Mikä automerkki(farkku) on olisi tilava kahdelle paimenkoiralle(belkkareita). Siis että mahtuisivat istumaan tavaratilassa. Kertokaa kokemuksia.
Tilava koira-auto?
15
5982
Vastaukset
- Se on
Ford mondeo.
- Koirakko
enkä vaivannut päätäni sillä, mitä maksaa;)
Citroen C5 Break
Toyota Previa
Toyota Avensis
Honda CR-V
Honda Accord Tourer
Nissan Pathfinder
Nissan X-Trail
Chrysler 300 C Touring (tulee myyntiin talvella)
Chrysler Grand Cherokee
Audi A6 Avant
Siinä olisi koiralle kelpaavia kärryjä, kelpaisi minullekin. - koira-auto
jenkkipaku chewy tms. myös tavalliset pakut on hyviä,mutta peltipurkkimainen olo.
- .....
Jos haluat maksattaa ekstraa jatkuvista vioista ja niiden korjaamisesta niin ota vain joku noista jenkeistä. Niitä eivät hevillä tavan korjaajat fiksaa kun ei ole osiakaan, joutuvat tilaamaan ne muualta jne. Eli ei missään nimessä. Chevy Vanien ovet tippuu matkan varrelle, sitä on jokaikinen ko. auton omistaja valitellut.
Audi, renault, japsit ja wolkkari. Citroenia en edes miettisi, jos ranskiksista olisi toimiva auto otettava niin rellu, se on melko suosittu koiramaailmassakin =)
- belkkarit
mahtuu farmariin kuin farmariin. Ei muuta kuin paksu lompsa taskuun ja autokauppaan, valinnanvaraa piisaa, niin käytettynä kuin uutenakin, tietysti ilmastoinnilla varustettuna!
- Sörö
Meillä on Opel Vectra, siihen sai merkkikohtaisena "peräkonttiin" pehmeää muovia olevan reunallisen alusen ja koiraverkonkin, ovat tosi siistit. No, näitä saa kyllä varmaan joka merkkiin. Muovi"kaukalo" on kätevä pitää puhtaana, sen päällä on tietenkin pehmikkeitä. Myös ilmastointi on varsinkin kesällä reissatessa tosi ihana - niin koirille kuin ihmisille. Ja kahta suht isoa koiraa mahtuu kuskaamaan hyvin, molemmat mahtuvat nukkumaankin matkan aikana.
- kultsi&seropi
Sörö kirjoitti:
Meillä on Opel Vectra, siihen sai merkkikohtaisena "peräkonttiin" pehmeää muovia olevan reunallisen alusen ja koiraverkonkin, ovat tosi siistit. No, näitä saa kyllä varmaan joka merkkiin. Muovi"kaukalo" on kätevä pitää puhtaana, sen päällä on tietenkin pehmikkeitä. Myös ilmastointi on varsinkin kesällä reissatessa tosi ihana - niin koirille kuin ihmisille. Ja kahta suht isoa koiraa mahtuu kuskaamaan hyvin, molemmat mahtuvat nukkumaankin matkan aikana.
Meilläkin on farmari vectra ja hyvin mahdutaan köllöttelemään. Mamma on vielä tummentanut lasit niin, ei aurinko pääse porottamaan liikaa.
- Maiko1
Volvo V70, siinä on äärimmäisen tilava takakontti, minne mahtuu hyvin useampikin koira. Takakonttia ei ole menty mitenkään typerästi pyöristämään, osaa leikattu ns. pois, kuten monissa muissa farkku malleissa.
Jos on vielä rahakkaammalla päällä ja haluaa parempaa niin sitten Volvo V70 Cross Country. ;)- kaisu
Suuri tavaratila voi tuntua koirasta myös liian suurelta, jos vain yhtä koiraa kuljettelet.
Meidän entinen kultsu kulki normaalisti pienen Honda Civicin tavaratilassa. Sille oli juuri sopivasti tilaa istua, seistä, nukkua ja kääntyillä. Koira rakasti autoilua.
Kerran se kuitenkin joutui Volvon tavaratilaan, eikä tykännyt ollenkaan. Seisoi vain jalat harallaan keskellä tavaratilaa onnettoman näköisenä. Ilmeisesti niin isosta tilasta ei saanut tukea kaarroksiin. Heti kun rajattiin sille pienempi tila matkatavaroiden avulla, matkanteko alkoi taas maistua.
Näin siis meidän haukku, muista koirista en tiedä.
- autoilija
Sehän riippuu, haluatko laatua vai et. Jos et halua jatkuvasti rampata korjauttamassa autoa niin suosittelen audia. Unohda ford, opel ja korealaiset. Japanilaiset toimivat myös hienosti käytettyinäkin (jos hieman katsoo, kuinka autoa on kohdeltu) Niihin ei tule niin paljon konevikoja ja säilyvät ruostumatta paremmin.
Itellä audi farmari, on kyllä ihan uusi mutta vanhatkin toimineet hyvin koirakäytössä.Volvo-farkku esim.740-sarja, ja kyllä vanhemmat 200-sarjan farkutkin on luotettavia, ja sitäpaitsi sellaisen osaa itse huoltaa,ja jopa korjata, uutta audia ei paljon uskalla mennä räpeltää on niin paljon hienoa tekniikkaa! Volvo on ollut miun valintani, ja jos laittaa vaikka häkin taakse, niin eikun paranee.....apuva,saakohan täällä täl viisiin mainostaa?
- kaisu
Helli-55 kirjoitti:
Volvo-farkku esim.740-sarja, ja kyllä vanhemmat 200-sarjan farkutkin on luotettavia, ja sitäpaitsi sellaisen osaa itse huoltaa,ja jopa korjata, uutta audia ei paljon uskalla mennä räpeltää on niin paljon hienoa tekniikkaa! Volvo on ollut miun valintani, ja jos laittaa vaikka häkin taakse, niin eikun paranee.....apuva,saakohan täällä täl viisiin mainostaa?
Hellin viestistä tuli mieleeni, että Audin huollot ja varaosat ovat erittäin kalliita. Tällä perusteella kannattaisi hankkia japanilainen auto.
- Minä
Renault Megane. Ainakin on hyvä. Mutta olen samaa mieltä siinä asiassa niinkuin joku tuossa sanoi että farkku kuin farkku niin kyllä koirat sopii..
- riku
osta tila-auto kuten Ford, Toyota, Rellu tai Vw
- autoaostamaan
Olen eri mieltä, että farkku kuin farkku. Useat farkut ovat takaa niin matalia ja kulmat pyöristettyja, ettei tulisi mieleenkään sulloa isoa belgiurostani sinne. No, mihin päädyttiin: Subaru Forester, neliveto menee ehkä helpommin huonossa maastossakin. Saa nähdä, mitä mieltä olemme, kun saamme auton käyttöömme, ehkä jo huomenna.Tavaratilan korkeus on 85 cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743