Se on sitten ihan jokaisen oma asia

Anonyymi-ap

minkä pituisena tukkansa haluaa pitää. Mitä se kellekään kuuluu ?

19

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Niimpä, oma asia se on,ei tarvii tulla esittelemään ukkonsakkaan lettiä.

    • Anonyymi00002

      Lötäis vain kampaajan joka OSAA leikata sisitin kauniin helppohoitosen naamaan sopivan mallisen ,

      nykyään kampaajat leikkaa mielellään vain harakan pesää muistuutavan pörrö tukan tahalaan koska eivät osaa siistiä naamaan sopivaa tukan mallia ,

      pitäisi matkustaa espanjaan sielää osataan leikatu naiselle tukkaki persoonallisen siisti kaunis helppohoitoinen , onko kokemusta etelä euroopan kampaamoista,

      • Anonyymi00003

        Ettäkö etelään meinaat lähteä tukkasi leikkauttamaan :)


    • Anonyymi00004

      Kyllä hyviä kampaajia on, kun ei mene nuorille, ne osaa vain nuorten malleja.
      Oma kampaajani on siinä 55-60 ikäinen ja osaa hyvin.

      • Anonyymi00005

        Samaa mieltä tiedä erään ijäkkäämmän kampaajan
        hän osaa laittaa todella tukan kuntoon, ihan permanettia myäten jos sattuu haluamaan pehmennyksenki tukkaansa,
        mutta kaikki EI osaa,


      • Anonyymi00008

        Nuorten mallit? Mitä ne on?
        tai
        Vanhan mallit? Mitä ne on?


    • Anonyymi00006

      Tukka tai ei.

    • Anonyymi00007

      Vaimoni on, harkintansa mukaan, häätänyt minut parturiin.

    • Anonyymi00009

      Olen sina ohaillut Elisabet Rehnin lyhyttä hyvin leikattua tukkaa. On tuuhean näköinen mutta siisti ja pukeva.

      • Anonyymi00011

        Minulla on sellainen, mutta lyhyempi ja harvempi tukka :)


    • Anonyymi00010

      Kerrankin aloitus, joka on sanasta sanaan täyttä totta.

    • Anonyymi00012

      Ovat mm esittäneet Jeesuksenkin pitkätukkana olevan huijattavissa kun eivät koskaan tavanneet Golgatalla. Demokratialaiset ei koskaan uskalla, rohkene olla rehellisiä edes siinä. Valitettavasti.

    • Anonyymi00013

      Mulla on lyhyt polkka.

    • Tuo kaukaa nostettu aloitus kertoo, että aloittajan mielestä pitkä tukka vanhalla naisella on karmee ja mauton.
      Täällä on sitte yksi ihminen joka näyttää karmeelta ja mauttomalta. (aloittajan mielestä)

      Juuri tänään lapsenlapsenlapseni haki harjan ja oli niin kiva harjata isomummun hiuksia.
      Eivät nähneet niissä mitään karmeeta.
      Pojantyttäreni sanoo, että ihan kateeksi käy, kun sulla mummu on noin pitkä tukka.

      Tukkani ylettyy vyötärölle. Arjessa teen ponihännän, jonka kietaisen rullalle päähän ja kiinnitän nipsalla.

      Yks näkee yhtä ja toinen toista.

      • Anonyymi00014

        Nyt sait vedet silmiini. Muistan, kuinka itse letitin äidinäidinäidin eli isomummon hiukset. Se oli harras hetki. Ensin harjasin ja sitten yksi pitkä letti yöksi. Päivisin letti kierrettiin nutturalle pinneillä kiinni.

        En minä näe mitään ikärajaa hiusten pituudelle.
        Hyvin hoidetut hiukset ovat kauniit. Tähän ikään jokainen on varmaan löytänyt itselleen mieluisan ja sopivimman pituuden ja mallin.

        Minulla on niin ohut hiuslaatu, että lyhyt polkka on paras.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Nyt sait vedet silmiini. Muistan, kuinka itse letitin äidinäidinäidin eli isomummon hiukset. Se oli harras hetki. Ensin harjasin ja sitten yksi pitkä letti yöksi. Päivisin letti kierrettiin nutturalle pinneillä kiinni.

        En minä näe mitään ikärajaa hiusten pituudelle.
        Hyvin hoidetut hiukset ovat kauniit. Tähän ikään jokainen on varmaan löytänyt itselleen mieluisan ja sopivimman pituuden ja mallin.

        Minulla on niin ohut hiuslaatu, että lyhyt polkka on paras.

        Itsekin sain muiston hiuksista.
        Olin 16 vuotias. Olin vierailulla ensirakkauteni kodissa.
        Äitinsä istui tuolilla ja availi hiuksiaan.
        Ne ulottuivat siitä noin
        ainakin puoli merran lattiaa pitkin.
        Katsoin ihmeissäni, voiko tuo olla totta. olivat harmaat ja totta se oli.
        Se näky on jäänyt mieleeni.

        En aio hiuksiani leikata, jos joudun jonnekin hoitokotiin, enkä pysty niitä enää itse hoitamaan, sitten voi olla, että ne pitää leikata.


      • Anonyymi00015
        Eliaana kirjoitti:

        Itsekin sain muiston hiuksista.
        Olin 16 vuotias. Olin vierailulla ensirakkauteni kodissa.
        Äitinsä istui tuolilla ja availi hiuksiaan.
        Ne ulottuivat siitä noin
        ainakin puoli merran lattiaa pitkin.
        Katsoin ihmeissäni, voiko tuo olla totta. olivat harmaat ja totta se oli.
        Se näky on jäänyt mieleeni.

        En aio hiuksiani leikata, jos joudun jonnekin hoitokotiin, enkä pysty niitä enää itse hoitamaan, sitten voi olla, että ne pitää leikata.

        Sehän on jo sinun "tavaramerkki". Kuuluu persoonaasi.


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Sehän on jo sinun "tavaramerkki". Kuuluu persoonaasi.

        Tavallaan, olen aina ollut pitkätukkainen.
        Joskus tosin miettinyt, että jospa lyhyeksi laitan, ei vaan tunnu itseltä.


    • Anonyymi00018

      Onhan mullakin huisjuttu: kauan sitten naapurikaupungin yössä jossain ravintelissa tuttu kaveri tuli sanomaan, että ihan turha mennä piiloon, vaikkei muuta näy, niin hiukset näkyvät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe