Uudehko W11 pöytäkone. Resurssienhallinnassa muokkaamani tiedosto ei siirry lähetä-komennolla muistitikulle. USB-liitännän vaihtaminen ei auta, ei myöskään koneen uudelleen käynnistäminen.
Ei tule mitään ilmoituksia, ettei tiedoston siirtäminen onnistu, se vaan ei mene muistitikulle. Kokeiltu kahdella eri muistikulla.
Muistitikulla on jo olemassa se tiedosto, jota koneella muokataan ja sitten tulee se kohta, jossa lukee >korvaa kohteessa oleva tiedosto<, mutta muistitikulla se korvaudu.
Missä vika?
USB-liitännät ei toimi
Anonyymi-ap
2
107
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kokeile päivittää USBn ja piirisarjan ajurit laitteen valmistajan nettisivuilta lataamalla ajuripaketit ja asenna ne.
Jos tuo ei auta, aja komentorivillä järjestelmänvalvojana:
sfc /scannow
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealt- Anonyymi00002
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
Sori. Yks kirjain jäi lopusta pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146754Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118550Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e118533Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419