minkä pituisena tukkansa haluaa pitää. Mitä se kellekään kuuluu ?
Se on sitten ihan jokaisen oma asia
19
283
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niimpä, oma asia se on,ei tarvii tulla esittelemään ukkonsakkaan lettiä.
- Anonyymi00002
Lötäis vain kampaajan joka OSAA leikata sisitin kauniin helppohoitosen naamaan sopivan mallisen ,
nykyään kampaajat leikkaa mielellään vain harakan pesää muistuutavan pörrö tukan tahalaan koska eivät osaa siistiä naamaan sopivaa tukan mallia ,
pitäisi matkustaa espanjaan sielää osataan leikatu naiselle tukkaki persoonallisen siisti kaunis helppohoitoinen , onko kokemusta etelä euroopan kampaamoista,- Anonyymi00003
Ettäkö etelään meinaat lähteä tukkasi leikkauttamaan :)
- Anonyymi00004
Kyllä hyviä kampaajia on, kun ei mene nuorille, ne osaa vain nuorten malleja.
Oma kampaajani on siinä 55-60 ikäinen ja osaa hyvin.- Anonyymi00005
Samaa mieltä tiedä erään ijäkkäämmän kampaajan
hän osaa laittaa todella tukan kuntoon, ihan permanettia myäten jos sattuu haluamaan pehmennyksenki tukkaansa,
mutta kaikki EI osaa, - Anonyymi00008
Nuorten mallit? Mitä ne on?
tai
Vanhan mallit? Mitä ne on?
- Anonyymi00006
Tukka tai ei.
- Anonyymi00007
Vaimoni on, harkintansa mukaan, häätänyt minut parturiin.
- Anonyymi00009
Olen sina ohaillut Elisabet Rehnin lyhyttä hyvin leikattua tukkaa. On tuuhean näköinen mutta siisti ja pukeva.
- Anonyymi00011
Minulla on sellainen, mutta lyhyempi ja harvempi tukka :)
- Anonyymi00010
Kerrankin aloitus, joka on sanasta sanaan täyttä totta.
- Anonyymi00012
Ovat mm esittäneet Jeesuksenkin pitkätukkana olevan huijattavissa kun eivät koskaan tavanneet Golgatalla. Demokratialaiset ei koskaan uskalla, rohkene olla rehellisiä edes siinä. Valitettavasti.
- Anonyymi00013
Mulla on lyhyt polkka.
Tuo kaukaa nostettu aloitus kertoo, että aloittajan mielestä pitkä tukka vanhalla naisella on karmee ja mauton.
Täällä on sitte yksi ihminen joka näyttää karmeelta ja mauttomalta. (aloittajan mielestä)
Juuri tänään lapsenlapsenlapseni haki harjan ja oli niin kiva harjata isomummun hiuksia.
Eivät nähneet niissä mitään karmeeta.
Pojantyttäreni sanoo, että ihan kateeksi käy, kun sulla mummu on noin pitkä tukka.
Tukkani ylettyy vyötärölle. Arjessa teen ponihännän, jonka kietaisen rullalle päähän ja kiinnitän nipsalla.
Yks näkee yhtä ja toinen toista.- Anonyymi00014
Nyt sait vedet silmiini. Muistan, kuinka itse letitin äidinäidinäidin eli isomummon hiukset. Se oli harras hetki. Ensin harjasin ja sitten yksi pitkä letti yöksi. Päivisin letti kierrettiin nutturalle pinneillä kiinni.
En minä näe mitään ikärajaa hiusten pituudelle.
Hyvin hoidetut hiukset ovat kauniit. Tähän ikään jokainen on varmaan löytänyt itselleen mieluisan ja sopivimman pituuden ja mallin.
Minulla on niin ohut hiuslaatu, että lyhyt polkka on paras. Anonyymi00014 kirjoitti:
Nyt sait vedet silmiini. Muistan, kuinka itse letitin äidinäidinäidin eli isomummon hiukset. Se oli harras hetki. Ensin harjasin ja sitten yksi pitkä letti yöksi. Päivisin letti kierrettiin nutturalle pinneillä kiinni.
En minä näe mitään ikärajaa hiusten pituudelle.
Hyvin hoidetut hiukset ovat kauniit. Tähän ikään jokainen on varmaan löytänyt itselleen mieluisan ja sopivimman pituuden ja mallin.
Minulla on niin ohut hiuslaatu, että lyhyt polkka on paras.Itsekin sain muiston hiuksista.
Olin 16 vuotias. Olin vierailulla ensirakkauteni kodissa.
Äitinsä istui tuolilla ja availi hiuksiaan.
Ne ulottuivat siitä noin
ainakin puoli merran lattiaa pitkin.
Katsoin ihmeissäni, voiko tuo olla totta. olivat harmaat ja totta se oli.
Se näky on jäänyt mieleeni.
En aio hiuksiani leikata, jos joudun jonnekin hoitokotiin, enkä pysty niitä enää itse hoitamaan, sitten voi olla, että ne pitää leikata.- Anonyymi00015
Eliaana kirjoitti:
Itsekin sain muiston hiuksista.
Olin 16 vuotias. Olin vierailulla ensirakkauteni kodissa.
Äitinsä istui tuolilla ja availi hiuksiaan.
Ne ulottuivat siitä noin
ainakin puoli merran lattiaa pitkin.
Katsoin ihmeissäni, voiko tuo olla totta. olivat harmaat ja totta se oli.
Se näky on jäänyt mieleeni.
En aio hiuksiani leikata, jos joudun jonnekin hoitokotiin, enkä pysty niitä enää itse hoitamaan, sitten voi olla, että ne pitää leikata.Sehän on jo sinun "tavaramerkki". Kuuluu persoonaasi.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sehän on jo sinun "tavaramerkki". Kuuluu persoonaasi.
Tavallaan, olen aina ollut pitkätukkainen.
Joskus tosin miettinyt, että jospa lyhyeksi laitan, ei vaan tunnu itseltä.
- Anonyymi00018
Onhan mullakin huisjuttu: kauan sitten naapurikaupungin yössä jossain ravintelissa tuttu kaveri tuli sanomaan, että ihan turha mennä piiloon, vaikkei muuta näy, niin hiukset näkyvät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592