kirjotella netti palstoille koska siellä on epä uskoisia niillä ei ole oikeaa uskon ymmmärrystä he ovat sokeita ja eivätkä ymmärrä asioista mitään
vanhoillis lestadiolaiset eivät voi
10
169
Vastaukset
Onko mukavaa ajatella itseään Jumalaa, raamatun kokoojaa viisaampana?
- Anonyymi00004
jumala kokoaa omansa seuroihin sieltä saa ohjeita elämään kuinka asiat ovat
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
jumala kokoaa omansa seuroihin sieltä saa ohjeita elämään kuinka asiat ovat
Seurat eivät ole kenenkään autuaaksi tulemisen ehto.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Seurat eivät ole kenenkään autuaaksi tulemisen ehto.
kannattaa käydä seuroissa
junalanterve!☠️
Iso veli valvoopi ja Saara äiti.☠️
Tääläähän ette kirjoittele.☠️
Tahi hoitokokkous kuhtuu.☠️
junalanrahaa.☠️- Anonyymi00008
Apt. 10: 34-36
34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
36 Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra,
Apt. 11: 4-10
4 Niin Pietari selitti heille alusta alkaen asiat järjestänsä ja sanoi:
5 "Minä olin Joppen kaupungissa ja rukoilin; silloin minä näin hurmoksissa näyn: tuli alas astia, ikäänkuin suuri liinavaate, joka neljästä kulmastaan laskettiin taivaasta, ja se tuli aivan minun eteeni.
6 Ja kun minä katsoin sitä tarkasti, näin minä siinä maan nelijalkaisia ja petoja ja matelijoita ja taivaan lintuja.
7 Ja minä kuulin myös äänen, joka sanoi minulle: 'Nouse, Pietari, teurasta ja syö'.
8 Mutta minä sanoin: 'En suinkaan, Herra; sillä ei mitään epäpyhää eikä saastaista ole koskaan minun suuhuni tullut'.
9 Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi'.
10 Ja tämä tapahtui kolme kertaa; sitten vedettiin kaikki taas ylös taivaaseen.
Vl:t jaottelevat, kuin juutalaiset, nyt Jeesuksen seuraajat "pyhiin ja epäpyhiin". Pyhä Henki / Raamattu / UT / Pietari opettavat toisin.
Jokainen aito Jeesuksen seuraaja on pyhä, lahkoon katsomatta. Jokainen hengessään (syntinen=) epäpyhä ja saastainen on epäpyhä, lahkoon katsomatta.- Anonyymi00009
nyt oli kyseessä eri rotuset ihmiset ja pietarin piti mennä sinne saarnaamaan
- Anonyymi00010
Fiesta De Sexo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719377- 756362
- 286006
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965830Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435679Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995564- 625003
- 434677
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574026- 493655