olen huolestunut naapurini gollien tassuista ja pepusta.kaunis kiltti narttu,vetää peppua oli santaa tai ruohikkoa,peppu on ihan veres lihalla.tassun anturat samoin.naapuri ei kehoituksistani huolimatta vie koiraa lääkäriin,en ymmärrä mitä minun pitää tehdä,vai pitääkö tehdä mitään,mutta koira kärsii kovasti,on hirmuisen laiha.neuvokaa koira ihmiset,mistä apu kärsivälle eläimelle.tätä sairautta koira on kärsinyt pitkään.
gollien kipeät tassut
4
588
Vastaukset
- meri
voi hyvä ihme!miksi tulla tänne kyselemään, ei se koiran tuskaa lievitä! ilmoitus eläinsuojeluviranomaiselle tai poliisille ja sassiin! katso että he käyvät siellä, jos eivät uusi ilmoitus! älä anna koira paran turhaan kärsiä! kerro täällä miten kävi.
- cat70
rotu mahtaa olla kyseessä? Gollie??? Tarkoitatko collieta? jos niin karvaisella koiralla näkyy takapuoli paljaana, niin on tosi paha juttu.
Olisiko kyseisellä koiralla tosi paha matoepidemia? Madot kutittaa takapuolta ja se yrittää päästä niistä eroon, se selittäisi laihuudenkin. - jiiru
cat70 kirjoitti:
rotu mahtaa olla kyseessä? Gollie??? Tarkoitatko collieta? jos niin karvaisella koiralla näkyy takapuoli paljaana, niin on tosi paha juttu.
Olisiko kyseisellä koiralla tosi paha matoepidemia? Madot kutittaa takapuolta ja se yrittää päästä niistä eroon, se selittäisi laihuudenkin.ei tänne saa mistään collieista kirjoittaa.
- -suomenajokoia-
tuota voi jo kutsua el. rääkkäyksseksi! jos koiraa ei syötetä kunnolla eikä sen vaivoista ei välitetä, niin kannattaa ottaa yhteyttä viranomaisiin! koira otetaan pois ihmiseltä, jos sitä ei osata kunnolla hoitaa.MUTTA SINUN ON TEHTÄVÄ ASIALLE JOTAKIN KUUNTELI NAAPURISI TAI EI!! ,muutwn koiraressukka kärsii koko lopun elämäänsä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7222569Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492190Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262022Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o151877Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581618Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121162Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181139- 551000
- 63985
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2948