Keväällä tulossa Sotkamon Pride viikko?

Anonyymi-ap

Jokos on suunnitelmat valmiina ja kunta varannut sen 50 000 euroa kuluihin?

35

1084

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

seksuaalisuushan piti olla yksityisasia

• Anonyymi00015

Seksuaalisuus onkin yksityisasia. Pride on kulttuuri- ja ihmisoikeustapahtuma, ei seksitapahtuma.

• Anonyymi00003

Sotkamossa paljon pride porukkaa ja osa vielä kaapissa

• Anonyymi00004

99% sotkamolaisista on kaapissa 🏳️‍🌈

• Anonyymi00005

Hyvä että tulee niin näämme ketkä on seta kansaa

• Anonyymi00007

Kiihottaako jo?

• Anonyymi00016

No itse olen heterosuhteessa mutta kannatan ihmisoikeuksia myös vähemmistöihin kuuluville, joten aion mennä.

• Anonyymi00011

Luulisi Sotkamosta löytyvän todella paljon osallistujia tuollaiseen juhlaan.

• Anonyymi00012

EI varmasti löydy

• Anonyymi00020

Kyllä, niitä maastopukuisia kumisaapasmiehiä, tuhteja karhumaisia, pääsevät painamaan pakoputkeen etelän prideturisteja....

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä, niitä maastopukuisia kumisaapasmiehiä, tuhteja karhumaisia, pääsevät painamaan pakoputkeen etelän prideturisteja....

Eniten taitaa Kajaanissa riittää seta öyhkejä

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Eniten taitaa Kajaanissa riittää seta öyhkejä

Sekö on öyhöttämistä, että puolustetaan yhtäläisiä ihmisoikeuksia kaikille?

• Anonyymi00013

Kyllä jorma pelaa.

• Anonyymi00014

Kyseessä on Kainuu Pride -viikko, josta yksi tapahtuma eli Pride piknik järjestetään Sotkamossa, loput tapahtumat on Kajaanissa. Ei ole kunta tietääkseni tukemassa rahallisesti. Myös Kuhmossa on joinakin vuosina tuo piknikki järjestetty.

Hyvä, että viimein saadaan Pride tännekkin tuppukylään! Kiitos järjestäjille!

• Anonyymi00018

Ei taida tungosta olla

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei taida tungosta olla

Hyvä vaan että ei ole tungosta, kun itse en ryysiksestä välitä. Kainuussa on mukava käydä tapahtumissa, kun on vähän väkeä ja mahtuu pitämään useamman metrin turvavälin muihin. Jos ei nyt mikään JVG:n tms. konsertti ole, joista pysyn kaukana.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Hyvä vaan että ei ole tungosta, kun itse en ryysiksestä välitä. Kainuussa on mukava käydä tapahtumissa, kun on vähän väkeä ja mahtuu pitämään useamman metrin turvavälin muihin. Jos ei nyt mikään JVG:n tms. konsertti ole, joista pysyn kaukana.

Paras turvaväli miehillä on se, että painaa selän seinää vasten

• Anonyymi00017

Viettäkää nyt koko kesä siellä sotkamon kuplavolkkaribaarissa sitä prideä.

• Anonyymi00024

Ei se oikein baari ole vaan vähän seka soppa

• Anonyymi00026

Pysyn kaukana kuplavolkkaribaarista, kuten myös muista saman lafkan paikoista. Alkoholikaan ei maistu.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Pysyn kaukana kuplavolkkaribaarista, kuten myös muista saman lafkan paikoista. Alkoholikaan ei maistu.

Kummiskin ekana olet oven takana jonottamassa

• Anonyymi00027

Pridellä kainuun syntyvyys taas nousuun. miehet sohii toisiaan ja naiset läpyttelee lattap....a . avot

• Anonyymi00028

Mielenkiintoinen näkemys

• Anonyymi00031

Ei se heterouskaan tarkoita automaattisesti syntyvyyden nousua. Nykypäivänä on onneksi ehkäisyvälineet keksitty, ja vapaus valita lapsettomuus.

Eikä toisaalta seksuaalivähemmistöön kuuluminen nykypäivänä tarkoita, ettei voisi halutessaan saada lapsia.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei se heterouskaan tarkoita automaattisesti syntyvyyden nousua. Nykypäivänä on onneksi ehkäisyvälineet keksitty, ja vapaus valita lapsettomuus.

Eikä toisaalta seksuaalivähemmistöön kuuluminen nykypäivänä tarkoita, ettei voisi halutessaan saada lapsia.

Kaikille pride tyypeille pakko ehköisy

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kaikille pride tyypeille pakko ehköisy

Ylipäätään kaikille ihmisille pakkoehkäisy, niin saataisiin väestöräjähdys kuriin! Jokainen syntymättä jäänyt lapsi on ilmastoteko.

• Anonyymi00037

Se on tietysti surullista, että moni heterokin jää tahattomasti lapsettomaksi, koska kumppania ei löydy. Se on tällaista, kun miehet jää kotipaikkakunnalle ja naiset muuttaa kaupunkeihin opintojen perässä. Korkeakouluopintoja lisää Kainuuseen kiitos!

• Anonyymi00030

💩💩💩💩💩💩💩💩. Evvk!

• Anonyymi00034

Tapahtuma olisi muuten hyvä mutta seta on raha ahne järjestö

• Anonyymi00036

Miten niin on raha-ahne järjestö? Tottakai jokainen järjestö tarvitsee rahaa toimintansa mahdollistamiseksi.

• Anonyymi00035

Minä olen heteromies eikä minua haittaa muiden erilainen seksuaalinen suuntautuminen mitenkään. Aktiivisimmin pridea vastustavat ovat monesti itse tukahduttaneet seksuaaliset tarpeensa samaan sukupuoleen.

• Anonyymi00038

Samaa mieltä. Pridet ei uhkaa minun heteroutta millään tavalla. Tehköön jokainen niin kuin tykkää.

• Anonyymi00039

munasillaan on kiva olla torilla

• Anonyymi00040
        UUSI

Niin minustakin mutta miten se prideen liittyy?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2140
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      175
      1915
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1342
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      962
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      792
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe