymi00011
Riippuu mitä haluat sen vetävän, mummoasi, kellon vai kupin kahvia?
- Anonyymi00013
Perinteinen Kossu pullollinen on vedettävä kerran viikossa
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Perinteinen Kossu pullollinen on vedettävä kerran viikossa
Minä taas vedän poika rakkautta iskelmä tähti reetua katsellen yksinäni. Se se vasta on kivaa ja kossu kans.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt322959Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431511Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19961Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32929Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22908- 55908
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48689