Palmen murha

Anonyymi-ap

Hesarin kuukausiliitteessä tarinaa 40 v takaisesta Palmen murhasta. Muutama havainto:
1. Kukaan silminnäkijöistä ei kiistä, etteikö ampuja ollut keski-ikäinen medelsvenssonin näköinen mies.
2. Kukaan ei väitä ampujan peitelleen kasvojaan.
3. Useampi havaitsi ampujan seuranneen Palmen pariskuntaa jalan.
4. Olofin lisäksi ammuttiin myös vaimoa.
5. Ampuja koski toisella kädellä Olofia.

Näistä havainnoista kyllä sanoisi, että
A) ampuja ei ollut mikään palkattu kovan tason ammattilainen, ei sellainen juoksentele väkijoukossa.
B) Ei jotkut kurdiporukat olisi käyttäneet tuommoista tyyppiä ampujana
C) Joku poliisi- tms. salaliitto vielä hullumpi ajatus tökerön toteutustavan vuoksi.
D) Vaikuttaako muuten "hyvin valmistellulta murhalta"? No ei ainakaan minun mielestäni. Uhrin seuraaminen, itse ampuminen ja poistuminen paikalta kankeita ja hosuvia toimia

5

404

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Christer Pettersson ampui Palmen. Kaikki todisteet viittaavat tähän ja Lisbeth Palme tunnisti Petterssonin murhaajaksi.
      Ongelma on että tutkintaa pääsi johtamaan täysin epäpätevä johtaja, Hans Holmer. Hänellä oli jokin täysin tuulesta temmattu ajatus että kurdijärjestö PKK olisi murhan takana. Tähän ei koskaan ole löytynyt yhtään todistetta. Hän johti tutkimuket tähän mielikuvituslinjaan ja samalla esti oikeita poliiseja tutkimasta murhaa. Vasta kun hänet heitettiin pihalle tästä murhatutkimukseta, oikeat poliisit voivat tutkia murhaa ja löysivät Christer Petterssonin, mutta suurin osa todisteita olivat jo tuhoutuneet ja liian "kylmiä".
      Se että Pettersson sitten vapautettiin on Ruotsin Sosialidemokraattisen puolueen syytä. He eivät millään voi tunnustaa että heidän puolijumalaksi noussut marttyyrinsä olisi murhannut jokin tavallinen juopporetku. Pitää olla jokin suurempi ja mahtavampi tekijä, eikä mikään normijuoppo.

• Anonyymi00002

Paskaa. Eräs tekijän hyvin nähnyt silminnäkijä tunsi Petterssonin (asui samoilla kulmilla Pettersonin kanssa) ja kiisti ehdottomasti murhaajan olleen Pettersson.

Eikä murhaaja ollut tämä viimeisinkään ehdokas. Naurettava yritys poliisilta ja syyttäjältä lopettaa tutkinta väkisin.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Paskaa. Eräs tekijän hyvin nähnyt silminnäkijä tunsi Petterssonin (asui samoilla kulmilla Pettersonin kanssa) ja kiisti ehdottomasti murhaajan olleen Pettersson.

Eikä murhaaja ollut tämä viimeisinkään ehdokas. Naurettava yritys poliisilta ja syyttäjältä lopettaa tutkinta väkisin.

Taidat olla demari. Tietysti Petterssonin kaveri "todistaa" että Pettersson oli muualla ihan rehellisissä puuhissa.

• Tekijä ei ollut mustalainen.🐵
      Osui.☠️

• Anonyymi00005

Poliittinen sisäpiirin keikka. Siksi ei selviä/selvitetä koskaan. Paitsi ehkä 100 v päästä kerrotaan totuus?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe