Minä, mun broidi, mun fanit ja kela.

Anonyymi-ap

Ensinnäkin minä olen täydellinen huippu-urheilijan näköinen täysin niin henkisesti kuin fyysisestikin ikiterve täydellinen yksilö, myös miljonääri.

Broidi on ollut kovapalkkainen suurimman osan elämästään ja verot on olleet sen mukaisia.
Kun hän oli minulla töissä kymmenisen vuotta, niin kovimmat vuosiansionsa olivat yli 80 tuhatta euroa brutto.

Kun hän oli Ruotsissa töissä pari vuotta minun leivissä, tilaaja maksoi työmatkoilta matkatunnit joka toinen viikonloppu, sisältäen lauttamatkat, taksikyydit perille saakka. Ulkomaanpäivärahat maksoivat ja majoituksen tietenkin.

Hän oli töihin saapuessaan tienannut jo noin 600 euroa ennen ensimmäistä työpäivää.
Se poika on töistään maksanut tuplasti enemmän veroja kuin keskipalkkainen ja kaiken lisäksi iso osa palkastaan meni Alkon viinoihin.

Hän oli yhden vuorokauden sairaalassa lievän infarktin vuoksi tarkkailtavana. Sen kustannukset olivat yhteiskunnalle ehkä tonnin luokkaa, kun suhteutetaan yksityiseen.

Minulla ja broidilla on se ero että hän sai lievän infarktin mutta minä paniikkihäiriön, sekä hän on ostanut viinansa alkosta, kun minä vastaavasti Pattayan baareista ja nykyisellään tissuttelen kotiolosuhteissa, koska olen jälleen perheellinen.

2010

35

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Korostan Minun leissäni, siis Minun, minun, minun, koska minä olen MinääÄÄÄ.

• Anonyymi00003

Kas kun MinällÄ ei ole ollut myös systeri leivissään, ei edes ylivertaiset poikansa kesäduuneissa, mutta tytär on ollut haaveilluusiokerrosläävän isännöitsijä ennen kuin ryhtyi opiskelemaan lääkäriksi.

• Anonyymi00004

Viikon luontoäänenä kuulimme inkeriläisen itkijämummon lohdutonta vaikertamista.

Jos nyt Posso tarkkoja ollaan, niin sinä aloit puhumaan höpöjä broidistani ja sinä aloit puhumaan Kelasta ja kelaeläkkeistä ja yrittäjäeläkkeistä. Perinteiseen tyyliisi sitten ihmettelet miksi joku näistä puhuu.

Minulla ei ole sivupersoonaa, niin joudun puhumaan vain omasta puolestani, enkä aio ryhtyä tahallaan sairastelemaan sinun mieliksesi.

Sinun kannattaa mennä juttelemaan noista asioista alkoholismia käsitteleviin keskusteluihin, eläkekeskusteluihin, sairauspalstoille, mielenterveyspalstoille ja vähävaraisten palstoille, niin pääset omiesi pariin.

Pattayaa ei ole suunniteltu sinulle. Pähkinärinne ja Myyrmäki on sinun place to be.

2010

• Anonyymi00005

Hauskaa, sivupersoonaa, mutta klooneja ja faneja.
        Minä en ole puhunut sanaakaan mainitsemistasi asioista.
        Kyllä sinä olet jo tahallasi sairas päästäsi.
        >§<

• Anonyymi00006

Kenelle viestisi on osoitettu on ole kirjoittanut mitään veljesi alkoholismista, enkä mistään muustakaan häneen liittyvää, oletko enää vastuussa teoistasi ja kirjoituksistasi, reppana.

Sinänsä ymmärrettävää että sinun sukulaisilla on ongelmia, veljesi juoppo, ja systerisi maksullinen nämä olet ihan itse palstalla kertonut, ja sinä osamaksumiljonääri,

Omenat eivät yleensä kauas puusta putoa.

