Jokos on suunnitelmat valmiina ja kunta varannut sen 50 000 euroa kuluihin?
Vastaukset 41
- Anonyymi00002
seksuaalisuushan piti olla yksityisasia
- Anonyymi00015
Seksuaalisuus onkin yksityisasia. Pride on kulttuuri- ja ihmisoikeustapahtuma, ei seksitapahtuma.
- Anonyymi00003
Sotkamossa paljon pride porukkaa ja osa vielä kaapissa
- Anonyymi00004
99% sotkamolaisista on kaapissa 🏳️🌈
- Anonyymi00005
Hyvä että tulee niin näämme ketkä on seta kansaa
- Anonyymi00007
Kiihottaako jo?
- Anonyymi00016
No itse olen heterosuhteessa mutta kannatan ihmisoikeuksia myös vähemmistöihin kuuluville, joten aion mennä.
- Anonyymi00011
Luulisi Sotkamosta löytyvän todella paljon osallistujia tuollaiseen juhlaan.
- Anonyymi00012
EI varmasti löydy
- Anonyymi00020
Kyllä, niitä maastopukuisia kumisaapasmiehiä, tuhteja karhumaisia, pääsevät painamaan pakoputkeen etelän prideturisteja....
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä, niitä maastopukuisia kumisaapasmiehiä, tuhteja karhumaisia, pääsevät painamaan pakoputkeen etelän prideturisteja....
Eniten taitaa Kajaanissa riittää seta öyhkejä
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eniten taitaa Kajaanissa riittää seta öyhkejä
Sekö on öyhöttämistä, että puolustetaan yhtäläisiä ihmisoikeuksia kaikille?
- Anonyymi00013
Kyllä jorma pelaa.
- Anonyymi00014
Kyseessä on Kainuu Pride -viikko, josta yksi tapahtuma eli Pride piknik järjestetään Sotkamossa, loput tapahtumat on Kajaanissa. Ei ole kunta tietääkseni tukemassa rahallisesti. Myös Kuhmossa on joinakin vuosina tuo piknikki järjestetty.
Hyvä, että viimein saadaan Pride tännekkin tuppukylään! Kiitos järjestäjille!- Anonyymi00018
Ei taida tungosta olla
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei taida tungosta olla
Hyvä vaan että ei ole tungosta, kun itse en ryysiksestä välitä. Kainuussa on mukava käydä tapahtumissa, kun on vähän väkeä ja mahtuu pitämään useamman metrin turvavälin muihin. Jos ei nyt mikään JVG:n tms. konsertti ole, joista pysyn kaukana.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hyvä vaan että ei ole tungosta, kun itse en ryysiksestä välitä. Kainuussa on mukava käydä tapahtumissa, kun on vähän väkeä ja mahtuu pitämään useamman metrin turvavälin muihin. Jos ei nyt mikään JVG:n tms. konsertti ole, joista pysyn kaukana.
Paras turvaväli miehillä on se, että painaa selän seinää vasten
- Anonyymi00043
Anonyymi00025 kirjoitti:
Paras turvaväli miehillä on se, että painaa selän seinää vasten
Onko silloin kyseessä paljon puhuttu turvallinen tila?
- Anonyymi00017
Viettäkää nyt koko kesä siellä sotkamon kuplavolkkaribaarissa sitä prideä.
- Anonyymi00024
Ei se oikein baari ole vaan vähän seka soppa
- Anonyymi00026
Pysyn kaukana kuplavolkkaribaarista, kuten myös muista saman lafkan paikoista. Alkoholikaan ei maistu.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pysyn kaukana kuplavolkkaribaarista, kuten myös muista saman lafkan paikoista. Alkoholikaan ei maistu.
Kummiskin ekana olet oven takana jonottamassa
- Anonyymi00027
Pridellä kainuun syntyvyys taas nousuun. miehet sohii toisiaan ja naiset läpyttelee lattap....a . avot
- Anonyymi00028
Mielenkiintoinen näkemys
- Anonyymi00031
Ei se heterouskaan tarkoita automaattisesti syntyvyyden nousua. Nykypäivänä on onneksi ehkäisyvälineet keksitty, ja vapaus valita lapsettomuus.
Eikä toisaalta seksuaalivähemmistöön kuuluminen nykypäivänä tarkoita, ettei voisi halutessaan saada lapsia. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei se heterouskaan tarkoita automaattisesti syntyvyyden nousua. Nykypäivänä on onneksi ehkäisyvälineet keksitty, ja vapaus valita lapsettomuus.
Eikä toisaalta seksuaalivähemmistöön kuuluminen nykypäivänä tarkoita, ettei voisi halutessaan saada lapsia.Kaikille pride tyypeille pakko ehköisy
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kaikille pride tyypeille pakko ehköisy
Ylipäätään kaikille ihmisille pakkoehkäisy, niin saataisiin väestöräjähdys kuriin! Jokainen syntymättä jäänyt lapsi on ilmastoteko.
- Anonyymi00037
Se on tietysti surullista, että moni heterokin jää tahattomasti lapsettomaksi, koska kumppania ei löydy. Se on tällaista, kun miehet jää kotipaikkakunnalle ja naiset muuttaa kaupunkeihin opintojen perässä. Korkeakouluopintoja lisää Kainuuseen kiitos!
- Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ylipäätään kaikille ihmisille pakkoehkäisy, niin saataisiin väestöräjähdys kuriin! Jokainen syntymättä jäänyt lapsi on ilmastoteko.
tässä olen 100% samaa mieltä
- Anonyymi00046
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se on tietysti surullista, että moni heterokin jää tahattomasti lapsettomaksi, koska kumppania ei löydy. Se on tällaista, kun miehet jää kotipaikkakunnalle ja naiset muuttaa kaupunkeihin opintojen perässä. Korkeakouluopintoja lisää Kainuuseen kiitos!
Naiset muuttavat Sotkamosta aivan muusta syystä kuin korkeakoulutuksen puutteen.
Oletkos koskaan kuullut ajatelmaa; nainen on naiselle susi.
Täällä on vainoojalauma, joka on saanut saalistaa kenenkään sitä uskaltamatta estellä jo vuosi kausia.
Järkevintä on lähteä, ennen kuin joutuu itse saaliiksi.
- Anonyymi00030
💩💩💩💩💩💩💩💩. Evvk!
- Anonyymi00042
Kakka-emojin käyttö paljastaa kommentoijan iän, joka on noin 11-15 vuotta.
- Anonyymi00034
Tapahtuma olisi muuten hyvä mutta seta on raha ahne järjestö
- Anonyymi00036
Miten niin on raha-ahne järjestö? Tottakai jokainen järjestö tarvitsee rahaa toimintansa mahdollistamiseksi.
- Anonyymi00035
Minä olen heteromies eikä minua haittaa muiden erilainen seksuaalinen suuntautuminen mitenkään. Aktiivisimmin pridea vastustavat ovat monesti itse tukahduttaneet seksuaaliset tarpeensa samaan sukupuoleen.
- Anonyymi00038
Samaa mieltä. Pridet ei uhkaa minun heteroutta millään tavalla. Tehköön jokainen niin kuin tykkää.
- Anonyymi00039
munasillaan on kiva olla torilla
- Anonyymi00040
Niin minustakin mutta miten se prideen liittyy?
- Anonyymi00044
Onko se Kainuun alue myöskin noin turmeltunut.
- Anonyymi00047
Jep, näin turmeltunut on, että homofobia edelleen rehottaa kuin pahimmassakin junttilassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131060
- 65993
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun92763- 77733
- 41665
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la34637- 66597
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22572Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka27559Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37498