Loikkari Polvinen kertoo mm. Kainuun Sanomille antamassaan lausunnossa, että hän olisi keskustellut tukiryhmäläisten kanssa loikastaan ja tukiryhmä on tämän hyväksynyt. Tämä on muunnettua totuutta - tukiryhmäläisille loikka tuli täytenä yllätyksenä ja tukiryhmä ei tue enää Mikko Polvista.
Loikkari Polvinen puhuu muunnettua totuutta.
39
334
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kannattaa kysyä Jani Mäkelältä.
- Anonyymi00008
Pääkallopaikalle on yhteys
- Anonyymi00006
Ei sitä tolleroille kannatakaan aikomuksiaan kertoa. Mut luulen silti että arvasivat.
- Anonyymi00009
On aina yhtä noloa kun sinä ap peukutat omia viestejäsi. Varsinkin viestien kohdalla joissa sinä v..ttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse. 😂 😂
- Anonyymi00010
Ketä nämä tukiryhmän jäsenet ovat?
- Anonyymi00011
Katso yhdistysrekisteristä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Katso yhdistysrekisteristä.
Eduskunnan kuppilassa levinnyt tieto kertoo. että kevään aikana loikkauksia tulee lisää.
Kepu ja Kokoomus kumpikin saa ainakin yhden lisää. Persujen vahvuudesta poistuu ainakin puolet. - Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eduskunnan kuppilassa levinnyt tieto kertoo. että kevään aikana loikkauksia tulee lisää.
Kepu ja Kokoomus kumpikin saa ainakin yhden lisää. Persujen vahvuudesta poistuu ainakin puolet.Kuulin kuppilassa tiedon että nyt kun epärehelliseksi osoittautunut Polviainen loikkasi Keskustaan aikoo Keskustasta loikata monta edustajaa pois!!!
- Anonyymi00013
Minulla on suora yhteys Eduskunnan kuppilaan - sieltä kerrotaan, että Perussuomalaisten ryhmään olisi siirtymässä useita edustajia eri ryhmistä.
- Anonyymi00017
Perussuomslaisista on lähdössä eri puolueisiin myös Kajjaanista.
- Anonyymi00019
Perussuomalaiset saa erityisesti duunari edustajia.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Perussuomalaiset saa erityisesti duunari edustajia.
Niillä ei tee mitään, eivät ymmärrä politiikasta ja hallituksen toiminnasta mitään.
- Anonyymi00014
Puoluetta saa vaihtaa jos puolueen toiminta ei ole linjassa omien arvojen kanssa. Moni ei pidä persujen ylimielisestä valehtelusta ja öyhötyksestä. Sitten persut alkavat syyttämään pettureiksi heille tyypilliseen tupauunomaiseen tyyliin.
- Anonyymi00016
Kyllä, mutta ei kesken vaalikauden. Se on äänestäjien pettämistä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vai äänestäjien pettämistä.. Persut pettivät heti vaalien jälkeen lupauksensa porukalla. Ja ette te persut ole vastustelleet kun joku on eronnut teidän kilpailevista puolueista. Itse näen että suoraselkäiset rehdit poliitikot eivät hyväksy persujen petosmaista ja valheellista politiikkaa ja eivät halua kuulua moiseen puolueeseen.
- Anonyymi00020
Kaikista pahimmat ÖYHÖTTÄJÄT ja valepukit löytyy kepu ästa ja SDP puolueesta. SDP:ssä myös kiusataan ja häiritään eniten.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kaikista pahimmat ÖYHÖTTÄJÄT ja valepukit löytyy kepu ästa ja SDP puolueesta. SDP:ssä myös kiusataan ja häiritään eniten.
