Onko millasia kokemuksia kimppasaunomisesta???
itse olisin kiinnostunut ja emäntäkin olisi valmis,mutta miten saada kaverit ja tuttavat suostumaan/lämpenemään ajatuksesta??
kimppasauna
17
12260
Vastaukset
- kokenut
Olen ollut kimppasaunassa useaan otteeseen. Mitäs tuosta nyt osaa sanoa... puhdasta tuli.
- kamu
Me käydään useasti kavereiden kanssa saunassa ja se on ihan normaalia, silloin kun ei aiheuta muita ajatuksia.
Saunominen on yhtä normaalia kuin syöminen yhdessä. Jos jollain tulee muuta mieleen, niin todennäköisesti hänen kanssaan ei kannata saunaan mennä porukalla.
Lisäksi se on talvella varsinkin järkevääkin, kun lämmitysaika jää pienemmäksi. Ihan kivaa, kun menet saunomis ja peseytymismielessä.- kysynvaan2
Ja luuletko että se jolle tulee jotain muuta mieleen välttämättä kertoo siitä avoimesti?
- anoppi
minä ainaskin olen käynyt jo vuosia anopin kanssa saunassa pari kertaa vuodessa! Anoppi on 47 vuotta ja itse olen 42v. joten ollaan melkein saman ikäisiäkin. meillä ei ole ollut mitään ongelmia saunomisen suhteen, mutta joskus hurjassa nuoruudessa kyllä ´tuli ongelmia kun käytiin sen aikaisen tyttöystävän kanssa saunassa ja mukanamme oli tyttöystävän kaveri niin sain kuulla jälkeen päin että olin katsellut kaverin peppua liiankin aktiivisesti! saattoihan se ollakin niin, sillä kahden hyvävartaloisen naisen kanssa saunominen on tosi kivaa myös "pikkuveljestä", mikä nosteli päätään herkästi silloin kaksikymmentä vuotta sitten. Asiaan, suosittelen kimppasaunaa, kunhan siitä "alkukankeudesta" selviää ensin.
- kivakivaa
Vuosien varrella saunottu noin 10 eri parin kanssa, joidenkin useita kertoja. Sanotaan, että löylyn puute, jos jorma alkaa hevostella.
Mutta on tosi nautinnollista katsella rouvia ja heidän paikkojaan! Uinti vilvottelut piristävät, kun rouvat nousee laiturille, itse jättäytyessä veteen katseleen. Onhan sitä tuttavan tisua tullut koitettua huumorimielessä ja kaikki ollut OK. Se, että pitää rajan tunnustellen, toiset vapaamielisempiä kuin toiset.
Kimppasauna kunniaan!
suosittelen! - kutsu saunaan
Hyvä pari kylään esim. mökille ja viintä lipittämään, sit ehdotus, kuka menee saunaan, se olis valmis(lämmin). Yleensä se menee siihen, että kaikki. Se on tosi jännää ja kiihottavaa. Kyllä joku rouva on käynyt kiinnikin ja olen vastapalvelukseksi koittanut häntä, jostain syystä erittäin liuka keli ollut. Hämäryys hyväksi kainoille.
koita keksii konsteja. - ja testattu on
Jos suinkin pystyn, pyrin välttämään näitä kimppakivaa saunomisia.... valitettavasti tuttavapiiriinkin kuuluu näitä väkisin saunaan änkeäviä vastakkaisen sukupuolen edustajia. Vieraassa saunassa on paha isäntää kieltää tulemasta löylyyn, siispä usein jätän kylässä saunomatta.
Meillä vieraiden kanssa saunotaan naiset omana, miehet omana ryhmänään. Syy siinä, että aina miehistä löytyy näitä tissintiristelijöitä, tai naisista velikullanvetkuttajia. Sauna on sauna, siellä nautitaan löylystä, vihdotaan ja pestään - ei ihailla toisten perseitä!- pipoinen
Ole vaan, mutta ken nauttii katsella, niin katselkoon! Ei siitä kulu, eikä tissin koitostakaan, eikä muunkaan, eri asia jos mennään pidemmälle, siinä pitää olla eri sopimus.
- herkullista
puuhaa, toi kimppa sauna. Meidän piireissä, sama missä oltu saunomassa, niin kyllä se on niinpäin, että me miehet on istuttu löylyssä, alkaa kuulua, ettei me viihdytä tuolla, kun aloitta viipyä. Kait sinne sopii? Ja tottakait sopii, sen mukavampaa, mitä ahtaampaa!! Että vältä sä vain kimppa saunaa ja anna toisten nauttia. Kiellätkö sen myös mieheltäsi?
- Kokenut
Varmaankin kymmeniä kertoja ja kymmenien eri ihmisten kanssa. Viimeksi pari kertaa tänä kesänä. Elämänkumppanini on ollut useimmiten mukana, mutta olen toki ollut yhteissaunoissa ilman häntäkin - ja hän ilman minua.
Seksipitoiseksi ei ole meininki valtautunut vielä koskaan. Kivaa, rennonlupsakkaa ja tasaveroista seuranpitoa vain.
Sauna on saunomista varten. Jos seurue on samanmielistä, niin yhdessä saunominen on enemmän kuin OK.- utelias
harmiksi pistää ja kateeksi käy teitä joilla on tollasia ystäviä,jotka ei turhaa ujostele.
meidän kaikki kaverit tuntuu ujostelevan niin,ettei saa mukaan saunomaan.
viimeksi yritettiin taas perjantaina,mut ei.
vuorotellen piti sit käydä. :( - se vieraan
utelias kirjoitti:
harmiksi pistää ja kateeksi käy teitä joilla on tollasia ystäviä,jotka ei turhaa ujostele.
meidän kaikki kaverit tuntuu ujostelevan niin,ettei saa mukaan saunomaan.
viimeksi yritettiin taas perjantaina,mut ei.
vuorotellen piti sit käydä. :(pimpin katseliminen on kivaa
- huitelin paljailla
se vieraan kirjoitti:
pimpin katseliminen on kivaa
akan siskoa sanassa,sai semmoiset kyyit et ei varmaan tuu saunomaan mun kanssa vähän aikaa,vanha mies nää konstit ossaa.
- miehet
huitelin paljailla kirjoitti:
akan siskoa sanassa,sai semmoiset kyyit et ei varmaan tuu saunomaan mun kanssa vähän aikaa,vanha mies nää konstit ossaa.
kun ajattelette seksiä saunassa,hyi hävetkää ! Pipsa
- utliass
oliko sydänkiuas saunassa?
- juuri edellisellä
utliass kirjoitti:
oliko sydänkiuas saunassa?
viikolla paiskattu verkonpainoksi kun oli niin paska
- --------------------
oikein huolella? Mulla on niin lyhyt rassi että jo se 50mm turvaetäisyys estää nuohoamiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463088Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo492403Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361