kirjotella netti palstoille koska siellä on epä uskoisia niillä ei ole oikeaa uskon ymmmärrystä he ovat sokeita ja eivätkä ymmärrä asioista mitään
vanhoillis lestadiolaiset eivät voi
10
206
Vastaukset
Onko mukavaa ajatella itseään Jumalaa, raamatun kokoojaa viisaampana?
- Anonyymi00004
jumala kokoaa omansa seuroihin sieltä saa ohjeita elämään kuinka asiat ovat
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
jumala kokoaa omansa seuroihin sieltä saa ohjeita elämään kuinka asiat ovat
Seurat eivät ole kenenkään autuaaksi tulemisen ehto.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Seurat eivät ole kenenkään autuaaksi tulemisen ehto.
kannattaa käydä seuroissa
junalanterve!☠️
Iso veli valvoopi ja Saara äiti.☠️
Tääläähän ette kirjoittele.☠️
Tahi hoitokokkous kuhtuu.☠️
junalanrahaa.☠️- Anonyymi00008
Apt. 10: 34-36
34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
36 Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra,
Apt. 11: 4-10
4 Niin Pietari selitti heille alusta alkaen asiat järjestänsä ja sanoi:
5 "Minä olin Joppen kaupungissa ja rukoilin; silloin minä näin hurmoksissa näyn: tuli alas astia, ikäänkuin suuri liinavaate, joka neljästä kulmastaan laskettiin taivaasta, ja se tuli aivan minun eteeni.
6 Ja kun minä katsoin sitä tarkasti, näin minä siinä maan nelijalkaisia ja petoja ja matelijoita ja taivaan lintuja.
7 Ja minä kuulin myös äänen, joka sanoi minulle: 'Nouse, Pietari, teurasta ja syö'.
8 Mutta minä sanoin: 'En suinkaan, Herra; sillä ei mitään epäpyhää eikä saastaista ole koskaan minun suuhuni tullut'.
9 Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi'.
10 Ja tämä tapahtui kolme kertaa; sitten vedettiin kaikki taas ylös taivaaseen.
Vl:t jaottelevat, kuin juutalaiset, nyt Jeesuksen seuraajat "pyhiin ja epäpyhiin". Pyhä Henki / Raamattu / UT / Pietari opettavat toisin.
Jokainen aito Jeesuksen seuraaja on pyhä, lahkoon katsomatta. Jokainen hengessään (syntinen=) epäpyhä ja saastainen on epäpyhä, lahkoon katsomatta.- Anonyymi00009
nyt oli kyseessä eri rotuset ihmiset ja pietarin piti mennä sinne saarnaamaan
- Anonyymi00010
Fiesta De Sexo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437