Näkijän Tytär

tansku-92

moicca!!

Onko kukaa lukenu näkijän kirja-sarjaa? Meinaa mä oon lukenu sen ekan osan ja tahtoisin tietää onko enempää suomennettu, sehä on nääs aika uus sarja........kertokaa jos tiiätte jotain!

19

3739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nynaeve

      Tuo ensimmäinen osa ilmestyi joskus maalis-huhtikuussa tänä vuonna ja seuraava osa Näkijän amuletti on Otavan sivuilla merkitty ilmestyväksi heinäkuussa. Joten jatkoa voi olla piankin tarjolla. Harvinaisen nopeaa tahtia näitä laittavat ulos.

      Kyseessä oli siis Lene Kaaberbølin sarja Näkijän kirja.

      • tansku-92

        joo, Lenen kirjahan se.........harmi ku se kirja ilmestyy vast sillon, vaik onha se kuitenki nopeesti vaik ei tunnu siltä, jos ymmärrät mitä tarkotan... ;) ...


    • icashima

      heippa!
      juu, on ainakin toinen osa: Näkijän Amuletti suomennettu, luen itse juuri sitä, mutta pitäis tietää onko kolmosta ja nelosta suomennettu, kerro jos tiedät! :)

      • tansku-92

        Vielä ei ole suomennettu kuin 1 ja 2, minä en ainakaan ole nähnyt missään enempää osia..


      • miiiiiii

        Kolmas on jo suomennettu (Käärmeen lahja)seki tosi hyvä!


    • HEiDiiiii

      Kyselit, onko Näkijän kirjasta muita suomennoksia...On nimittäin yhteensä 4! 2. osa on nimeltään Näkijän Amuletti, 3. osa on Käärmeen Lahja ja viimeinen, 4. osa on nimeltään Näkijän Sota. Näkijän kirjasta on tekeillä myös elokuva! :D Toivotaan että se ilmestyy pian!:) Hyvät jatkot.:)

    • miimma

      Juu, mä oon lukenu ainaki kolme osaa (näkijän tytär, näkijän amuletti ja käärmeen lahja)kaikki tosi hyviä :D en oo varma oks niitä vielä enemmä.

    • näkijän tytär

      se on neli osainen sarja ja ne seuraavat osat on Näkijän amuletti,Käärmeen lahja ja Näkijän sota..löytyy netistä=)

      • tansku-92

        Joo, mäkin sain nyt sen neljännen osan käsiini, innolla luen sitä läpi. Puoleenväliin olen jo päässyt ja odotan jännittyneenä loppua! Mielettömän hyvä kirja sarja muuten.......


      • elkkuu`
        tansku-92 kirjoitti:

        Joo, mäkin sain nyt sen neljännen osan käsiini, innolla luen sitä läpi. Puoleenväliin olen jo päässyt ja odotan jännittyneenä loppua! Mielettömän hyvä kirja sarja muuten.......

        oon nyt alottamassa sitä kolmatta kirjaa,mut täällä kirjastossa ei ole sitä neljättä osaa,tietäkö joku mistä sen saisi ostettua/lainattua?

        (:


      • taizi^^
        elkkuu` kirjoitti:

        oon nyt alottamassa sitä kolmatta kirjaa,mut täällä kirjastossa ei ole sitä neljättä osaa,tietäkö joku mistä sen saisi ostettua/lainattua?

        (:

        Neljännen osan saa varmaan ostettua kirjakaupasta, jos ei omalta paikkakunnalta löydy, niin kannattaa kokeilla naapurikaupunkia...... Ja jos sitä ei kirjastossa ole, voisit vihjaista kirjastonhoitjalle että onko sitä tulossa. Ja jos ei ole, niin pyydä tilaamaan, minulla se toimi erään toisen kirjan kanssa, vaikka veikin vähän aikaa.

        Jännittäviä lukuhetkiä ;D


      • Dina<33
        taizi^^ kirjoitti:

        Neljännen osan saa varmaan ostettua kirjakaupasta, jos ei omalta paikkakunnalta löydy, niin kannattaa kokeilla naapurikaupunkia...... Ja jos sitä ei kirjastossa ole, voisit vihjaista kirjastonhoitjalle että onko sitä tulossa. Ja jos ei ole, niin pyydä tilaamaan, minulla se toimi erään toisen kirjan kanssa, vaikka veikin vähän aikaa.

        Jännittäviä lukuhetkiä ;D

        joo mä oon lukenu kaikki neljaä kirjaa ja ne on varmaan parhaat mitä oon lukenu. varsinkin 3 ja 4. kannattaa lukea jos pitää fantasiakirjoista. ihania kirjoja:)


      • ♥näkijä♥
        Dina<33 kirjoitti:

        joo mä oon lukenu kaikki neljaä kirjaa ja ne on varmaan parhaat mitä oon lukenu. varsinkin 3 ja 4. kannattaa lukea jos pitää fantasiakirjoista. ihania kirjoja:)

        Jep jep. Mahtavia kirjoja. Olen lukenut ykkösen ja kakkosen ja aloitin kolmatta osaa. Jäin heti koukkuun. Jostain luin että tästä olis tulossa elokuva! :))


    • sps1996

      Näkijä kirjoja ekan osan lisäksi on suomennettu kolme ja ne löytyy Salon kaupungin kirjastosta

    • Jonsku :3

      Olen lukenut koko sarjan viisi kertaa, ihania kirjoja! ♥
      Syrjittyyn Dinaan oli helppo samaistua alusta lähtien, vaikkakin luettuani pidemmälle, Nicosta tuli ehdoton suosikkihahmoni. ♥

    • Oon sokia :DD

      Mää en tiiä vielkään onko se dina tyttö vai poika,
      Koska yhessä vaiheessa sanottiin että Poika pälä pälä pälä
      Mutta sit sen kirjan nimi on NäkijäTYTÄR Nii et kumpi se on??

    • rosa.k

      dina on tyttö ja toi sarja on iha paras :)

      • rosa.k

        mut siin yhes kirjas se pukeutuu pojaks ja sen hiukset leikataa ja kyl sen näkee siit näkijän tytär kirjan kannestki


      • rosa.k
        rosa.k kirjoitti:

        mut siin yhes kirjas se pukeutuu pojaks ja sen hiukset leikataa ja kyl sen näkee siit näkijän tytär kirjan kannestki

        nico ja dina on ihja parhait ja mäki oon lukenu kirjat mnonta kertaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe