Toyotan ylivoimaiset ominaisuudet – 30 vuoden omistajan silminOlen ollut Toyotan uskollinen omistaja jo yli 30 vuoden ajan, ja sinä aikana olen ajanut yhteensä 15 eri Toyota-mallia. Aloitin ensimmäisellä Corollallani 1990-luvun alussa, ja siitä lähtien olen vaihtanut autoja tarpeen mukaan: perheautoihin, maastureihin ja jopa muutamaan hybridimalliin. Jokainen niistä on ollut osa arkeani, kuljettaen minua töihin, lomille ja lastenlasten luo. Mutta miksi olen pysynyt uskollisena juuri Toyotalle? Syy on yksinkertainen: Toyotan ylivoimaiset ominaisuudet tekevät siitä auton, joka ei petä – koskaan.Ensinnäkin Toyotan luotettavuus on vertaansa vailla. Muistan, kuinka ensimmäinen Corollani selvisi tuhansista kilometreistä ilman pienintäkään murhetta. Autot ovat suunniteltu kestämään, ja niiden moottorit sekä voimansiirto ovat rakennettu laadukkaista materiaaleista, jotka eivät hajoa ajan myötä. Olen ajanut läpi lumimyrskyjen, helteiden ja kaupunkiruuhkien, ja Toyota on aina toiminut kuin unelma. Verrattuna muihin huonoihin merkkeihin, joita olen kokeillut ystävieni kautta, Toyota ei vaadi jatkuvia korjauksia tai yllättäviä huoltoja. Se on auto, joka antaa mielenrauhan – tiedät, että se käynnistyy aamulla ja vie sinut perille.Toinen suuri vahvuus on taloudellisuus. Toyotan moottorit ovat tehokkaita mutta samalla polttoainetehokkaita. Esimerkiksi Prius-hybridini, jonka hankin 2010-luvulla, säästi minulle tuhansia euroja bensakuluissa verrattuna perinteisiin autoihin. Ja nyt, kun polttoaineiden hinnat nousevat, Toyotan hybriditekniikka tuntuu entistäkin fiksummalta valinnalta. Ei pelkästään lompakolle ystävällinen, vaan myös ympäristölle: vähäpäästöiset mallit tekevät ajamisesta vastuullista ilman, että suorituskyvystä tingitään.Mukavuus ja turvallisuus ovat myös Toyotan valtteja. Sisätilat ovat aina tilavat ja ergonomiset, istuimet tukevat pitkälläkin matkalla, ja äänieristys pitää melun ulkona. Turvallisuusominaisuudet, kuten automaattinen hätäjarrutus, kaistavahti ja vakionopeudensäädin, ovat olleet vakiona monissa malleissani jo vuosia ennen kuin ne tulivat muille merkeille pakollisiksi. Olen selvinnyt muutamasta läheltä piti -tilanteesta juuri näiden ansiosta. Toyota ei tee kompromisseja turvallisuudessa – se on perheauton ehdoton vaatimus.Mutta ehkä kaikkein vaikuttavin asia on Toyotan kestävyys ajan saatossa. Olen myynyt autojani eteenpäin hyvään hintaan, koska ne pitävät arvonsa poikkeuksellisen hyvin. Resale-arvo on korkea, koska kaikki tietävät, että Toyota kestää. Ja mikä parasta, huolto on edullista ja varaosat helposti saatavilla. En ole koskaan joutunut odottamaan viikkoja osia tai maksamaan maltaita korjauksista.Kaiken tämän jälkeen voin sanoa rehellisesti: yhdessäkin näistä 15 Toyotasta ei ollut mitään vikaa. Ei yhtään moottoriongelmaa, ei sähkövikoja, ei edes pientä kolinaa. Jokainen auto palveli minua moitteettomasti koko omistusaikani, ja ne ovat jatkaneet elämäänsä uusilla omistajilla ilman draamaa. Toyota ei ole vain auto – se on investointi luotettavuuteen ja rauhaan. Jos etsit autoa, joka ei petä, valitse Toyota. Se on todistanut sen minulle 30 vuoden ajan.
Toyotan ylivoimaiset ominaisuudet tekevät siitä auton, joka ei petä
Anonyymi-ap
9
116
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllähän tämä aloitus oli turha.
- Anonyymi00002
Hihhii.
- Anonyymi00003
Mazda on parempi.
- Anonyymi00007
Ei kai.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei kai.
Kyllä..
- Anonyymi00004
Luottomyyjä on tehnyt todella hyvin tiliä koska olet aina 2v välein joutunut hankkimaan uuden Toyotan että se kestää.
- Anonyymi00005
No tämä. Luottokauppiaan lypsylehmä kiittää kun siltä puhalletaan rahat.
Nyt tiedetään kenen rahoilla ne Toyotan lasipalatsit ja marmoritiskit on rakennettu.
- Anonyymi00006
Hyvä kun on luottokauppias eikä tällaisia venkuloita ja surkeita itäautoja.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/bbc2b350-e721-412a-8b72-5e639fd58812- Anonyymi00008
Hih
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain32912076Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15711164Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2776516Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2505311Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1823768- 1743588
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602631Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1172089Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292010Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131884