Työvaatteiden kireysongelma

Anonyymi-ap

Miesvaltaisilla aloilla olette varmaan huomanneet ongelman kuinka nykypäivän työtakit erityisesti on valmistettu niin kireillä kaavoilla, että yleinen ongelma on takeissa selän kiristäminen, käsivarsien kiristäminen ja kainaloiden kiristäminen. Tämän seurauksena kainalot hikoaa ja tunne on kuin joku työntäisi sormet kainaloihin (hermot kireällä). Liikkuvuus heikko. Jos ottaa isompaa kokoa takin niin edelleen kainalot kiristää ja mahasta alkaa takki heilumaan tyhjänä telttana.

Uskomatonta että vuosikymmenien kehitystyö työvaatteissa on johtanut näin epäonnistuneeseen lopputulokseen. Talvityötakin alle pitäisi vielä saada mahtumaan kerrospukeutuminen talvisään pakkasilla. Ei mitään mahdollisuutta käsivarsien puolesta.

Minulla oli työtakki vuodelta 2006 ja siihen aikaan tämä oli tuntematon ongelma. Silloin takit olivat reilun kokoisia. Nyt ne on tehty kuin puvun takit istumaan ja näyttämään peilin edessä hyvälle.

Pitäisi oikeaati löytää talvityötakki jossa ei ole hermot kireällä ja alle mahtuu kerrospukeutua. Käsittämätöntä että tämmönen yleinen ongelma on työvaatteissa näin laajasti ja tiedostettu ongelma, eikä valmistajat korjaa ongelmaa. Saattavat laittaa jotain joustokangasta kainaloihin, mutta se kangas on edelleen kainaloissa.

Mistä te miehet löydätte työtakkinne?

Olen kysellyt sähköpostilla työvaatemyymälöistä. Sovittanut takkeja. Aina sama ongelma. Jätän ostamatta. Nyt mietin myydäänkö jotain työtakin näköistä siviilikäyttöön joka olisi tehty reilumman kokoiseksi. Helikon-tex tekee hyvän mallista urheilulliseen vartalotyyppiin, mutta ei työtakin näköistä. Helikon-tex M65 takki on itsellä siviilikäytössä ja reilun kokoinen, mutta ei työtakin näköinen. Pitäisi olla oranssia tai keltaista huomioväriä.

1

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sanon vielä että todella ikäviä on päälle puettuna miesten työtakit mitä myydään rakennusmiehille ja kiinteistöhuollon miehille. Takit ei ole tehty työntekoon kun pitäisi kädet pystyä liikkumaan ja alle kerrospukeutua.

Todellinen ongelma. Työvaatteiden kehitys on saavuttanut rappio taantumuksen. Työvaatteiden kehitys on päätynyt johonkin typerään lopputulokseen jossa työvaate ei ole enää työvaate, vaan se on mennyt kategoriassa johonkin aivan toiseen tuoteryhmään, johonkin peilin edessä patsasteluun hyvännäköisissä ”työvaatteissa”.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1170
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      444
      1139
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      131
      822
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe