Airasia

Juuso

Onkos kukaan varannut airasian lentoja netin kautta ? Pysyykö lennot ajoissa ?

7

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.-.-.

      Olen varannut, kaikki toimii hyvin. Saat varauksesta vahvistuksen, jonka voit tulostaa ja sen kanssa marssit lentokentälle. Olen lentänyt AirAsialla kaksi kertaa ja molemmat lennot oli hieman (max 30 minuuttia) myöhässä.

    • pulju

      Itse olen varannut sieltä ainakin viisi lentoa ja joka kerta ollut täysin ajallaan.

    • Hennu

      Olen itsekkin kuullut vain hyvää Air Asia:sta.
      Lennämme Bagkokiin joulukuun puolivälissä ja katselin jo jatkolentoja malesiaan yms..
      Tietääkö kukaan uskaltaako Air Asian lentoja varata näin hyvissä ajoin(siis nyt jo joulukuun lentoja)? Tietty high seasonilla on vaarana et lennot on loppuun myyty jos jättää kovin viimetinkaan.

      • jenni

        Kannattaa varata niin ajoissa kuin mahdollista, jos tietää minä päivänä haluaa matkustaa (lentojen päivämäärää ei voi vaihtaa). Mitä aikaisemmin varaa, sitä halvempia lennot ovat.


      • monesti
        jenni kirjoitti:

        Kannattaa varata niin ajoissa kuin mahdollista, jos tietää minä päivänä haluaa matkustaa (lentojen päivämäärää ei voi vaihtaa). Mitä aikaisemmin varaa, sitä halvempia lennot ovat.

        Hyvin on homma pelannut vaikka aina
        ovat olleet lennot n. 30min myöhässä.

        Koneet niillä on aikalailla olleet vanhoja
        ja kuluneita.
        Vanhimmat koneet on 20 vuotta vanhoja
        ja uusimmat 10 vuotta.


    • Traveller

      Lennettiin juuri heinäkuussa 9 lentoa AirAsia:lla, yksi lento oli n. 30min myöhässä, muuten ajallaan.

      Koneet tosiaan ovat vanhoja ja vaatimattomia mutta toisaalta lennot ovat muutamia tunteja joten kyllä siellä selviää.

      Suhteellisen tarkkoja ovat painorajojen kanssa (15kg), kuulemma tällä hetkellä sukelluskamat saisi viedä ilmaiseksi muiden tavaroiden lisäksi.

      Niiden nettivaraus-systeemi ei ole ihan selkeimpiä mahdollisia, kannattaa keskittyä niiden lentojen varaamiseen huolella ja tarkistaa vielä vahvistuksesta kaikki tiedot.

      • reissaaja

        Allekirjoitan about kaiken edellä sanotun.

        Alle sadan euron lennosta ei paljoa kannata luksusta odottaa, mutta kaikki tarpeellinen toimii hyvin. Mieluummin sijoitan säästyneet rahat hotellin uima-altaan baarin tarjoiluihin...

        t:reissaaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe