minkä pituisena tukkansa haluaa pitää. Mitä se kellekään kuuluu ?
Se on sitten ihan jokaisen oma asia
19
241
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niimpä, oma asia se on,ei tarvii tulla esittelemään ukkonsakkaan lettiä.
- Anonyymi00002
Lötäis vain kampaajan joka OSAA leikata sisitin kauniin helppohoitosen naamaan sopivan mallisen ,
nykyään kampaajat leikkaa mielellään vain harakan pesää muistuutavan pörrö tukan tahalaan koska eivät osaa siistiä naamaan sopivaa tukan mallia ,
pitäisi matkustaa espanjaan sielää osataan leikatu naiselle tukkaki persoonallisen siisti kaunis helppohoitoinen , onko kokemusta etelä euroopan kampaamoista,- Anonyymi00003
Ettäkö etelään meinaat lähteä tukkasi leikkauttamaan :)
- Anonyymi00004
Kyllä hyviä kampaajia on, kun ei mene nuorille, ne osaa vain nuorten malleja.
Oma kampaajani on siinä 55-60 ikäinen ja osaa hyvin.- Anonyymi00005
Samaa mieltä tiedä erään ijäkkäämmän kampaajan
hän osaa laittaa todella tukan kuntoon, ihan permanettia myäten jos sattuu haluamaan pehmennyksenki tukkaansa,
mutta kaikki EI osaa, - Anonyymi00008
Nuorten mallit? Mitä ne on?
tai
Vanhan mallit? Mitä ne on?
- Anonyymi00006
Tukka tai ei.
- Anonyymi00007
Vaimoni on, harkintansa mukaan, häätänyt minut parturiin.
- Anonyymi00009
Olen sina ohaillut Elisabet Rehnin lyhyttä hyvin leikattua tukkaa. On tuuhean näköinen mutta siisti ja pukeva.
- Anonyymi00011
Minulla on sellainen, mutta lyhyempi ja harvempi tukka :)
- Anonyymi00010
Kerrankin aloitus, joka on sanasta sanaan täyttä totta.
- Anonyymi00012
Ovat mm esittäneet Jeesuksenkin pitkätukkana olevan huijattavissa kun eivät koskaan tavanneet Golgatalla. Demokratialaiset ei koskaan uskalla, rohkene olla rehellisiä edes siinä. Valitettavasti.
- Anonyymi00013
Mulla on lyhyt polkka.
Tuo kaukaa nostettu aloitus kertoo, että aloittajan mielestä pitkä tukka vanhalla naisella on karmee ja mauton.
Täällä on sitte yksi ihminen joka näyttää karmeelta ja mauttomalta. (aloittajan mielestä)
Juuri tänään lapsenlapsenlapseni haki harjan ja oli niin kiva harjata isomummun hiuksia.
Eivät nähneet niissä mitään karmeeta.
Pojantyttäreni sanoo, että ihan kateeksi käy, kun sulla mummu on noin pitkä tukka.
Tukkani ylettyy vyötärölle. Arjessa teen ponihännän, jonka kietaisen rullalle päähän ja kiinnitän nipsalla.
Yks näkee yhtä ja toinen toista.- Anonyymi00014
Nyt sait vedet silmiini. Muistan, kuinka itse letitin äidinäidinäidin eli isomummon hiukset. Se oli harras hetki. Ensin harjasin ja sitten yksi pitkä letti yöksi. Päivisin letti kierrettiin nutturalle pinneillä kiinni.
En minä näe mitään ikärajaa hiusten pituudelle.
Hyvin hoidetut hiukset ovat kauniit. Tähän ikään jokainen on varmaan löytänyt itselleen mieluisan ja sopivimman pituuden ja mallin.
Minulla on niin ohut hiuslaatu, että lyhyt polkka on paras. Anonyymi00014 kirjoitti:
Nyt sait vedet silmiini. Muistan, kuinka itse letitin äidinäidinäidin eli isomummon hiukset. Se oli harras hetki. Ensin harjasin ja sitten yksi pitkä letti yöksi. Päivisin letti kierrettiin nutturalle pinneillä kiinni.
En minä näe mitään ikärajaa hiusten pituudelle.
Hyvin hoidetut hiukset ovat kauniit. Tähän ikään jokainen on varmaan löytänyt itselleen mieluisan ja sopivimman pituuden ja mallin.
Minulla on niin ohut hiuslaatu, että lyhyt polkka on paras.Itsekin sain muiston hiuksista.
Olin 16 vuotias. Olin vierailulla ensirakkauteni kodissa.
Äitinsä istui tuolilla ja availi hiuksiaan.
Ne ulottuivat siitä noin
ainakin puoli merran lattiaa pitkin.
Katsoin ihmeissäni, voiko tuo olla totta. olivat harmaat ja totta se oli.
Se näky on jäänyt mieleeni.
En aio hiuksiani leikata, jos joudun jonnekin hoitokotiin, enkä pysty niitä enää itse hoitamaan, sitten voi olla, että ne pitää leikata.- Anonyymi00015
Eliaana kirjoitti:
Itsekin sain muiston hiuksista.
Olin 16 vuotias. Olin vierailulla ensirakkauteni kodissa.
Äitinsä istui tuolilla ja availi hiuksiaan.
Ne ulottuivat siitä noin
ainakin puoli merran lattiaa pitkin.
Katsoin ihmeissäni, voiko tuo olla totta. olivat harmaat ja totta se oli.
Se näky on jäänyt mieleeni.
En aio hiuksiani leikata, jos joudun jonnekin hoitokotiin, enkä pysty niitä enää itse hoitamaan, sitten voi olla, että ne pitää leikata.Sehän on jo sinun "tavaramerkki". Kuuluu persoonaasi.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sehän on jo sinun "tavaramerkki". Kuuluu persoonaasi.
Tavallaan, olen aina ollut pitkätukkainen.
Joskus tosin miettinyt, että jospa lyhyeksi laitan, ei vaan tunnu itseltä.
- Anonyymi00018
Onhan mullakin huisjuttu: kauan sitten naapurikaupungin yössä jossain ravintelissa tuttu kaveri tuli sanomaan, että ihan turha mennä piiloon, vaikkei muuta näy, niin hiukset näkyvät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882314580Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1333807Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3233410Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202138Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli701755Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2001631- 831461
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte161439Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361352Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.861184