vanhoillis lestadiolaiset eivät voi

Anonyymi-ap

kirjotella netti palstoille koska siellä on epä uskoisia niillä ei ole oikeaa uskon ymmmärrystä he ovat sokeita ja eivätkä ymmärrä asioista mitään

10

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko mukavaa ajatella itseään Jumalaa, raamatun kokoojaa viisaampana?

      • Anonyymi00004

        jumala kokoaa omansa seuroihin sieltä saa ohjeita elämään kuinka asiat ovat


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        jumala kokoaa omansa seuroihin sieltä saa ohjeita elämään kuinka asiat ovat

        Seurat eivät ole kenenkään autuaaksi tulemisen ehto.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Seurat eivät ole kenenkään autuaaksi tulemisen ehto.

        kannattaa käydä seuroissa


    • junalanterve!☠️
      Iso veli valvoopi ja Saara äiti.☠️
      Tääläähän ette kirjoittele.☠️
      Tahi hoitokokkous kuhtuu.☠️
      junalanrahaa.☠️

    • Anonyymi00008

      Apt. 10: 34-36
      34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
      35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
      36 Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra,

      Apt. 11: 4-10
      4 Niin Pietari selitti heille alusta alkaen asiat järjestänsä ja sanoi:
      5 "Minä olin Joppen kaupungissa ja rukoilin; silloin minä näin hurmoksissa näyn: tuli alas astia, ikäänkuin suuri liinavaate, joka neljästä kulmastaan laskettiin taivaasta, ja se tuli aivan minun eteeni.
      6 Ja kun minä katsoin sitä tarkasti, näin minä siinä maan nelijalkaisia ja petoja ja matelijoita ja taivaan lintuja.
      7 Ja minä kuulin myös äänen, joka sanoi minulle: 'Nouse, Pietari, teurasta ja syö'.
      8 Mutta minä sanoin: 'En suinkaan, Herra; sillä ei mitään epäpyhää eikä saastaista ole koskaan minun suuhuni tullut'.
      9 Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi'.
      10 Ja tämä tapahtui kolme kertaa; sitten vedettiin kaikki taas ylös taivaaseen.

      Vl:t jaottelevat, kuin juutalaiset, nyt Jeesuksen seuraajat "pyhiin ja epäpyhiin". Pyhä Henki / Raamattu / UT / Pietari opettavat toisin.

      Jokainen aito Jeesuksen seuraaja on pyhä, lahkoon katsomatta. Jokainen hengessään (syntinen=) epäpyhä ja saastainen on epäpyhä, lahkoon katsomatta.

      • Anonyymi00009

        nyt oli kyseessä eri rotuset ihmiset ja pietarin piti mennä sinne saarnaamaan


    • Anonyymi00010

      Fiesta De Sexo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe