Olen katsonut käytettyä konetta ja olen katsonut Nuvoolta ja sitten löysin tämän Prenewin.
Nuvoolta saa ainakin laatua mutta Prenew on halvempi mutta koneet näyttää siltä että niitä on heitelty pihalla ja sisuskaluista otetut kuvat ei aina herätä luottamusta. Näyttää kuin ne olisi itse kyhätty kokoon kuten varmasti onkin kun niitä ostavat ihmisiltä.
Nuvoolla myydään kunnostettuja yrityskoneita ja sieltä ostin edellisen läppärin kun se oli vielä Taitonetti, ja se kesti vuosia. Kahden vuoden takuu ja 30 päivän palautusoikeus on plussaa.
Prenew tarjoaa vuoden takuun ja 14 päivän palautusoikeuden.
Nuvoo laittaa uusia osia koneisiin ja niissä on 11 pro. Prenewilla ilmeisesti home versio.
Nyt olen katsonut pelikonetta pienellä max. 600 euron budjetilla
Nuvoolta uskaltaisin ostaa mutta uskaltaako Prenewilta?
Onhan noita muitakin paikkoja tietenkin.
Prenew vs Nuvoo tietokoneet
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos Nuvoo on ollut hyvä, niin osta sieltä. Miksi vaihtaa hyvää huonompaan??
- Anonyymi00002
Hinta
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hinta
Laatu maksaa. Parempi ostaa yksi hyvä kuin neljä huonoa. 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557