Ostin Gigantista TCL merkkisen television kuukausi sitten. Oli tarjouksessa ja laatu tuntuu olevan hyvä ja kohdallaan. Mutta kun teksti-tv puuttuu kokonaan. Olen siihen tottunut ja vähän oudolta tuntuu, etten voi nyt sellaista palvelua käyttää. Harmittaa vähän, sillä tästä asiasta ei ollut mitään mainintaa liikkeessä eikä Gigantin nettisivuilla.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Oletko aivan varma? Entä jos vain puuttuu painike kaukosäätimestä?
- Anonyymi00002
TCL on kiinalainen merkki, joten kaikki tietojenkeräilyominaisuudet ovat varmasti kunnossa.
- Anonyymi00003
Valmistettu Puolassa, mutta melkein kaikki nykyään kiinalaista tuotantoa. Läppäreistä alkaen.
- Anonyymi00004
Kiinalaisten tiedetään ympänneen nanotekniikalla toteutettuja vakoilupiirejä eri tuotteisiin. Piiri on hyttysen paskan kokoinen ja vaikeasti havaittava.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kiinalaisten tiedetään ympänneen nanotekniikalla toteutettuja vakoilupiirejä eri tuotteisiin. Piiri on hyttysen paskan kokoinen ja vaikeasti havaittava.
Minkäs teet? Ei kai tuossa tavan ihmiselle ole mitään suurempaa riskiä. Kiinalaista krääsää alkaa kaikki kuluttaja-elektroniikka olemaan. Aloittajan mainitsema TCL:kin on nykyään Sonyn telkkareiden omistaja-valmistaja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minkäs teet? Ei kai tuossa tavan ihmiselle ole mitään suurempaa riskiä. Kiinalaista krääsää alkaa kaikki kuluttaja-elektroniikka olemaan. Aloittajan mainitsema TCL:kin on nykyään Sonyn telkkareiden omistaja-valmistaja.
Joo, valitettavasti. En ostakaan enää Sony TV:tä. Pyrin välttämään kaikkea "Made in China" jos vain voi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo, valitettavasti. En ostakaan enää Sony TV:tä. Pyrin välttämään kaikkea "Made in China" jos vain voi.
Niinpä. Mäkin ostin mökille saksalaisen klapikoneen, jolla kestävän koneen maine. No, made in chinahan siellä paketissa oli pienellä printattuna. Että tee tässä nyt hyviä valintoja.
- Anonyymi00008
kuin me4ksikossa valmisteytut levis-farkut.
teksti-tv on kyllä näppärä joskus katsoa uutisia nopeasti, jos ei ole 2 millisentia aikaa odottaa riwrokonween käynnistymistä ja käyrröjärjestelmän lataamista.
ram-MUISTIEN HINNAT NOUSSUT PILVIIN.. AMD... ei ole helpotusta tiedossa vuosiin: 1Gt DDR5-muistia maksaa kohta tonnin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531353Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221085Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33862Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216829En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593