Mummon kanssa saunassa

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui 80-luvulla ollessani yksin jouluaattona saunassa. Olin tuolloin 18vuotias mies. Joo, istuin saunan lauteilla hikoilen olutpullo vieressä. "Huhuu! Onko täällä ketään?", kuului tutun kerrostalomme vanhemman naisen huuto. Äänestä päätellen hän oli pukuhuoneessa. "On"!, kiljuin vastaukseksi hänelle. Kuulin pesutilojen ovea avattavan. "Onko täällä ketään?", Anna hihkui. "Kyllä on!", kiljuin jo häkeltyneenä hänelle. Ehkä hän ei kuullut, kun äänestä päätellen oli tulossa jo saunan ovelle. Nyt iski paniikki. Peittelin kaluani parhaani mukaan Annan avatessa oven. "Ai, Karitan se siinä!", hän hihkaisi ilahtuneena. Vaatteet hän oli jättänyt pois,joten pääsin nyt näkemään kerrankin kypsempää naista. Hänellä oli uurteita kasvoissaan ja rinnatkin riippuivat jo, mutta takapuoli oli mukavan kiinteä. Näin hänen oljen väriset häpykarvansa karahtaen punaiseksi. "Taisin tulla sinuun vuorollasi, mutta eikös sopu sijaa anna?, hän hymyili huomatessaan vaivaantuneen oloni. "Hm, joo...senkus tulet", änkytin vastaukseksi. Laitettuaan pelletin alleen hän kömpi viereeni. Hajusta päätellen hän oli hieman juovuksissa. "Ei helvetti, mihin olen taas joutunut?", ajattelin tiiraillesani varovasti hänen vartaloaan. "Tuota, käyn vilvoittemassa ja tuun takaisin ", takaisin hänelle. Yritin peitellä äsken syntynyttä erektiota kädelläni. Anna virnisti:"Joo, kaikessa rauhassa, ei ole kiirettä!. Laskin varsin viileät vedet niskaani, joten pahin jomotus nivusissa helpotti. Olin kahden vaiheilla eli lähdenkö kotiini juomaan lisää ja nauttimaan jouluruoista vai otanko riskin ja katson, mitä voikaan seurata. Valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon. Kun kaluni riippui alhaalla avasin saunan oven kömpien Annan viereen. Hän oli tällä välin ottanut äskeisen paikkani ja istui nyt jalkoja nojaten kaiteeseen. Kiinnitin huomiota hänen karvoitukseensa... Sain jotenkin hillittyä itseni, kun kävin hänen viereensä. Katselin syrjäsilmällä hänen oudolla tavalla kiihottavaa ruumistaan. Anna heitti löylyä rintojen heilahtaessa samalla. Kun en ole kovien löylyjen ystävä menin varsin äkkiä pesutiloihin istumaan pesujakkaralle. Meni jonkin aikaa Annan kömpiessä samoihin tiloihin. "Huh, tulipas lämmin", hän heläytti iloisesti kävellen pakarat väristen suihkun alle. Olin ällistynyt hänen ollessaan selin minuun. "Tehnyt useamman lapsen joskus, mutta mikä perse!", ajattelin kaluni nostaessa päätään. Liikkeistä päätellen hän pesi pimppinsä nojaten minuun päin jalat harallaan. Nyt alkoi jo tehdä tiukkaa hillitä itsensä... Anna kääntyi suihkun alla ympäri rinnat heilahtaen ja kehotti tulemaan seuraansa. Kiusallisesta tilanteesta johtuen pesin hänen selkänsä varoen koskemasta pakaroihin. "Hei, pese alempaakin", hän pyysi oloni muuttuessa pahemmaksi. Tein työtä käskettynä. Huuhtelin hänen kroppansa ja olin lähdössä hakemaan saunaan unohtunutta kaljaani. Anna huomasi minun puolikovan kaluni. "Tämäkin pestään nyt", hän virnisti tomerasti. En ehtinyt tehdä mitään, kun hän otti siitä kiinni lempeästi vetäen esinahan taakse. Se alkoi seisomaan nyt kivikovana. Naista hymyilytti.
"Kari, sinunhan tekee selvästi mieli", Anna tuumasi. "Olisitko halunnut tällaisen vanhan naisen kanssa naudan?", hän hymyili hiukset kosteina. "Tuota..
" en ehtinyt vastata, kun hän kävi nelinkontin pesujakkarasta kiinni pitäen. "Ei hitto, mikä perse", ajattelin hän pyllistäessään edessäni. Unohdin yli 40 vuoden ikäeromme kontatessani sydän hakaten rajusti hänen taaksensa...

1

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Jatkoa!!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7256
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      93
      5923
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      109
      3947
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      128
      3895
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      157
      1732
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      1578
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      131
      1490
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1301
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45