Menehän jo nukkuun.Sinun jauhamiset ei vaikuta koska et ole minun rakas.
Läskiiiii palleroo
11
149
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olet ruma ja tyhmä. Rakkaani ei ole.
- Anonyymi00002UUSI
Olen tyhmä myönnän.Edelleenkään sinä saat haukkua päivät ja mitään ei vaikuta.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko sinulla s2 kieli?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuulehan kusipallero,siansilmä visvasyyläinen mätäpaise en oo ikinä kirjoittanut sulle tänne sanaakaa.
- Anonyymi00004UUSI
Tiedän että viesti on just mulle. Ikävä että kostat. Pysyn kyllä poissa sun silmistä kun niin kerta haluat.
- Anonyymi00005UUSI
Aatteleppa et joku päivä sun olemassa olosi voi olla täysin kiinni siitä ketä haukut ja loukkaat.
Mitä luulet haluaako tai välittääkö niin että sua auttaa?- Anonyymi00007UUSI
Aattelepps ite.
- Anonyymi00006UUSI
Nukkumaan? Aamukymmeneltä?
- Anonyymi00008UUSI
Sen läskin tietää koko maakunta.Se on harrastellut näitä tienestien toivossa.
- Anonyymi00010UUSI
Ylilauta on sen yks paikka.
- Anonyymi00009UUSI
lätty kii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1232644- 2302080
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1851857- 501767
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1391487Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva211485Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä581356- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo291952Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65835