By NumBall

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kenelle viestisi on osoitettu on ole kirjoittanut mitään veljesi alkoholismista, enkä mistään muustakaan häneen liittyvää, oletko enää vastuussa teoistasi ja kirjoituksistasi, reppana.

Sinänsä ymmärrettävää että sinun sukulaisilla on ongelmia, veljesi juoppo, ja systerisi maksullinen nämä olet ihan itse palstalla kertonut, ja sinä osamaksumiljonääri,

By NumBall

Sen faija oli myös sbuge.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

By NumBall

Ei ne kauas putoa, kuten Posso siskoineen Kotkassa Liitsin lenkillä. Molemmat yhtä paksuja?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei ne kauas putoa, kuten Posso siskoineen Kotkassa Liitsin lenkillä. Molemmat yhtä paksuja?

Voi olla mutta faija ei ollut juoppo... tiukalle näyttää 2010 jutut ottavan tuohon aikaan kaikki pennut olivat liitsin lenkillä, mutta minä sain siitä vielä massiakin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voi olla mutta faija ei ollut juoppo... tiukalle näyttää 2010 jutut ottavan tuohon aikaan kaikki pennut olivat liitsin lenkillä, mutta minä sain siitä vielä massiakin.

Ja näin tapahtui jälleen mikä vakio, fani astui estraadille.
        Terkkui sinne pakkaseen ja syökää paivän pullia penkkaripäivänä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja näin tapahtui jälleen mikä vakio, fani astui estraadille.
        Terkkui sinne pakkaseen ja syökää paivän pullia penkkaripäivänä.

Ostin eilen kaksi laskiaspullaa itselleni ja rouvalle kummallekin yhdet, hitto joillakin on hinnoittelu mopo karannut käsistä, 3,35 yksi yksi pulla siis yhteensä 6.70 peruspulla johon hieman mansikkahilloa ja kermavaahtoa, melkoisen suolainen hinta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ostin eilen kaksi laskiaspullaa itselleni ja rouvalle kummallekin yhdet, hitto joillakin on hinnoittelu mopo karannut käsistä, 3,35 yksi yksi pulla siis yhteensä 6.70 peruspulla johon hieman mansikkahilloa ja kermavaahtoa, melkoisen suolainen hinta.

Tänään runetortut ja myöhemmin Tyttö Neitinen kertoo miten on leiponut pullat ja pitkot.

Minä en syönyt niitä missä on marsipaania, ei ollut mun mieleen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tänään runetortut ja myöhemmin Tyttö Neitinen kertoo miten on leiponut pullat ja pitkot.

Minä en syönyt niitä missä on marsipaania, ei ollut mun mieleen.

Juu en kanssa pidä pitää olla perus pikkupulla ja kermavaahto sekä mansikkahilloa, mutta hinta on täysin karannut, joku fazu tekee tiliä, tuo ei maksa tekijälle edes puolta euroa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Toista oli wanhaan hyvään aikaan, kun pullakuski söi kuormasta ilmaiseksi. Tapahtuiko tuokin varkaus Liitsin lenkillä?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kaikki merimiehet oli juoppoja!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Toista oli wanhaan hyvään aikaan, kun pullakuski söi kuormasta ilmaiseksi. Tapahtuiko tuokin varkaus Liitsin lenkillä?

Fanin pakollinen.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Köyhälle kaikki on kallista.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Köyhälle kaikki on kallista.

Fanihan sen tietää.

• Anonyymi00020

Jo Junnu sen aikoinaan julkaisi kuinka merimiehet veti nuoria poikia laivalla perseeseen pitkillä merimatkoillaan.

Siellä on nuori Posso vielä menomatkalla piereskellyt "piu piu" piukkoja pieruja, mutta takaisin tullessa pieru on muistuttanut enemmänkin haukotusta.

Vai ei se Posso eikä kattilafrendi ole puhunut broidistani eikä systeristäni, mutta taas puhuu ja ottaa vielä faijankin mukaan 8)

Broidini on elänyt, kokenut ja nähnyt niin paljon että vaikka Posso eläisi 100 kertaa niin jäisit silti hopealle.