Kyllähän sitä Persuissa kiusataan eniten on jo ainakin kaksi erotettu puolueesta. Tuppurainen vain samanlaisesta asiasta puhuttelee, jota Persut sanovat kiusaukseksi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vai äänestäjien pettämistä.. Persut pettivät heti vaalien jälkeen lupauksensa porukalla. Ja ette te persut ole vastustelleet kun joku on eronnut teidän kilpailevista puolueista. Itse näen että suoraselkäiset rehdit poliitikot eivät hyväksy persujen petosmaista ja valheellista politiikkaa ja eivät halua kuulua moiseen puolueeseen.
Lupaukset kuuluvat vaalikamppailuun. Varsinainen toiminta vaatii kompromisseja ja joistakin lupauksista luopumista. Jos ei sitä ymmärrä, niin ei kannata lähteä politiikkaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Okei, missä on se euron bensalitra ja 100 000 työpaikkaa, mitkä luvattiin?
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Bensa litran hinta alkaa ykkösellä ja ei kaikki tiennyt että Sanna järjesti Suomeen rajojen yli 100000 työtöntä mamua.
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vaalikausi kesken
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Bensa litran hinta alkaa ykkösellä ja ei kaikki tiennyt että Sanna järjesti Suomeen rajojen yli 100000 työtöntä mamua.
Halla aho järjesti yli 40000 pakolaista Tornion kautta Sipilän ja Orpon +Persujen hallituksessa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vaalikausi kesken
Syötkö hatullisen paskaa jos näitä ei tule? Minä syön kaks hatullista jos tulee
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vaalikausi kesken
Ja vähiin käy se aika ja persujen selitykset. Vai onko selitys samanlainen kuin Satosella että bensan litran hinta on tiputettu yhteen euroon mutta se ei ole vielä realisoitunut.
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Halla aho järjesti yli 40000 pakolaista Tornion kautta Sipilän ja Orpon Persujen hallituksessa.
hah, hah, hah....hehheh.
kepu pettää aina, AINA! - Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ja vähiin käy se aika ja persujen selitykset. Vai onko selitys samanlainen kuin Satosella että bensan litran hinta on tiputettu yhteen euroon mutta se ei ole vielä realisoitunut.
https://www.verkkouutiset.fi/a/pankkitilille-ilmestyy-rahaa-ministerin-lausunto-bensiinista-ajankohtaistui/#5bfc9312
Eipä tässä muuta tällä kertaa
- Anonyymi00015
Kovan linjan Persu leikkurit toisessa jälkeen loikkii pakoon toisiin puolueisiin
- Anonyymi00022
Persuillahan on verissä valehtelu, ei ihme jos sitä muunnettua totuutta tulee.
Menee tavallisesti monta vuotta uudessa puolueessa ennenkuin oppii puhumaan totta.- Anonyymi00025
Eikä välttämättä silloinkaan
- Anonyymi00027
Lässyn lässyn väkäväkä. Sinä vasemmistolainen palstaräyhääjä muubtelet itse totuutta. Piä suusi kiinni
- Anonyymi00028
Persuista pääsee tunnetusti pois kun valehtelee ja pettää äänestäjät. Ja tämmöiset tyypit kelpaa vain Keskustalle
- Anonyymi00031
Menkööt ja menköön samalla nämä petturiäänestäjät. Paskat tippuu rattaista ja mutta karavaani kulkee ja vasemmiston rakkikoirat haukkuu.
- Anonyymi00032
Kukaan järkevä ei pysy persuissa, kaikki sen toiminta perustuu valheeseen.
- Anonyymi00039
Tämä on niin totta!!!!!! - Anonyymi00040
30 000 nälästä lasta
- Anonyymi00042
Dunja:
Keskusta saa Polvisesta mainion luottomiehen riveihinsä.
Vaasan seudulla keskusta äänesti toistakymmentä vuotta sitten samanlaisesta
sairaalapäätöksestä ja hävisi seuraavat vaalit. Keskusts on dymaaminen puolue.- Anonyymi00043
Vaaleja ei ole vielä käyty.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442108Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171081Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63886En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43800
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97782