Onks täällä kettään muuta erakkoa kuin mä?
Mä pohjimmiltani en kait ole erakko mut erakkona ollu koko ikäni = 43 vuotta.
Kouluissakin olin usein ulkopuolinen kun koin ulkopuolisia kokemustiloja. En pystyny hakeen lähempää kontaktia oikein keneenkään että kaikki jäi pintapuoliseksi.
Sitten koulujen jälkeen ollu täysin erakkona että ainoastaan pakolliset kauppakäynnit, melkein jokapäiväiset kävelylenkit ja äidilläni ja veljeni luona käynnit kuuluu ohjelmaan &aktiviteettiin mutta käytännössä muuta aktiviteettia ei sitten ole. Oon auttanu isääni hänen työjutuissa tosin .
Erakkona se on sitä että koko ajan vaan kotona. Lämmittää taloa puilla. Elämä on yksinkertaista. En silti ole potenut siitä elämäntuskaa ollenkaan kun en ole luonut ihmiskontakteja.
Ymmärretäänköhän erakoita yleensä miten hyvin tai huonosti yhteiskunnassa? Koetaanko erakot pelottavina että liittyykö erakoihin aina ennakkoluuloja??
onko täällä erakoita
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104728- 36613
- 47603
- 30591
- 35587
- 40585
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483