"Minun veljeni Jan, iloluonteellaan, tytöt hurmasi täällä ja tuolla. Vaikka minne sen vie veli veitikan tie, hällä ystävä on joka puolla"

Hän ei ole mikään höperö erakko vaan seuramies parasta A-ryhmää. Edelleen töissä vaikka Posson ikäinen kesäkuussa.

2010

• Anonyymi00021

Kiireisen perheellisen miljonäärin internetpakollinen possottelu, todella osoittaa että on päästään ihan terve, todella terve.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kiireisen perheellisen miljonäärin internetpakollinen possottelu, todella osoittaa että on päästään ihan terve, todella terve.

Elämäni possona, voisi kirjoittaa iahn proopuskan, asiasta... menee samaan sarjaan kun päiväni murmelina, mutta täysin totta 2010 on mieleltään sairas.

• Anonyymi00022

Aloituksen perusteella olet henkisesti jälkeen jäänyt raukka.

• Anonyymi00024

Varmaa on ettei kukaan täysijärkinen vahtaa tätä palstaa ympärivuorokautisesti.

• Anonyymi00025

" joku fazu tekee tiliä, tuo ei maksa tekijälle edes puolta euroa" totesi Pasanen.

Liike-elämän huippunimi Armas Pasanen vaihteeksi kouluttaa Fazerin konsernia myymään laskiaispullia 50 sentin kappalehintaan. Koulutetaan hieman Pasasta, miten juttu oikeasti menee.

Ensin pitää perustaa yritys ja rakentaa sille brändi. Kasvu tulee pikkuhiljaa ja jatkuvasti on investoitava tulevaan ja koko ajan on kaupan käytävä ja tulosta täytyy tehdä, jotta toiminta voi jatkua ja kasvaa tuloksellisesti. Jos osakeyhtiö tekee tappiota yli varallisuutensa, se joutuu selvitystilaan taikka haetaan konkurssiin.

Sitten tarvitaan toimitilat tontteineen ja ne eivät ole ilmaisia. Ne pitää rakentaa miljoonilla. Pelkästään sähkölaskut ovat valtavia ja tilojen lämmittäminen myös. Ammattikäyttöön suunnitellut laitteistot maksaa myös viljasiiloineen miljoonia. Pelkästään vakuutukset maksaa yli miljoonan keskeytysvakuutuksineen.
      Se tarkoittaa että pelkän vakuutuksen vuoksi pitäisi myydä jokaisena vuoden päivänä
      2739 laskiaispullaa euron katteella.

Kuluthan ei tähän lopu, vaan sitten tulee logistiikka. Raaka-aineet maksaa ja ne toimitetaan jatkuvana virtana rekoilla ja se maksaa. Varastointi ja varastotyöntekijät maksaa. Kylmäsäilytys maksaa.
      Sitten ne toimitetaan leipurille, joka on siellä palkkatöissä. Valmistaminen kuluttaa sähköä. Sen jälkeen valmiit tuotteet pakataan (roboteilla) ja se maksaa ja ne robotit ja varastorobotit sekä niiden automatiikka maksaa kymmeniä miljoonia.
      Sen jälkeen ne tuotteet kuljetetaan robotin asentamalla osoitelapulla varustettuna kärryissä jakeluautoon. Se maksaa.
      Kun ne on toimitettu kauppaan, siellä henkilökunta ottaa ne vastaan ja se maksaa. Sitten ne laitetaan myyntiin ja hinnoitellaan. Hinnoittelussa pitää olla tarkkana että tuote myy, mutta ettei liian halvalla mene jolloin on vaarana että hävikki syö tuoton kokonaan tai hinta ei riitä kuluihin ja veroihin.

Tuon prosessin jälkeen Pasanen menee siis kauppaan ja toteaa että noiden pullien valmistaminen ei maksa kuin 50 senttiä kpl. Fazer investoi Lahden uusiin tiloihin yli 400 miljoonaa euroa. Koko konsernin tuotto on tasaisesti pidetty viidessä prosentissa läpi vuosien. Joskus enemmän joskus vähemmän riippuen investoinneista.

Iso Fazerin laskiaispulla on noin 3 x suurempi kuin kotona tehty pikkupulla. Sen ainekset kotiin ostettuna maksaa noin euron, mikäli sinulla on vähän käytettävät mausteet jo olemassa. Jos et laske itsellesi työstä palkkaa laisinkaan ja et laske sähköjä etkä tilakuluja sille ajalle kun leivot, niin silloin on mahdollista valmistaa Fazerin laskiaispulla eurolla, muttet mitenkään 50 sentillä. Vaikka myisit niitä pullia kotiovelta kuluttajalle, niistä olisi pakko pyytää vähintään kolme euroa kappale, jos meinaat että siitä jää jotakin sinullekin ja veroihin.

laiffila, joka on suunnitellut pelkästään linjastoja ja automatiikkaa sadallatonnilla ja tietää hieman tästä kulurakenteesta. Kuluihin joudutaan lisäämään myös tuotantotilojen huoltokulut, siivouskulut, valvontakulut, tuotevalvontakulut yms jopa henkilökunnan hygieniapassit ja turvallisuuskoulutukset ja ammattiin perehdytykset.

Tämä kaikki muodostaa sen lopputuotteen hinnan kaupassa, putkiaivo.

• Anonyymi00026

Ja viimekädessä, pitää löytää rehelliset pullakuskit, jotka eivät syö kuormasta!

• Anonyymi00027

Niinkö kiitos kun kerroit, mutta hinnoittelu mopa on ajanut metsään ja totaalisesti, viereissä liiterissä myytiin vastaavia, suomessa leivottuja 1.80 kaksi kappaletta.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Niinkö kiitos kun kerroit, mutta hinnoittelu mopa on ajanut metsään ja totaalisesti, viereissä liiterissä myytiin vastaavia, suomessa leivottuja 1.80 kaksi kappaletta.

Kaikki tuollaiset tuotteet on hinnottelu kadottanut monien asiakkaiden ostohaluja, ihan samat kulut ne on linkosuolla, joka nuo liiterin versiot valmistaa, mutta niissä kermavaahto on korvattu vanilijacreemelle, toinen huomioni fazerin joulutortut joista vaimoni pitää erityisen paljon joten ostimme niitä varsin usein, kunnes hän tajusi että ostamalla pakasteesta taikinan, myllynparas, jossa on kahdeksan levyä, ja dronninholmin luumuhillo, noin kahdeksan maksoivat noin tehtynä yhden, ilman sähkökuluja...

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kaikki tuollaiset tuotteet on hinnottelu kadottanut monien asiakkaiden ostohaluja, ihan samat kulut ne on linkosuolla, joka nuo liiterin versiot valmistaa, mutta niissä kermavaahto on korvattu vanilijacreemelle, toinen huomioni fazerin joulutortut joista vaimoni pitää erityisen paljon joten ostimme niitä varsin usein, kunnes hän tajusi että ostamalla pakasteesta taikinan, myllynparas, jossa on kahdeksan levyä, ja dronninholmin luumuhillo, noin kahdeksan maksoivat noin tehtynä yhden, ilman sähkökuluja...

Nakkikioskien touhut on erikseen. Jos luit kirjoitukseni, niin hinta muodostuu pääasiassa muusta kuin raaka-aineista.
        Aikamoinen herkkuperse taidat olla. Etkös sinä kertonut Hua Hinissa asumisesi syyksi sen että siellä myydään Fazerin sinistä ja lakritsia? Kumpikin sopii todella hyvin ylipainoiselle diabeetikolle, jolla on korkea verenpaine ja sepelvaltimotauti. Kyllä ne Fazerin laskiaispullat on Suomessa leivottu. Lisäksi Fazer Leipurit -tuotteet leivotaan käsityönä kotimaisista jauhoista ja oikeasta voista.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

kaikessa noissakin on kulunsa, logistiikka, mainonta, varastointi, ja vielä pakastaminen...

Kun kaupat myyvät tuohon fazer hintaan, millä kahvilat myyvät viisi euroa kipale, kahvin kanssa 8 euroa, kuka maksaa tuollaisia summia, pienestä välipalasta, hinnoittelu on erittäin tärkeää, jos tuollaisia summia pyydetään tuotteet jäävät kahvilaan.

Ex-vaimo omisti jossain vaiheessa pari ravintolaa, valio valmistaa softice jäätelöä automaattiin tuo raakaaine maksaa 8 euroa purkki, ja siitä tulee 30 annosta, nyt sitä myydään 3-6 euroa annos, aikaisemmin euron, tuolloinkin katteet oli kunnossa, eurolla, nyt tuo jäätelöpurkki maksaa ehkä 12 euroa, se on litran... määrä on sama, siis valmiit annokset.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

kaikessa noissakin on kulunsa, logistiikka, mainonta, varastointi, ja vielä pakastaminen...

Kun kaupat myyvät tuohon fazer hintaan, millä kahvilat myyvät viisi euroa kipale, kahvin kanssa 8 euroa, kuka maksaa tuollaisia summia, pienestä välipalasta, hinnoittelu on erittäin tärkeää, jos tuollaisia summia pyydetään tuotteet jäävät kahvilaan.

Ex-vaimo omisti jossain vaiheessa pari ravintolaa, valio valmistaa softice jäätelöä automaattiin tuo raakaaine maksaa 8 euroa purkki, ja siitä tulee 30 annosta, nyt sitä myydään 3-6 euroa annos, aikaisemmin euron, tuolloinkin katteet oli kunnossa, eurolla, nyt tuo jäätelöpurkki maksaa ehkä 12 euroa, se on litran... määrä on sama, siis valmiit annokset.

Ex-vaimo? Palu, sponsorina arabisheikit yksityiskoneillaan!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Nakkikioskien touhut on erikseen. Jos luit kirjoitukseni, niin hinta muodostuu pääasiassa muusta kuin raaka-aineista.
        Aikamoinen herkkuperse taidat olla. Etkös sinä kertonut Hua Hinissa asumisesi syyksi sen että siellä myydään Fazerin sinistä ja lakritsia? Kumpikin sopii todella hyvin ylipainoiselle diabeetikolle, jolla on korkea verenpaine ja sepelvaltimotauti. Kyllä ne Fazerin laskiaispullat on Suomessa leivottu. Lisäksi Fazer Leipurit -tuotteet leivotaan käsityönä kotimaisista jauhoista ja oikeasta voista.

Voi ressukkaa kaikista suurin yksittäinen kuluerä on jälleenmyyjän palkkio, k ja s ketjut tekevät huipputulosta, suhteessa parempaa kuin perheyritys wallsmart. usassa... syynä on usan toimiva kilpailu joka pitää hinnat kurissa, suomessa kilpailu ei toimi lainkaan... liiteri toi heiman valoa pimeyteen mutta kuitenkin s ja k ovat hallitsevassa markkina-asemassa...

Jos Laiffilalla tarkoitat heppua joka aijailee kattiloita tuntemattomien päähän kertonut olevansa dippi-inssi tottuus tuosta pellestä on kerrotusta varsin kaukana.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Voi ressukkaa kaikista suurin yksittäinen kuluerä on jälleenmyyjän palkkio, k ja s ketjut tekevät huipputulosta, suhteessa parempaa kuin perheyritys wallsmart. usassa... syynä on usan toimiva kilpailu joka pitää hinnat kurissa, suomessa kilpailu ei toimi lainkaan... liiteri toi heiman valoa pimeyteen mutta kuitenkin s ja k ovat hallitsevassa markkina-asemassa...

