Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on.
Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut ?
59
337
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niitähän on miljoona ruokalajia ympäri maailmaa, joita ei ole maistanut,
mutta sanottakoon nyt täältä läheltä vaikkapa hapansilakka ja mykykeitto.
Voisin kumpaakin yrittää maistaa, mutta ei ole sattunut kohdalle. - Anonyymi00002
Haluan perua kaikki sianlihan syönnit nuorempana.
- Anonyymi00030
Kirjoita Jurvan kuntaan, he käsittelevät tälläisiä tapauksia.
- Anonyymi00003
Ostereita en rupea silmiin katsomaan ennen syöntiä.
- Anonyymi00040
silm itöntä menoa...
- Anonyymi00004
Käärmettä enkä pääskysenpesiä en ole syönyt enkä syö.
Kaipaako perusteluja ?- Anonyymi00016
Käärmeessä on vähän syötävää ja paljon kylkiluita. Ei ollut pahaa tai hyvää. Sammakko on parempaa.
- Anonyymi00005
Tartarpihvi ja sushi, vai miten se kirjoitetaan.
- Anonyymi00006
Noita en minäkään, enkä hapansilakkaa, en lipeäkalaa.
- Anonyymi00020
Montako tartar-pihviä on eteesi asetettu?
Miksi torjut?
Oletko maistanut kertaakaan sushia? On vaihtelua ja valintaa. - Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Montako tartar-pihviä on eteesi asetettu?
Miksi torjut?
Oletko maistanut kertaakaan sushia? On vaihtelua ja valintaa.Raakaa kalaa. Hyi hlvt.
- Anonyymi00035
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noita en minäkään, enkä hapansilakkaa, en lipeäkalaa.
Molemmat on syötäviä, mutta toisen suusta olevaa kieltä en ole syönyt tai turjania, enkä syö.
- Anonyymi00007
Se rössypottu on maistelematta,,mutta jos osuu se säilyke kaupassa kohdalle saattaa olla että ostan.
- Anonyymi00037
Rössypottua ei taida valmiina saada muualta kuin Sokeri-Jussin kievarista Oulusta. Tosin en tiedä myyvätkö mukaan, itse olen syönyt paikanpäällä ja todella hyvää. Olen myös tehnyt itse, tosin ihan samanlaista savupossua en siihen täältä saanut ja veripaltun tein myös itse.
- Anonyymi00008
Hummereita voisin maistaa,syödä. Nekin taitaa mönkiä mudassa. Raamattu kieltää äyriäiset.
- Anonyymi00019
Ei kaikkea saa ottaa kirjaimellisesti mitä lukee.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei kaikkea saa ottaa kirjaimellisesti mitä lukee.
Ruoka ohjeissa on perää.
Siellä on myö vaateohjeet.
Synteettiset kuidut huonoja. Värähtely taajuus , mitä korkeampi sen parempi. - Anonyymi00045
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ruoka ohjeissa on perää.
Siellä on myö vaateohjeet.
Synteettiset kuidut huonoja. Värähtely taajuus , mitä korkeampi sen parempi.Värähteleekö ruoka?
Hanhenmaksapallerot on kokeilematta. Ilmeisesti liian hienostunut gurmeeruoka ollut meikätaviksen menyyssä.
- Anonyymi00010
Hyvä kun et ole syönyt. Minä en söisi. Hanhia lihotetaan sairaalloisiksi,
että niiden maksa turpoaa rasvaiseksi. Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvä kun et ole syönyt. Minä en söisi. Hanhia lihotetaan sairaalloisiksi,
että niiden maksa turpoaa rasvaiseksi.No hyi.
- Anonyymi00012
Siili25 kirjoitti:
No hyi.
Hanhenmaksa on rasvamaksa, jota tuotetaan pääosin (n. 97 %) ankoista ja osittain hanhista pakkoruokinnan avulla, niille tungetaan metallisella suppilolla väkisin ruokaa.
Se on eläinrääkkäystä. Ranska on suurin tuottaja, - Anonyymi00013
Siili25 kirjoitti:
Mieleen tuli vielä ainakin pallokala joka maistamatta.
Se ei voi olla niin hyvää, että kannattaa ottaa riski kuolla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hanhenmaksa on rasvamaksa, jota tuotetaan pääosin (n. 97 %) ankoista ja osittain hanhista pakkoruokinnan avulla, niille tungetaan metallisella suppilolla väkisin ruokaa.
Se on eläinrääkkäystä. Ranska on suurin tuottaja,Hanhenmaksan tuotanto on julmaa.
- Anonyymi00018
On hyvää. Kokeile jos kohdalle osuu.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se on eläinrääkkäystä. Ranska on suurin tuottaja,No onpa julmaa.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se ei voi olla niin hyvää, että kannattaa ottaa riski kuolla.
Jotkut ilmeisesti kuitenkin ottaa? Elämästä puuttuu jånnitystä?
- Anonyymi00009
Rössy sälilykettä myyvät jotkut S-marketit.
- Anonyymi00011
Yhdessä Pekingiläisessä ravintolassa kysyin tarjoilijalta ovatko lasisessa terrariossa löngerterevät, kookkaat käärmeet tarkoitettu syötäviksi. Vastaus oli, että itse voi valita syötävänsä. Emme valinneet vaan otimme länsimaistyyppisen syötävän.
Eräs maistamani mutta ainoaksi kerraksi jäävä on espanjalaisten callos.
Syön kyllä halukkaasti etanat, sirkat ja hummerit silloin kun saa siedettävällä hinnalla.
Muu ei nyt tule mieleen. - Anonyymi00014
Mahdoton kymysys. Maailmassa on niin paljon ruokia, ettei voi edes tietää niitten kaikkien nimiä.
- Anonyymi00017
Sehämn on päivänselvää, mutta voi mainita jonkun tietämistään ruoikalajeista.
Söin kerran lehmän mahalaukkukeittoa tietämättä mitä se oli. Se oli oikein hyvää. Anonyymi00017 kirjoitti:
Söin kerran lehmän mahalaukkukeittoa tietämättä mitä se oli. Se oli oikein hyvää.Entä pässin kivekset. Pakasteena 9 € kilo.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Söin kerran lehmän mahalaukkukeittoa tietämättä mitä se oli. Se oli oikein hyvää.Sorruin samaan 70-luvun alussa Puolassa. Hapankaaliin tehty josta jo itsessään pidin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sorruin samaan 70-luvun alussa Puolassa. Hapankaaliin tehty josta jo itsessään pidin.
Ulkomailla syöminen ja juominen on aina riski.
- Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ulkomailla syöminen ja juominen on aina riski.
Olisi olut epäkohteiasta kieltäytyä. Tosin en tuntenut siihen tarvettakaan vaan söin uteliaisuuttani ja hyvällä ruokahalulla.Ilmeisesti minulle tuttu hapankaali oli omassa roolissaan.
Olin UM:n keikalla ja isäntänäni toiminut ministeriön virkamies tarjosi sitä kotonaan puolalaisena herkkuna.
- Anonyymi00021
En ole ikinä syönyt "suomalaista" ruokaa ja siitä olen tyytyväinen.
- Anonyymi00029
Missä olet, ja asut sitten?
- Anonyymi00022
Veikkaan ettei monikaan ole edes maistellut skottien haggista.
Minä olen syönytkin,,mieleen tule musta makkara, maut ja rakenne hyvin samanlaisia.- Anonyymi00027
En ole edes mustaa makkaraa syönyt.
- Anonyymi00025
Ostaja 0sastoni naiset eivät selitelleet.
Olinnteutastanut lampaita ja joukossa muutaman pässi. Otin kivekset talteen jan paistoin ohjeiden mukaan.Tarjosin kuutuoituna osastoni naisille . Hyvin maistui.
Mitä tää oli? Pässin kiveksiä. Kaksi poistui vessaan ja kolmas jäi hölmönä katsomaan olenko tosissani? - Anonyymi00033
Enemmän on maistamatta kuin maistettu. Suomalaisista ruuista hapankaali, mykysoppa ja lipeäkala ovat sellaisia joita en suuhuni pistä. Hapankaali haisee pahalle, mykysoppaa ei ole koskaan vastaan tullut, mutta lipeäkalan suhteen olen ennakkoluuloinen, lapsena sitä oli aina joulupöydässä, mutta koskaan en suostunut maistamaan. Myös eläinten sisäelimet maksaa lukuunottamatta olen jättänyt väliin, muistan kun äiti aikanaan sian munuaisia liotteli, mutta en muista niitä syöneeni.
- Anonyymi00034
Kaviaaria, sushia, monia monia kalaruokia, (mä mikään kissi oo)
Ei oikein mitkään järvikalat maistu, edes kirjolohi.
Kalapuikkoja kyllä syön, ne tosin tehdään merikaloista.
Seitikala tietty, se on todella hyvää, (no merikalaa sekin)
Tonnikala pizzan lisukkeena menettelee, muttei purkista suoraan.- Anonyymi00043
Pizza on roskaruokaa.
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Pizza on roskaruokaa.
Mikä siinä on sitä "roskaa" täytyy ihan kysyä?
Voinet kertoa. - Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mikä siinä on sitä "roskaa" täytyy ihan kysyä?
Voinet kertoa.Pohja on yleisimmin valkoisesta vehnäjauhosta ja täytteet minimalistiset eikä lainkaan kevennöksiä; salaattia ja vihanneksia. Ravintosisältö huono.
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Pohja on yleisimmin valkoisesta vehnäjauhosta ja täytteet minimalistiset eikä lainkaan kevennöksiä; salaattia ja vihanneksia. Ravintosisältö huono.
Mainitsetko aina "syömään lähtiessäsi lähdenpä tästä ravinteita nauttimaan"
Minulle ruoka on ruokaa, mielellään syön jotakin maukasta. - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mainitsetko aina "syömään lähtiessäsi lähdenpä tästä ravinteita nauttimaan"
Minulle ruoka on ruokaa, mielellään syön jotakin maukasta.En, mutta valitsen syömiseni niin, että se sisältää ravintoa riittävästi. Pizzaa(kin) kyllä syön, mutta todella harvoin, ehkä kerran, pari vuodessa. Ja pidän huolen, että mukana on runsaasti salaattia.
- Anonyymi00038
Tulisi pitkä lista, mutta laitetaan nyt etniset ruuat enempiä erittelemättä tiettyjen mausteiden takia koska olen allerginen.
- Anonyymi00039
Vaivoja tulee jos kaikkea syö.
- Anonyymi00042
Haggishta en varmaan ole syönyt.
Kuulostaakin niin epäilyttävältä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Haggis- Anonyymi00044
En aio kokeilla.
- Anonyymi00047
ÄLKÄÄ kopioiko VAUVA palstan ketjuja tänne!
- Anonyymi00048
Mikä se sellainen on+?
- Anonyymi00049
Kukkoa viinissä en ole koskaan.
- Anonyymi00053
Luulenpa, että olet maistanut. Kanaa se yleensä on ja viiniä voi juoda päälle,
ellei sitä ole padassa.
- Anonyymi00051
Surströmming , ei tee mieli :)
Gubbe 76- Anonyymi00052
Hapansilakka, fermentoitu tuote. Siis terveellistä pitäisi olla. En ole ikinä maistanut - enkä haistanut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708