Mummon kanssa saunassa

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui 80-luvulla ollessani yksin jouluaattona saunassa. Olin tuolloin 18vuotias mies. Joo, istuin saunan lauteilla hikoilen olutpullo vieressä. "Huhuu! Onko täällä ketään?", kuului tutun kerrostalomme vanhemman naisen huuto. Äänestä päätellen hän oli pukuhuoneessa. "On"!, kiljuin vastaukseksi hänelle. Kuulin pesutilojen ovea avattavan. "Onko täällä ketään?", Anna hihkui. "Kyllä on!", kiljuin jo häkeltyneenä hänelle. Ehkä hän ei kuullut, kun äänestä päätellen oli tulossa jo saunan ovelle. Nyt iski paniikki. Peittelin kaluani parhaani mukaan Annan avatessa oven. "Ai, Karitan se siinä!", hän hihkaisi ilahtuneena. Vaatteet hän oli jättänyt pois,joten pääsin nyt näkemään kerrankin kypsempää naista. Hänellä oli uurteita kasvoissaan ja rinnatkin riippuivat jo, mutta takapuoli oli mukavan kiinteä. Näin hänen oljen väriset häpykarvansa karahtaen punaiseksi. "Taisin tulla sinuun vuorollasi, mutta eikös sopu sijaa anna?, hän hymyili huomatessaan vaivaantuneen oloni. "Hm, joo...senkus tulet", änkytin vastaukseksi. Laitettuaan pelletin alleen hän kömpi viereeni. Hajusta päätellen hän oli hieman juovuksissa. "Ei helvetti, mihin olen taas joutunut?", ajattelin tiiraillesani varovasti hänen vartaloaan. "Tuota, käyn vilvoittemassa ja tuun takaisin ", takaisin hänelle. Yritin peitellä äsken syntynyttä erektiota kädelläni. Anna virnisti:"Joo, kaikessa rauhassa, ei ole kiirettä!. Laskin varsin viileät vedet niskaani, joten pahin jomotus nivusissa helpotti. Olin kahden vaiheilla eli lähdenkö kotiini juomaan lisää ja nauttimaan jouluruoista vai otanko riskin ja katson, mitä voikaan seurata. Valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon. Kun kaluni riippui alhaalla avasin saunan oven kömpien Annan viereen. Hän oli tällä välin ottanut äskeisen paikkani ja istui nyt jalkoja nojaten kaiteeseen. Kiinnitin huomiota hänen karvoitukseensa... Sain jotenkin hillittyä itseni, kun kävin hänen viereensä. Katselin syrjäsilmällä hänen oudolla tavalla kiihottavaa ruumistaan. Anna heitti löylyä rintojen heilahtaessa samalla. Kun en ole kovien löylyjen ystävä menin varsin äkkiä pesutiloihin istumaan pesujakkaralle. Meni jonkin aikaa Annan kömpiessä samoihin tiloihin. "Huh, tulipas lämmin", hän heläytti iloisesti kävellen pakarat väristen suihkun alle. Olin ällistynyt hänen ollessaan selin minuun. "Tehnyt useamman lapsen joskus, mutta mikä perse!", ajattelin kaluni nostaessa päätään. Liikkeistä päätellen hän pesi pimppinsä nojaten minuun päin jalat harallaan. Nyt alkoi jo tehdä tiukkaa hillitä itsensä... Anna kääntyi suihkun alla ympäri rinnat heilahtaen ja kehotti tulemaan seuraansa. Kiusallisesta tilanteesta johtuen pesin hänen selkänsä varoen koskemasta pakaroihin. "Hei, pese alempaakin", hän pyysi oloni muuttuessa pahemmaksi. Tein työtä käskettynä. Huuhtelin hänen kroppansa ja olin lähdössä hakemaan saunaan unohtunutta kaljaani. Anna huomasi minun puolikovan kaluni. "Tämäkin pestään nyt", hän virnisti tomerasti. En ehtinyt tehdä mitään, kun hän otti siitä kiinni lempeästi vetäen esinahan taakse. Se alkoi seisomaan nyt kivikovana. Naista hymyilytti.
"Kari, sinunhan tekee selvästi mieli", Anna tuumasi. "Olisitko halunnut tällaisen vanhan naisen kanssa naudan?", hän hymyili hiukset kosteina. "Tuota..
" en ehtinyt vastata, kun hän kävi nelinkontin pesujakkarasta kiinni pitäen. "Ei hitto, mikä perse", ajattelin hän pyllistäessään edessäni. Unohdin yli 40 vuoden ikäeromme kontatessani sydän hakaten rajusti hänen taaksensa...

2

3993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Jatkoa!!!!!

• Anonyymi00004

Asuttiin maalla ja kävin viikottain mummolassa pappa ja mummo oli noin seitsemän kymmentä, pappa se osti mulle ensimmäisen moponkin aian kun kävin löytyi jostain vähän bensaa.
      Papalla oli jotain kohtauksen tyyppistä ja oli sairaalassa, kävin joka päivä katsomassa ja sain bensarahaa että pystyn käymään. Sitten oli tosi sateinen päivä olin mummon kanssa kahden sanoin lämmitänkö saunan Reeta nauroi teeppäse poika niin pesen sinut. Saunassa kuvittelin kaikkea kun sain tulen syttymään, mietin saanko imeä tissiä vai imeekö mummo kalua. Menin sisälle mummo oli saunatakki päällä ja oli löysännyt pitkän tukan olkapäilleen katsoin mummoa tarkemmin rinnat pullotti takin alta vaalea tukka oli osittain harmaa ja siniset silmät oli kirkkaat, mummo sanoi mennään.

Menin jäljessä saunan puolelle, yllätyin kuinka vartalo oli vielä kiinteä rinnat roikkui pyörenä kun kasteli tukkaansa pakarat oli vielä aika pyöreät ja se mikä näkyi piti katsoa muualle että en munaa itseäni.
      Mummo pyysi että kaadan vettä kun virutteelee tukkaa kalu alkoi nousta mummo naurahti mikä mato se vieressä kasvaa käännyin mummo sanoi nopeasti älä välitä anna sen kasvaa kaatelin jo vettä muna kovana mummo nousi suoraksi hymyili mennään lauteelle. Istuttiin hiljaa ja mummo nakkeli löylyä sanoi pitää jäähdytellä nousin ensin ja autoin mummoa alas. Mentiin pukuhuoneeseen istuttiin vierekkäin penkillä- Mummo silitti jalasta ja sanoi kiva että olet apuna käden kosketus ja kalu alkoi kovettua mummon käsi siirtyi kalulle hymyillen sanoi pitäähän minun jotenkin antaa vastapalvelus pää laskeutui kalulle ja imasi sen sisäänsä mummon tukka hyväili jalkoja pää nousi nauroi Urhokin tykkää vielä tästä ei paljon muuta voi.

Silloin päätin minä voin yritin lopettaa mummo piti kiinni nostin vartalon suoraksi mummon ilme oli hämmästynyt no miksi ei.
      Mostin mummoa syliin, ilme kirkastui et kai sinä samassa sain kalun sisään hikinen mummo laskeutui hikisiä jalkoja pitkin koko kalu meni sisään, mummo hymyili ei me saatas näin mutta lantio keinui koko ajan kun imin nännejä mummo huokasi no menköön ja nai nätisti mummo ohjasi rintoja suuhun mummo huokasi on pitkä aika kun vieras on pannut minua. Katsoin mummon silmiin, mummo sanoi eräs papan tuttu oli kylässä ja joivat paljon Urho väsyi ja nukahti tulin tänne saunaan siivoamaan kun Arvi tuli alasti ja repi minun hametta pois työnsi lauteelle ja imi rintoja katasoin koko ajan ikkunaan jos Urho herää samalla lähti minultahousut Katsoin Arvin kalua sen pää oli iso ja pyöreä muuta en kerinnyt katsoa kun huusin säikähdyksestä mummon lantio kulki nopeammin ja imin nännejä. Mummo sanoi kun se pani väkisin levitin jalkoja ja annoin sain ihanaa paksua ei mitään pehmyttä.
      Sanoin mummolle nouse nousi hämmentyneenä laitoin saunatakin sanoin mene saunaan sammutin saunan valon ja menin perässä mummo oli selin tartuin rintoihin takki putosi lattialle käänsin mummon lauteelle sanoin muistele silmät kiinni kun työnnyin sisään mummo halasi ja rentoutu työntelin kostuvaan pilluun sanoin nyt annat älä rimpuile pidn käsistä ja kumarruin kalu lipsahti pois imin voimalla nännejä ja laitoin takaisin sisään mummo levitti jalkoja kuiskas silmät kiinni kulkumies panee väkisin kysyin mitä muuta vieras teki mummo kuiskas se teki puumerkkinsä kysyin mihin mummo näytti ihan pillun viereen laskeuduin ja imin merkkiä katsoin että näkyy ja maistoin pillua mummo esteli pidin pintani ja nuolin mummo huokasi joskus nuorena joku on nuollut kalua kiristi tämä tilanne nousin ja painoin sisään kysyin onko muuta mummo sanoi en viitsi sanoa kysyin ja kysyin kuiskas se painoi vähän pyllyyn ssnoin käänny mummo ei meinannut millään kääntyä laitoin pesuainetta kaluun ja painoin nyt kuului kunnon kirkaisu liikuin hiljaa mummo huokaili piti tämäkin kokea.
      Kun panin sievästi mummo levitti jalkoja kysyi onko hyvä näkymä lähdin vetämään pois mummo huudahti älä haluan tuntea lisäsin vauhtia mummo nautti kuin nuori tyttö kun laskin sisään kiljui kuinka lämmintä. Pestiin ja mentiin taloon syötiin ja levähdettiin sohvalla. Mummo sanoi mentiinkö liian pitkälle sanoin pitemälle en päässyt mummo halasi ja kuiskas jaksatko mentiin makuuhuoneeseen mummo antoi halukkaana ja aamuyöstä toisen kerran. Ajettiin taksilla pappaa katsomaan lääkäri lupasi että maanataina pääsee kotia pappa käski pitää mummosta huolta.
      Kun päästiin kotia mummo kysyi onko kiire kotia sanoin ei ole. Äiti soitti ole mummon luona sen kaverina ja puhui vielä mummon kanssa. Menin taakse nännit alkoi kovettua suutelin niskaan kuiskasin mitenhän se merkki jaksaa mummolla oli kiire lopettaa ja nauroi minä merkin näytän painoi housuni alas ja imi kalun juuresta siitä taas alkoi mummon opt minulle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe