oon ite siis 6lk eli 12v. mulla on alkanu murrosikä tyylii josksu 5lk alussa tai et sillon tuli ekoja karvoja munan ympärille. Meillä oli tänään kouluuinnit ja melkein kellään ei ollu ku vaa ihan vähä karvoja ku mulla ja yhellä muulla oli jo aika paljon. mulla on kans kainoloissa jo aika paljon karvoja mutta melkein kellään ei ollu melkein ollenkaan. Oon myös meiän luokan yks pisimipii. Voitteko kertoo että kuinka pitkiä ootte, paljon painatte, onko karvoja jos on niin kuinka paljon, milloin teillä on alkanut murrosikä, ja jotain muuta jos haluutte
missä kohtaa murrosikää olette 6lk.
Anonyymi-ap
2
83
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
mä oon siis 176cm, 51kg, , karvoja on jaloissa ja käsissä jonkun verran vaaleeta, munan ympärillä aika paljon, kainaloissa ihan semi paljon, murosikä alko sillon 5lk alussa
- Anonyymi00002UUSI
Oon 5lk mut täyttäny jo 12. Oon 146cm ja 34kg. Ei karvoja vielä melkein ollenkaan ja ei oo alkanu vielä murrosikä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1363221Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk632841Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro362239Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1042144Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1322013Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva451976Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101292Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville141085Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas671004Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77920