Ei tainnut tulla touhusta mittään.
Vastaukset 4
- Anonyymi00004
Kirjanpitorikosesta tuomion saanut kumppani ja useita konkkursseja takana. Liiketoimintakielto päällä. Mitä siitä voi päätellä.
- Anonyymi00005
Ai tämäkö se väsynyt yrittäjä olikin..
- Anonyymi00007
"Tuomion saanut henkilö ohjasi vuosien 2021-
2022 aikana Suomen Musiikkiteollisuus Oy:n saatavia omistamiensa toiminimien pankkitileille
yhteensä 112 419, 66 euron arvosta. Lisäksi hän siirsi vuonna 2021 Suomen Musiikkiteollisuuden tililta varoja yhteensa 9 964 euron edestä oman toiminimensa tilille.
Kyseisistä varojen ohjaamisesta ja tilisiirroista ei
tehty kirjauksia Suomen Musiikkiteollisuuden
kirjanpitoon.
Kajaus tuomittiin törkeästä velallisen epärehellisyydestä ja törkeästä kirjanpitorikoksesta ehdolliseen vankeuteen ja kolme vuotta kestävään liiketoimintakieltoon."
Kyseessä siis puoliso...
- Anonyymi00006
Ole huoleti. Mene lääkäriin niin saat sinisiä pillereitä. Sitten touhusi jälleen onnistuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493