Miten ihmeessä se bs:än junatehtävä (jossa pitää jahdata niitä rosvoja,jotka on siinä junassa)pitää tehdä?
Pirun vaikea tehtävä....
5
612
Vastaukset
- ops
tarkoitatko sitä kun ajat motskarilla peräs ja ne äijät on siellä junan katolla?
- MaddiestDoggie
helppo juttu
siinä josain vaiheessa rataa täytyy nousta tiesulun takia toiselle korkeemmalle tasolle oikealla. kun tasoa menee eteenpäin, tulee semmone tasanne/silta mistä voit hypätä junan päälle ja ampua itsekin niitä motherfuckereit alas sielt fucking junan päältä mopostä drive by systeemillä - masa
MaddiestDoggie kirjoitti:
helppo juttu
siinä josain vaiheessa rataa täytyy nousta tiesulun takia toiselle korkeemmalle tasolle oikealla. kun tasoa menee eteenpäin, tulee semmone tasanne/silta mistä voit hypätä junan päälle ja ampua itsekin niitä motherfuckereit alas sielt fucking junan päältä mopostä drive by systeemilläKiitti tosi paljon!!! pääsin viidennellä yrityksellä läpi. :D
- Madd-Liz-Ard
masa kirjoitti:
Kiitti tosi paljon!!! pääsin viidennellä yrityksellä läpi. :D
eipä mitään! mä oon siis toi maddiest doggie mut mä oon nyt vaa toisella nimimerkillä
- Anonyymi
Outoa tekstiä fatilta pirun pelissä sanoo yhtä kauheaa katsella kuin vanhat rakastelee. Oletko fadit miettinyt miten kamalaa katsottavaa on kun mustat rakastelee. Hyihelvetti taas on syytä olla rasisti. Saakelin mamut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.33111402Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko363486- 793057
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan972767- 892641
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam412455Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1542371Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752274- 451481
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131455