oon ite siis 6lk eli 12v. mulla on alkanu murrosikä tyylii josksu 5lk alussa tai et sillon tuli ekoja karvoja munan ympärille. Meillä oli tänään kouluuinnit ja melkein kellään ei ollu ku vaa ihan vähä karvoja ku mulla ja yhellä muulla oli jo aika paljon. mulla on kans kainoloissa jo aika paljon karvoja mutta melkein kellään ei ollu melkein ollenkaan. Oon myös meiän luokan yks pisimipii. Voitteko kertoo että kuinka pitkiä ootte, paljon painatte, onko karvoja jos on niin kuinka paljon, milloin teillä on alkanut murrosikä, ja jotain muuta jos haluutte
missä kohtaa murrosikää olette 6lk.
123
3153
Vastaukset
- Anonyymi00001
mä oon siis 176cm, 51kg, , karvoja on jaloissa ja käsissä jonkun verran vaaleeta, munan ympärillä aika paljon, kainaloissa ihan semi paljon, murosikä alko sillon 5lk alussa
- Anonyymi00002
Oon 5lk mut täyttäny jo 12. Oon 146cm ja 34kg. Ei karvoja vielä melkein ollenkaan ja ei oo alkanu vielä murrosikä
- Anonyymi00013
lapsi 🥀
- Anonyymi00065
Anonyymi00013 kirjoitti:
lapsi 🥀
12-vuotiaat ovat lapsia, vaikka olisivat kaksi metriä pitkiä.
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
12-vuotiaat ovat lapsia, vaikka olisivat kaksi metriä pitkiä.
Ja idioottien ikä vaihtelee hurjasti, myöskin idiootti voi olla kaksimetrinen, mutta on silti idiootti.
- Anonyymi00003
Oon 14v. Kahden viikon päästä 15v. Mulla ei ole vielä mitään merkkejä siitä että, olisi murrosikä alkamassa. Pippeli edelleen tollanen 6cm. Terkkari sanoi että, odotetaan vielä kevät niin katsotaan sitten.
- Anonyymi00004
Aika harvinaista, että 12 vuotiaalla on jo kainalokarvat. Toki murrosikä tulee jokaiselle vähän eri tahtia ja samoin myös karvoitus. Ehkä yleisin ikä karvoitukselle on 13 v., jolloin tulee munakarvoitus. Osalle tulee jo 12 vuoden iässä. Harvinaista on myös 11 vuotiaalle aloitus. Myöhempi murrosikä on 14 v ja 15 v. Monasti 15-16 vuotaiden murrosikä on jo tarkkailussa. Munakarvojen jälkeen tulee kainalokarvat yleensä 14-15 vuoden iässä. Jalkakarvat tulevat yleisemmin heti munakarvojen jälkeen. 15-16 vuoden iässä usein tulevat peppukarvat, niille joille ne edes tulevat. Viimeistään siinä vaiheessa kun peräreijän ympärille tulee karvoitusta, pitäisi paskantamisen jälkeen käyttää puhdistukseen käsisuihkua ja paperia vain kuivaamiseen. Nykyisin pytyn vierestä löytyy käsisuihku. Toisille tulee myös tässä iässä peppuvakoon ja pakaroihin karvoja. Tässä geeneillä on suuri vaikutus. Islamiuskoiset hoitavat puhdistuksen tarkasti. Oikealla kädellä pestään takapuoli puhtaaksi. Siksi tervehtimiseen ei käytetä oikea kättä, koska se on "likainen". Näissä maissa wc pytystä tulee pieni kupariputken pää esille ja hanasta avaamalla tulee heikko kylmän veden suihku. No arvaa miten käsi tulee puhtaaksi. Näissä maissa on turvallista syödä turistin vain kuumennettua ruokaa. Moni on saanut kuskus ruosta salmonellan.
- Anonyymi00005
Oon seiskalla, eikä mitään merkkejä murrosiästä. Lisäksi olen varmaan koko koulun pienin.
- Anonyymi00008
Mulla sama tilanne kuin sulla. Ei karvoja. Pit. 152cm.8
- Anonyymi00009
Oon 13 v poika enkä oo varma onko mulla vielä alkanu murrosikä eikä oo karvoi en oo hirveen pitkä paino kai jotai 36kg
- Anonyymi00010
Pojan murrosiän ensimmäinen näkyvä merkki on kivesten kasvaminen. Karvoja alkaa kasvaa noin vuosi sen jälkeen.
- Anonyymi00011
OK oon 14v. Mulla on sitten varmaan murrosikä alkamassa. Kivespussit roikkuu haaroissa. Mulla ei ole vielä karvoja. Pippeli on vielä ohut 6cm. Mutta koulussa Mulla pili seisoo housuissa tosi usein. Ja aamullakin Mulla on melkein joka aamu kovana.
- Anonyymi00012
13v paino n.46kg ja 157cm, pallit kasvaneet ja vähän karvoja, pippeli kovana n. 10cm ja löysänä 5-6cm, esarin kanssa +2cm, Ekat mälli joulun aikana ja stondaa jatkuvasti.
- Anonyymi00014
13v, paljon karvoi, kulli 15cm ja mälliä tulee. 149cm ja 42kg. oon yks luokan lyhyimmistä pojista mut muna varmaan isoin sen perusteella mitä oon koulu uinneis nähny
- Anonyymi00015
mulla legit sama tilanne. oon 6lk, 12v, 146cm ja 39kg mutta taitaa olla luokan isoin muna
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
mulla legit sama tilanne. oon 6lk, 12v, 146cm ja 39kg mutta taitaa olla luokan isoin muna
miten iso sul on
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
miten iso sul on
löysänä joku 8-10cm (en oo mitannut) ja stondiksessa 15,5cm
- Anonyymi00017
Päätin nyt kertoa. En tiiä onko vähän noloa. Mutta täytän 3 viikon päästä 16v. Mulla pippeli ei oo kasvanut juuri yhtään. 6cm tosi ohut vielä. Eikä vieläkään ole tullut yhtään karvoja tohon pilin viereen. Meen ensi viikolla lekuriin
- Anonyymi00019
14v ja toukokuun 27 olen 15v. Pippeli edelleen n.7cm kun on stondis ja ei karvoja, kivekset pienet. Kaverilla stondis 9cm karvaton, ollaan mittailtu syksystä asti eikä kummallaan mitään suuria muutoksia vielä. Oliskohan puolet luokan pojilla karvoja ja isompi pippeli, muutamalla on todella iso. Molemmilla meillä on aika ohut halkaisija siinä 20-22mm, olemme kaverin kanssa arvostellet luokkakaverinden kaluja, kaverin mielestä isot on ruman näköisiä ja sanoo ettei halua sellaista kalua hänelle kasvavan. Kaveri haluaisi touhuta jotain kimpassa, mutta en ole vielä innostunut siihen. Joka kertaa kun olemme koulun kanssa uimassa tai saliliikunnan jälkeen suihkussa monella pojalla stondaa ja sitä ollut monta vuotta ja usein pojat ovat runkanneet toisiaan. Kolmannella luokalla pojat alkoivat runkailemaan tai hiplailemaan omia kalujaan ja neljällä näin ensimmäisen kerran poikien runkkaavan toisiaan. Tänään on uintipäivä koulun kanssa ja tiedän että kaverini tulee ehdottamaan taas runkkailua, olen ajatellut että saa runkata minua.
- Anonyymi00020
Sama Mulla 14v. Maaliskuun 9 täytän 15.
Mulla tollanen 6cm ja stondis 9cm. Vielä karvaton. - Anonyymi00022
Aika kummallista jos 14-15v. Pojalla ei ole ilmestynyt yhtään karvoja pilin viereen. Itellä alkoi viime viikolla ensimmäinen näkyä. Ensi kuussa 15v.
- Anonyymi00023
Mulla ja broidilla alkoi ekat karvat näkyy 12-13v taitteessa. Nyt 14v ja paljon karvoja stondis 13,5cm. Ensi vuonna 15v.
- Anonyymi00024
No on se alkanut, vehkeet on kasvanu jonku verran. Levossa 6 cm, kovana 10 cm. Just nyt ei ole yhtään karvaa kun hävisin typerän vedonlyönnin viime viikonloppuna ja jouduin sheivaamaan. Ei sitä tosin paljoo ollut.
- Anonyymi00025
Miltä tuntuu kun ajaa karvat pois. Stondis varmaan tosi herkässä. Millä sä ajoit ne pois.
- Anonyymi00026
Ihan lainasin isän partavaahtoa ja partahöylää. Tuntu se jotenkin jännältä ja vähän alkoi seisomankin.
- Anonyymi00027
Mäkin oon jusr ton ikäne juu oon oon ekkö usko 🙄
- Anonyymi00028
Oikeesti mitää vanha äijä saa näistä typeristä aloituksista?? Ei hajuakaan missä nykynuoriso liikkuu 🤣. Ei tasan tarkkaan missään vanhojen gubbien suoli24ssä 🤣🤣
- Anonyymi00029
14v. Eikä vielä tullut karvoja. P.
- Anonyymi00030
oon 13v ja 7lk, oon 187cm ja 58kg. Murrosikä tais alla siinä 5lk ja 6lk välisenä kesänä. Karvaa on aika paljon ja muutama päivä sit huomasin ekat parta karvat. Muna on myös kasvanu ja on nyt n.14cm kovana.
- Anonyymi00031
Olen 9v. Ja murrosikä alkanut pili 10cm.
- Anonyymi00032
12 eikä mitää murrosikä juttui viel. Nyt just ollu uintei koulus.
- Anonyymi00033
Olen 11v ja kaveri 13v oltiin uimahallissa sillä paljon isompi kuin minun ja karvojakin, minulla hänen mielestään ei ole alkanut vielä murrosikä. Olen 146cm ja 38kg ja pippeli 8cm kovana.
- Anonyymi00034
Mulla sama oon 12v. Pippeli 5cm stondis 8cm.
- Anonyymi00035
Onko sun myös tuppikulli ja karvaton? Kiinnostaiko sua pojan kanssa? Oletko jo touhunnut pojan kaa? Mä olen tänään kaverin kanssa housut jalassa kokeiltu toistemme pippeleitä ja kerran ollaan hierottu pippeleitä vastakkain housut päällä ja kaverin työnsi silloin mun paljaalle pyllylle kädet. Ollaan molemmat 11v ja tuo tapahtu ulkona, kaveri tulee aamulla meille ja tarkoitus on kokeilla tuota samaa alasti, mun on 5 ja 7.5cm, kaverilla vähän pitempi.
- Anonyymi00115
Anonyymi00035 kirjoitti:
Onko sun myös tuppikulli ja karvaton? Kiinnostaiko sua pojan kanssa? Oletko jo touhunnut pojan kaa? Mä olen tänään kaverin kanssa housut jalassa kokeiltu toistemme pippeleitä ja kerran ollaan hierottu pippeleitä vastakkain housut päällä ja kaverin työnsi silloin mun paljaalle pyllylle kädet. Ollaan molemmat 11v ja tuo tapahtu ulkona, kaveri tulee aamulla meille ja tarkoitus on kokeilla tuota samaa alasti, mun on 5 ja 7.5cm, kaverilla vähän pitempi.
Mites kävi alasti?
- Anonyymi00036
Ite oon jo 16v ja 9lk mut 6lk aikoihin mulla tais just alkaa tulemaan karvaa kaikkialle kehoon (kainalot, viikset, "alakertaan" yms). Taisin olla n.175cm ja aika laiha et varmaa n.50kg, ja muna tais olla silloin 14 senttiä.
- Anonyymi00037
Oon 13v ja 7.lk. Oon 189cm ja 55kg eli tosi pitkä ja laiha. karvoja on munan ympärillä, jaloissa, viikset, kainaloissa ja niin edelleen. murrosikä alko ehkä 6luokan alussa. Muna on 12cm löysänä ja 16 kovana.
- Anonyymi00038
Ite oon tossa toukokuussa 2026 täyttämässä 15. Karvoja ollut munan alueella jo 10 vuotiaasta asti, muuta ei ole ollut ikinä, pituus vielä jäänyt siihen 151 cm kait?! Ja paino olisko 40
- Anonyymi00039
oon 15v (kohta 16v), 192cm, 71kg, karvoja on alkanut tulemaan munan ympärille n. 12v ja sillon alko myös murrosikä. Mun muna on 16,5cm kovana
- Anonyymi00040
12v 161cm 46kg pippeli karvaton, löysänä n.6cm ja kovana 8.5cm aika ohut ja esari 1.5cm, just mittasin kaikki. Koulun kanssa tänään uimaan ja pippeli on silloin melkein aina kovana, eikä hävetä yhtään sillä en ole koskaan ollut ainoa. Pojat sanoo niitä joilla ei seiso, eunukeiksi, joten varmaan niitä hävettää enempi. Kyllä siellä aika usein pojat hiplailevat toisiaan. Muutamalla on jo karvoja, mutta suurin (14cm) pippeli on karvaton. Suurimmalla osalla sellainen löysänä 5-7cm ja ne mitkä olen nähnyt kovana on n. 8-10cm ja tietysti sen 14cm olen nähnyt ja muutama 11-12cm. Tiedän että muutamilla pojilla on joten juttuja keskenään. Uset pojat tekevät kaikkien nähden muutamia runkkausliikkeitä ja kerran yhdellä tuli mällit ja naurua silloin piisasi.
- Anonyymi00041
15v/010, 187cm, 78kg, murrosikä alko joskus 3-4v sitten. Karvoja on jaloissa, munan ympärillä, kainaloissa yms, myös viikset kasvaa ja parta vähän. Muna on n. 10cm löysänä ja 16cm stondiksessa, meillä oli tänään kouluuinnit ja vaikka en oo mikään homo nii katoin vähä ja muilla oli vähän pienempää ja saman kokoista ja kaikilla oli karvoja (toki suurin osa sheivaa pois) paitsi yhdellä mun (tummaihosella) kaverilla oli löysänä varmaa 15cm ja oon myös nähny sen joskus vuos sit kovana ja se oli yli 20cm.
- Anonyymi00042
Joku tunti sitten kävin pikkuveljen (6 lk.) kanssa saunassa. Arvioisin, että 6 cm löysänä ja joku 8-9 cm kovana. Enhän mä mitään sille voinut, että sillä alko seisoon. Jonku verran karvoja, ei paljon.
- Anonyymi00043
Jukra olis ollu kiva olla teiän kanssa siellä saunassa. Mullakin 6cm ohut karvaton. Varmaan Mullakin olis alkanut seisoo pili. Mulla alkoi seisoo kun näin ton sun viestin.
- Anonyymi00044
Kenellä ei ole koskaan alkanut stondaa toisten nähden? Mulla stondaa usein toisten nähden ja olen nähnyt monen pojan stondiksen. Olen 12v palleissa vähän karvaa ja muutama kalun ympärillä, levossa 6-7cm stondis 11cm.
- Anonyymi00046
Eilen täytin 15. Vähän aikaa tulla merkkejä siitä että murrosikä olisi alkamassa. Pallit jo vähän kehittyneet. Ja pippeli ihan vähän jo kasvanut. Tollanen 1cm tullut lisää. Nyt pili 7cm. Vielä ei näy yhtään karvoja.
- Anonyymi00047
Meitä oli eilen saunassa kolme kaveria 14v ja vanhin kaveri oli 10cm se paksuin ja karvaton, minulla 12cm karvoja vähän kalun vieressä, viimeisellä 9cm ja palleissa karvoja. Ollaan viime kesästä asti mittailtu kimppassa ja minulla on ainoastaan kasvanut 3cm, kaikkilla tulee mällit ollaan testattu se. Siis mitat stondiksessa, veltot n. 6cm.
- Anonyymi00048
Onko paha? täytin just 13v ja karvoja on käsissä jaloissa ja palleissa vähän muna löysänä n. 2cm ja kovana n. 5-7cm riippuu vähän lämpötilasta.
- Anonyymi00049
Älä huoli, kyllä se kohta alkaa kasvamaan, kaverilla 15v on sellaiset 9cm kovana ja se on komian näköinen karvaton pippeli, kun stondaa. Kun hänellä stondaa niin paljastuu terska n.3-4mm ja jos vetää esarin taakse niin se jää sinne ja hänen kivespussi on kuin pieni karvaton pallo. Yökylässä hän mielellään on alasti ja välillä puuhastellan jotain kivaa. Kohta lähdetään hänen kanssaan kouluun.
- Anonyymi00051
Olen 14v ja heinäkuussa täytän 15v. Pallit alkoi kasvamaan 12v ja ekat karvat 13v palleihin, nyt myös pippelin ympärillä n. 2cm karvoitusta, 13v pippeli kasvoi vähän ja se oli kun täytin 14v n. 7cm löysänä ja kovana melkein 10cm, eikä sen jälkeen ole yhtään kasvanut, kaikilla kaverilla on paksumpi pippeli, kasvaako minulla vielä vai jääkö se tuollaiseksi. Yhdellä kaverilla kaikki tapahtu, kun oli 13v, 12cm kovana ja sen jälkeen 1cm vuodessa ja nyt on 14cm kovana, 7-8cm löysänä. Miten toisilla pojilla on tapahtunut tuo pippelin pituuskasvu? Silloin ennen pallien kasvua oli pippeli n. 5cm enkä huomannut oikein mitään eroa löysänä ja kovana.
- Anonyymi00053
17v. 8cm levossa tällä hetkellä ei karvoja.
- Anonyymi00054
13v siinä kohtaa murrosikää, kun pallit vähän kasvaneet ja ei ole vielä karvoja ja pili on pikkupoikien kokoa kovana 7cm. Mällit kirkasta litkua
- Anonyymi00055
Olen 14v Mulla ihan samassa vaiheessa toi murrosiän alku kuin nyt sulla.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Olen 14v Mulla ihan samassa vaiheessa toi murrosiän alku kuin nyt sulla.
Onko sulla pallien kuulat minkä kokoiset, minun pienen luumutomaatin kokoiset. Mun 13v kaverilla huomattavasti isommat kuin minun, kuin myös hänen pippeli, ehkä 10-11cm kovana ja karvan kasvua palleissa, mutta vähän.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Onko sulla pallien kuulat minkä kokoiset, minun pienen luumutomaatin kokoiset. Mun 13v kaverilla huomattavasti isommat kuin minun, kuin myös hänen pippeli, ehkä 10-11cm kovana ja karvan kasvua palleissa, mutta vähän.
No voi sanoa että, vielä vähän pienemmät. Pallit eivät ole vielä kovin hyvin kehittyneet. Miten sulla saatko pippelin hyvin alushoususta ja farkkujen sisältä ulos kun käyt pissalla. Mä pissaan usein istuallaan pöntöllä. Samoin mun kaverilla on paljon isompi pili. Se on kans 14. Sillä kovana 12cm ja paljon karvoja.
- Anonyymi00058
ite oon 13v ja 7luokka, 166cm, 37kg (joo tiiän et oon vitun laiha), ei oo karvoja tullu vielä melkein ollenkaan vaikka paljon muita murrosiäm merkkejä on. muna on stondiksessa 14cm ja sen ympärillä ei oo karvoja ollenkaa
- Anonyymi00059
14v 173cm 52kg löysänä yleensä 7cm, kovana 12cm karvoja palleissa ja kalun ympärillä n.2cm alueella, pallit aika isot, kuin mandariini. Löysänä se näyttää todella pieneltä kun monella kaverilla on 9-10cm löysänä ja monella kovana 13-15cm. On luokallani poikia joilla vielä täysin karvaton pieni kikkeli. Tänään on uimahallipäivä ja me käydään 6 luokkalaisten kanssa ja niillä usein seisoo pienempi kalu ja yhdellä on pitkä ohut kalu varmaan yli 10cm löysänä. En ole koskaan nähnyt kenenkään runkkaavan, mutta olen kuullut, et monet tekee sitä kimpassa. Tytöt ovat käyneet "salaa" katsomassa millaisia vehkeitä pojilla on ja ne pojat peittelee kalua joilla ei ole siskoja. No saivat viimeksi nähdä monta seisovaa kalua. Mitä sitä peittelemään koska sitä ne tuli katselemaan. Enemmän seisovia kaluja näkee pukuhuoneen puolella kun pojat kuivaavat itseään.
- Anonyymi00060
Sul jo hyvän kokone ja jos ei vielä karvoja niin se näyttää isommalle. Kohta sulle tulee kans karvoja itelle ne tuli kans viimesenä. Tuleeks sulta spermaa kans ja jos tulee onks se sellasta kirkasta millasta itel alus oli vai valkosta?
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Sul jo hyvän kokone ja jos ei vielä karvoja niin se näyttää isommalle. Kohta sulle tulee kans karvoja itelle ne tuli kans viimesenä. Tuleeks sulta spermaa kans ja jos tulee onks se sellasta kirkasta millasta itel alus oli vai valkosta?
joskus vuos sit tuli viel läpinäkyvää mut nyt on valkosta
- Anonyymi00064
Anonyymi00060 kirjoitti:
Jos tarkoitat minua 14v/12cm niin ihan valkosta tullut vuoden verran. Karvat voi aina leikata, moni minun luokkalainen ajelee karvat. Minusta karvaton on paremman näköinen.
- Anonyymi00069
Anonyymi00064 kirjoitti:
Jos tarkoitat minua 14v/12cm niin ihan valkosta tullut vuoden verran. Karvat voi aina leikata, moni minun luokkalainen ajelee karvat. Minusta karvaton on paremman näköinen.
Jeps karvaton näyttää paremmalta
- Anonyymi00105
Anonyymi00059 kirjoitti:
14v 173cm 52kg löysänä yleensä 7cm, kovana 12cm karvoja palleissa ja kalun ympärillä n.2cm alueella, pallit aika isot, kuin mandariini. Löysänä se näyttää todella pieneltä kun monella kaverilla on 9-10cm löysänä ja monella kovana 13-15cm. On luokallani poikia joilla vielä täysin karvaton pieni kikkeli. Tänään on uimahallipäivä ja me käydään 6 luokkalaisten kanssa ja niillä usein seisoo pienempi kalu ja yhdellä on pitkä ohut kalu varmaan yli 10cm löysänä. En ole koskaan nähnyt kenenkään runkkaavan, mutta olen kuullut, et monet tekee sitä kimpassa. Tytöt ovat käyneet "salaa" katsomassa millaisia vehkeitä pojilla on ja ne pojat peittelee kalua joilla ei ole siskoja. No saivat viimeksi nähdä monta seisovaa kalua. Mitä sitä peittelemään koska sitä ne tuli katselemaan. Enemmän seisovia kaluja näkee pukuhuoneen puolella kun pojat kuivaavat itseään.
Tee ”sitä” mun kaa kimpas
- Anonyymi00112
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jos teillä seisoo pukkarissa niin kukaanko muka ei runkkaa?
- Anonyymi00062
15v. Mullakin tulee vielä sellaisia kirkasta. Pippeli vielä tollanen 6cm ja kovana 10cm. Missä vika kun ei kasva. Eikä yhtään vielä karvoja.
- Anonyymi00063
Olen 14v ja vähän karvaa 12cm kovana. Broidi 16v ja sillä vasta alkunut kasvamaan pituutta oli vielä 3kk sitten 9cm, löysänä n.5cm ja nyt saman kokoinen kun minun, broidi kesäälä 17v sillä enempi karvaa kuin minulla ja isommat pallit, sillä usein stondaa saunassa. Aikaisemmin hän oli häpeissään kun minun oli paljon isompi. Kyllä se kasvaa vielä ja 10cm on hyvä koko. Luulen et useammalla 13-15v onkin sellainen n.10cm ainakin mitä olen koulussa urkkatunnin jälkeen suihkussa ja uimahallissa nähnyt, siis stondaavia.
- Anonyymi00106
Anonyymi00063 kirjoitti:
Olen 14v ja vähän karvaa 12cm kovana. Broidi 16v ja sillä vasta alkunut kasvamaan pituutta oli vielä 3kk sitten 9cm, löysänä n.5cm ja nyt saman kokoinen kun minun, broidi kesäälä 17v sillä enempi karvaa kuin minulla ja isommat pallit, sillä usein stondaa saunassa. Aikaisemmin hän oli häpeissään kun minun oli paljon isompi. Kyllä se kasvaa vielä ja 10cm on hyvä koko. Luulen et useammalla 13-15v onkin sellainen n.10cm ainakin mitä olen koulussa urkkatunnin jälkeen suihkussa ja uimahallissa nähnyt, siis stondaavia.
Noni ja varmaan teet sitä yhes veljes kaa
- Anonyymi00109
Anonyymi00106 kirjoitti:
Noni ja varmaan teet sitä yhes veljes kaa
Kyllä ollaan tehty.
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Kyllä ollaan tehty.
Ootas nyt siis. Sun broidis 2 vuotta sua vanhempi ja sulla isompi muna?
- Anonyymi00113
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ootas nyt siis. Sun broidis 2 vuotta sua vanhempi ja sulla isompi muna?
Lue teksti uudestaan, siinä lukee selvästi se molempien nykyinen koko.
- Anonyymi00066
Olen kasilla eli 14v. Kesäkuussa sit 15v on meiän luokan lyhin 158cm eikä vielä äänenmurrosta. Pili 7cm kovana 10cm. Eikä yhtään ole vielä tullut karvoja.
- Anonyymi00068
Kun täytin 14v minun oli 9cm ja viimeisen puolenvuoden aikana kasvanut 3cm, nyt 12cm.
Monella kaverilla alkoi kasvamaan vasta 14v joillakin jo 13v. Joten sinulla ihan normi mitoissa.
Kalu joskus kasvaa kuukaudessa 1cm. Täytän heinäkuussa 15v. Varo ettei sinun kasva liikaa. Yhdellä kaverilla kasvoi kalu puolessa vuodessa 5cm. - Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Kun täytin 14v minun oli 9cm ja viimeisen puolenvuoden aikana kasvanut 3cm, nyt 12cm.
Monella kaverilla alkoi kasvamaan vasta 14v joillakin jo 13v. Joten sinulla ihan normi mitoissa.
Kalu joskus kasvaa kuukaudessa 1cm. Täytän heinäkuussa 15v. Varo ettei sinun kasva liikaa. Yhdellä kaverilla kasvoi kalu puolessa vuodessa 5cm.Mä tiiän kans yhen kaverin jolla oli ihan pikkunen tyyliin 9-10cm kovana seiskalla sit vuodessa se kasvo tosi nopeeta ja 14v sil oli jo 15 senttinen ja se oli aika paksukin
- Anonyymi00071
15v sulla hyvin kasvanut. Mulla vielä 7cm ja sit kun seisoo niin tollanen 10cm oon vielä karvaton.162cm.
- Anonyymi00072
Mullakin tuli myöhään murrosikä. Älä huoli, kyllä se lopulta kaikille tulee vaikkei kaikille niin isoa munaa mut jonkunlaiset karvat ja mällit ihan varmasti lopulta.
- Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
Mullakin tuli myöhään murrosikä. Älä huoli, kyllä se lopulta kaikille tulee vaikkei kaikille niin isoa munaa mut jonkunlaiset karvat ja mällit ihan varmasti lopulta.
14v ja mittasin äsken nyt on 13,5cm, edellisen kerran mittasin tammikuussa 12cm oli silloin ja karvaa jonkin verran, mälliä tullut kohta 2v eikä ole enää kirkasta.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
14v ja mittasin äsken nyt on 13,5cm, edellisen kerran mittasin tammikuussa 12cm oli silloin ja karvaa jonkin verran, mälliä tullut kohta 2v eikä ole enää kirkasta.
Sul kasvanu tosi nopeesti! Kesäl voi olla jo 15cm
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Sul kasvanu tosi nopeesti! Kesäl voi olla jo 15cm
Kahdessa kuukaudessa 1,5cm ei se niin paljon ole, 1cm kuukaudessa monella on kasvanut.
Seb näkee kesällä onko kasvanut lisää. Tulisi paksuutta lisää minulla on aika ohut kovanakin. Heh pippeli on kasvanut, niin pitää mitata pituus onko tullut lisää, viimeksi oli 173cm - Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kahdessa kuukaudessa 1,5cm ei se niin paljon ole, 1cm kuukaudessa monella on kasvanut.
Seb näkee kesällä onko kasvanut lisää. Tulisi paksuutta lisää minulla on aika ohut kovanakin. Heh pippeli on kasvanut, niin pitää mitata pituus onko tullut lisää, viimeksi oli 173cmSulhan kasvaa kovaa tahtia! Ei mitään huolta. Mul jäi siihen 13cm ja 170cm pituutta.
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Sulhan kasvaa kovaa tahtia! Ei mitään huolta. Mul jäi siihen 13cm ja 170cm pituutta.
Kuinka vanha olet. Minä heinäkuussa 15v.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kuinka vanha olet. Minä heinäkuussa 15v.
Oon jo 17
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
Oon jo 17
Kyllä se voi vielä kasvaa. 13cm stondis on ihan hyvän kokoinen. Onko paksu vai ohut?
Minun 13,5cm on ohut. - Anonyymi00084
Anonyymi00081 kirjoitti:
Kyllä se voi vielä kasvaa. 13cm stondis on ihan hyvän kokoinen. Onko paksu vai ohut?
Minun 13,5cm on ohut.Kiitti. Sellanen 3,5cm päältä mitattuna. Paljon sulla?
- Anonyymi00073
parasta 1lk
t: Eino-Inkeri Minisormi - Anonyymi00080
Tammikuussa täytin 15v tuntuu että toi murrosikä olisi alkanut?? Tai emmä tiiä. Pallit ovat vielä tosi pienet. Pippeli on kasvanut vain 1cm kun viimeksi mittasin tammikuun alussa. Silloin oli 6cm nyt 7cm. Noloo kun se tosi ohut. Karvoja ei ole vielä kasvanut. Kaverilla tollanen 10cm levossa, Karvoja paljon8
- Anonyymi00082
Onko ne sinun mitat lepomittoja? Jos kaverilla oli semistondis? Minun on n.9cm, mutta kun tulen uimasta se on kutistunut ja on 6-7cm.
Oon 14v ja stondis 13,5cm ja semi sellainen 10-11cm, heinäkuussa 15v
- Anonyymi00083
Ne ovat lepo mittoja. 7cm stondis 9cm. Kaverilla 10cm ja stondis 12cm.
- Anonyymi00085
Kyllä 9cm on ihan ok, varmaan vielä kasvaa ja karvoja tulee myös.
Serkulla kalun kasvu alkoi vasta 17v siihen asti oli sellainen 6-7cm karvaton stondis, eikä tullut spermaa. 18v hän stondis oli n. 10cm ja 19v 12cm eikä kasvanut isommaksi, velttona oli n.7cm, ekat spermat 18v silloin hänen kalu oli kuin pienoismalli aikuisen kalusta, ei hänelle tullut koskaan kovin paksua kalua 22-23mm. No sen kalu ei näyttänyt pieneltä, kaveri alle 170cm ja aika laiha. Ei hän halunnut sen takia koskaan uimahalliin, mutta meidän kanssa tuli mökillä saunaan ja alasti uimaan, vaikka joskus oli kavereitakin, varmaan sen takia kun oltiin paljon nuorempia.
- Anonyymi00086
12v ja kuudennella pili 6cm eikä ole vielä karvoja.
- Anonyymi00087
Sama tääl.
- Anonyymi00088
mäki oon 12v/013, mul on just vähän aikaa sit alkanut murrosikä. ekat kainalokarvat tuli viikko sit ja jalois on ollu jo pidempää, munan ympärille tullu pari kk aikana tosi paljon. oon aika pitkä 172cm ja laiha 44,5kg. ja penis on 13cm sillonkun se on kova
- Anonyymi00089
Tosi hyvät mitat! Ja kyl sun painokin varmaan kohta lisääntyy. Onks sul isoin muna teijän luokalla?
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tosi hyvät mitat! Ja kyl sun painokin varmaan kohta lisääntyy. Onks sul isoin muna teijän luokalla?
en tiiä onks isoin ku uuneissa aika monel oli löysä mut ainaki mun kaveriporukasta jossa on 5-7lk poikii ni mul on isoin
- Anonyymi00091
mä oon 13v/013, melkein sama tilanne mut vaa vähä lyhyempi (169cm, n. 42kg), penis 12cm
- Anonyymi00096
Anonyymi00091 kirjoitti:
mä oon 13v/013, melkein sama tilanne mut vaa vähä lyhyempi (169cm, n. 42kg), penis 12cm
Iha hyvät mitat ja sul kasvaa vielä!
- Anonyymi00093
Eilen oli 15 vuotis synttärit. Eikä ole vielä murrosikä alkanut kunnolla. Pallit on pienet vielä. Pippeli vielä 6cm Eikä yhtään ole tullut karvoja. Kaverilla on jo.
- Anonyymi00094
Kannattaa syödä paljon kananmunia. Se menee munaan ja muna kasvaa tosi isoksi.
- Anonyymi00095
Kiitti tiedosta. Oon kyllä joka aamu syönyt yhden munan. Mutta ei ole vielä pippeli kasvanut. Eikä ole näkynyt yhtään karvoja.
- Anonyymi00097
Ei riitä yksi kananmuna. Niitä pitää syödä aamuin illoin päivän mittaan ainakin tusina, niin se alkaa näkyä munan eli peniksen kasvuna.
Vähän sama kuin kävisi salilla nostamassa sen jonkun viis kiloa rautaa yhden noston verran. Ei silläkään saada näkyviä tuloksia aikaan, vaan pitää tehdä tosissaan töitä ja nostaa kunnolla sitä rautaa, jotta tuloksia alkaa näkyä. Bull Mentula sen vielä paremmin tietää, kuinka paljon pitää rautaa nostaa. - Anonyymi00098
Ei meillä (kaksoset) ole vielä kovin pitkällä. Jonkun verran on vehkeet kasvanut, tuolla toisella on 1 cm pitempi kuin mulla. Karvoja ei vielä ole. Ollaan siis joulukuussa täytetty 12.
- Anonyymi00099
Se on kiva, että kotona löytyy saman ikäinen vertailu kohde. Onko kilpailu käynnissä monessakin asiassa? Olette saman näköisiä? Mittasia? Mulla on nuorempi veli ja ollaan mittailtu, minä heinäkuussa 15v (13,5cm) ja veli joulukuussa 13v. Sillä on pienempi muutamia senttejä. Kumpikin karvattomia.
- Anonyymi00100
Oletteko tehneet muutakin kuin mittaileet?
- Anonyymi00116
Anonyymi00099 kirjoitti:
Se on kiva, että kotona löytyy saman ikäinen vertailu kohde. Onko kilpailu käynnissä monessakin asiassa? Olette saman näköisiä? Mittasia? Mulla on nuorempi veli ja ollaan mittailtu, minä heinäkuussa 15v (13,5cm) ja veli joulukuussa 13v. Sillä on pienempi muutamia senttejä. Kumpikin karvattomia.
Kovin kilpailu on varmaan siinä, kumpi oppii soittamaan kitaralla jonkun uuden biisin nopeammin. Futista pelataan, mutta ei me siinä sillain kilpailla kun minä olen kentällä ja broidi maalissa. Mutta eipä tartte takapihalla miettiä kumpi on maalissa jos halutaan potkia palloa.
Joo, samannäköisiä, identtiset kun ollaan. Veli on nyt kasvattanut pitemät hiukset niin siitä nyt tällä hetkellä erottaa parhaiten. Ihan hyvä kun välillä ärsytti se: "Hei Keijo! Sori, mä oon kyl Reijo." kun ihmiset ei tunnistanut. Ai niin, nimet muutettu, ei olla oikeesti Keijo ja Reijo. - Anonyymi00118
Anonyymi00100 kirjoitti:
Oletteko tehneet muutakin kuin mittaileet?
Ollaan, oletko sinä tehnyt?
- Anonyymi00101
Seiskaluokkalaine eli 13v. Pallit kasvanu ja karvoja aika paljon munan ympärillä. Ääni on alkanu ”breikkeileen”. Kainaloissa ei mitään… (idk onks normaalii)
- Anonyymi00102
Oon toi sama tyyppi joka laitto ton edellisen viestin nii ynohdin sanoo et velttona muna 8cm ja stondikses 14cm
- Anonyymi00108
Anonyymi00102 kirjoitti:
Oon toi sama tyyppi joka laitto ton edellisen viestin nii ynohdin sanoo et velttona muna 8cm ja stondikses 14cm
Hyvän kokoinen, minulla noin saman mittainen. Oon 14v
- Anonyymi00111
Anonyymi00108 kirjoitti:
Hyvän kokoinen, minulla noin saman mittainen. Oon 14v
Läytyykö sulta munakarvat. Entä kaikalokarvat?
- Anonyymi00117
Oon 6lk ja meillä oli viime viikolla kouluuinnit. Mun luokalla on 8 poikaa ja kaikilla meistä oli alkanut murrosikä. saunassa sitä vertailtiin toistemme murrosikiä, kaikilla oli karvoja kainaloissa, jaloissa, käsissä ja pippelin ympärillä. Yhellä tumma ihosella pojalla oli isoin muna 16cm stondiksessa, mulla oli toisiksi isoin eli 14cm, lopuilla oli 10-13cm.
- Anonyymi00119
Kuinka monel seiso saunas?
- Anonyymi00120
Hyvän kokosii teijän luokalla ja varsinkin sulla ja sil jolla se 16 senttii! Onks sul jo paljo karvoja munan ympärillä?
- Anonyymi00122
Anonyymi00120 kirjoitti:
Hyvän kokosii teijän luokalla ja varsinkin sulla ja sil jolla se 16 senttii! Onks sul jo paljo karvoja munan ympärillä?
Mites sul? Kuinka iso. Onko karvoi munan ympärillä?
- Anonyymi00123
Anonyymi00119 kirjoitti:
Kuinka monel seiso saunas?
Suurimmal osal oli löysä alussa mut sotku alettiin vertailee nii kaikil kyl seiso
- Anonyymi00124
Anonyymi00120 kirjoitti:
mulla tulee tosi paljon karvoja no sheivaan jonku parin viikon välein
- Anonyymi00125
Haluisitko tehä jotan kivaa?
- Anonyymi00127
Anonyymi00125 kirjoitti:
Haluisitko tehä jotan kivaa?
Kaikki munakarvalliset valitkaa yks:
1) Paljon karvoja
2) Sillein ei metsää mutta vähän
3) ei yhtään - Anonyymi00129
Anonyymi00127 kirjoitti:
Kaikki munakarvalliset valitkaa yks:
1) Paljon karvoja
2) Sillein ei metsää mutta vähän
3) ei yhtäänIte 2
- Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
Ite 2
sama
- Anonyymi00131
Boy 15v. 3.
- Anonyymi00133
oon 13v ja 6lk, mulla alko murrosikiä 5lk ja 6lk välisenä kesänä. mulla on aika paljon karvoja ja muna sillonkun se on kova 14cm. oon 158cm ja 37kg (eli ihan vitun laiha).
- Anonyymi00134
Ei ole vielä alkanut. 15v pili 7cm ohut, karvaton. Kesäkuussa sit 16.
- Anonyymi00135
Myös 15v ja karvaton 10cm ohut, kirkasta tulee
- Anonyymi00136
Jes kiva että, on muitakin 15v joilla ei ole murrosikä alkanut. Tietääkö sun kaverit et sulla on karvaton. Meillä oli just koulu uinti ja kaikki näki et mulla on karvaton.
- Anonyymi00137
Kaikki pojat tietävät jotka ovat samalla urheilutunneilla ja varmaan moni muukin. En ole ainoa jolla vielä puberteetti vasta alkanut, monella on vielä alkamatta. Monet sheivaavat, koska haluavat pippelin näkyvän paremmin. Olen sheivannut jo muutaman kerran vähät karvat ja pieni pippeli näyttää isommalta nyt. Välillä on stondannut saunassa, suihkussa ja pukkarissa.
- Anonyymi00138
Varmaan kiva juttu kun ajaa karvat pois. Minkä väriset karvat sulla on. Mun kaverilla on sellaset vaaleen ruskeat. Sillä 12cm kovana karvat Sillä alkoi kasvaa noin viikko sitten. Onks sulla hyvät alushousut. Mulla nyt pitkät Beige väriset.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719