Olenko tietämättäni p***inyt heidän muroihinsa kun en itse saa päähäni millään mikä olisi voinut aiheuttaa tämän? Aina olen tervehtinyt ja muutenkin käyttäytynyt asiallisesti heitä kohtaan. Mistä kiikastaa?
Minkä takia s-marketissa myyjät kattoo oudosti, välillä ei vastaa tervehdykseen, ja neuvovat väärin
10
336
Vastaukset
- Anonyymi00001
Käy suihkussa pese hampaasi pistä tukka ja huulet kuntoon jos nämä ei auta...
Hanki lobotomia.. - Anonyymi00002
Voisitteko vastata kun tämä on niin ilmeistä?
- Anonyymi00003
Äkissä riittää ihme kyttääjiä
- Anonyymi00004
Onko ollut miten kiireinen.Jos uppoutuu työhönsä niin ei huomaa asiakkaita.Minä olen tervehtinyt jos myyjä huomaa katseellaan.
- Anonyymi00005
Jos kassat ei vastaa tervehdyksiin niin ei ole kiireestä kyse. Joskus oikein toisesta päästä käytävää juostaan muka hyllyttämään eteen just siihen kohtaan mitä olen katselemassa. MIKSI?
- Anonyymi00006
Samaa ihmetellyt. Kerran pari voi olla kyse myyjän huonosta päivästä, mutta tämä tuntuu olevan enemmän sääntö, kuin poikkeus s-marketissa.
- Anonyymi00007
Nyt tainnut aloittaja erehtyä kaupasta..Äänekosken S-market palvelu pelaa ja hyvin.. kiitos myyjille
- Anonyymi00008
Ilmeisesti siellä on eri standardit eri asiakkaille. Edelleen ihmettelen. Jos joku myyjä on kuulolla niin voisko valaista mistä tämä johtuu?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ilmeisesti siellä on eri standardit eri asiakkaille. Edelleen ihmettelen. Jos joku myyjä on kuulolla niin voisko valaista mistä tämä johtuu?
Parasta asiakaspalvelua löytyy Äänekoskelta täältä S-market:sta,minäkin saanut täältä aina mitä tarvinnut. Tätä mieltä moni muukin kun keskusteltu
- Anonyymi00010
Aina saanut hyvää palvelua ja kassat tervehtivät kohteliaasti. Jos jotain tuotetta etsinyt on aina tarkistettu missä kyseinen tuote on. Mitä vielä myyjien pitäisi tehdä? Kohtuutonta valitusta🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain29811808Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-14111013Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2406323Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2185172Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1643646- 1743538
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin502473Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3291980Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov111817Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171705