Jos Laiffilalla tarkoitat heppua joka aijailee kattiloita tuntemattomien päähän kertonut olevansa dippi-inssi tottuus tuosta pellestä on kerrotusta varsin kaukana.

siis walsmart

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

siis walsmart

On kylläkin Wallmart.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Suurin voittaja kokonaiskuvassa on AINA verottaja.
        Se verottaa viljelijää, maitotilallista, sokeritehdasta, mausteiden maahantuojaa, kuljetusfirmaa, suunnittelevia insinöörejä, tehtaan rakentajia, laitetoimittajia, leipureita, tehtaanjohtoa, omistajaosakkaita, sitten vielä kuluttajaa ja lopuksi jäteyhtiöitä.
        Näillä verorahoilla sitten maksellaan niiden elämä, jotka jää 20 vuotta ennen eläkeikää TK-eläkkeelle.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Suurin voittaja kokonaiskuvassa on AINA verottaja.
        Se verottaa viljelijää, maitotilallista, sokeritehdasta, mausteiden maahantuojaa, kuljetusfirmaa, suunnittelevia insinöörejä, tehtaan rakentajia, laitetoimittajia, leipureita, tehtaanjohtoa, omistajaosakkaita, sitten vielä kuluttajaa ja lopuksi jäteyhtiöitä.
        Näillä verorahoilla sitten maksellaan niiden elämä, jotka jää 20 vuotta ennen eläkeikää TK-eläkkeelle.

Tottakai mutta yksitäinen suurin kate menee keskusliikkeille, tässä tapauksessa k ja s ketjut, oletpa katkera tk-eläkkeistä, suomessa on paljon ihmisiä jotka kuuluisivat eläkkeelle mutta diagnoosi on selleinen että sinne ei pääse, vaikka omasta mielestään tarvetta olisikin, mutta ei lääkäreiden, se aiheuttaa tietysti kateutta ja katkeruutta, erityisesti tämä ryhmä on sellainen joka on ollut jo vuosi kymmeniä lisääntymään päin, kun ei tiedetä että ollaanko ns. muu sukupuolinen, ja siitä on tullut mielenterveysongelmia roppa kaupalla.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tottakai mutta yksitäinen suurin kate menee keskusliikkeille, tässä tapauksessa k ja s ketjut, oletpa katkera tk-eläkkeistä, suomessa on paljon ihmisiä jotka kuuluisivat eläkkeelle mutta diagnoosi on selleinen että sinne ei pääse, vaikka omasta mielestään tarvetta olisikin, mutta ei lääkäreiden, se aiheuttaa tietysti kateutta ja katkeruutta, erityisesti tämä ryhmä on sellainen joka on ollut jo vuosi kymmeniä lisääntymään päin, kun ei tiedetä että ollaanko ns. muu sukupuolinen, ja siitä on tullut mielenterveysongelmia roppa kaupalla.

Kun kerrot mielipiteesi, sinulla olevilla tiedoilla joista valtaosa on lahkolaisten keksimiä, ollaan melkoisessa sotkussa itsesi kanssa, minun eläketarpeen arvioi neljä eri lääkäriä, kolme reuma ja yksi psykiatri, olin niin hyvätuloinen että eläkevakuutusyhtiö vastusti eläkettä todella, vaativat kuntoutusta jonka maksoivat mukisematta, mutta eivät voineet mitään eläke napsahti, diagnoosilla vaikea hoitoinen selkäranka reuma... Minulla on kokemusta paljon nuoremmista potilaista joka ovat saaneet eläkepäätöksen, jopa alle 30 vuotiaista, kaikki miehiä. Silloin ei yleensä ole minkäänlaista työhistoriaa, joten on turha soittaa suuta eläkeläisen kelakorvauksista, ja olla vaan onnellinen että on työkykyinen, ja pystyy hoitamaan asiansa hyvin, tai ainakin välttävästi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe