Teksti-tv puuttuu

Anonyymi-ap

Ostin Gigantista TCL merkkisen television kuukausi sitten. Oli tarjouksessa ja laatu tuntuu olevan hyvä ja kohdallaan. Mutta kun teksti-tv puuttuu kokonaan. Olen siihen tottunut ja vähän oudolta tuntuu, etten voi nyt sellaista palvelua käyttää. Harmittaa vähän, sillä tästä asiasta ei ollut mitään mainintaa liikkeessä eikä Gigantin nettisivuilla.

8

312

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko aivan varma? Entä jos vain puuttuu painike kaukosäätimestä?

• Anonyymi00002

TCL on kiinalainen merkki, joten kaikki tietojenkeräilyominaisuudet ovat varmasti kunnossa.

• Anonyymi00003

Valmistettu Puolassa, mutta melkein kaikki nykyään kiinalaista tuotantoa. Läppäreistä alkaen.

• Anonyymi00004

Kiinalaisten tiedetään ympänneen nanotekniikalla toteutettuja vakoilupiirejä eri tuotteisiin. Piiri on hyttysen paskan kokoinen ja vaikeasti havaittava.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kiinalaisten tiedetään ympänneen nanotekniikalla toteutettuja vakoilupiirejä eri tuotteisiin. Piiri on hyttysen paskan kokoinen ja vaikeasti havaittava.

Minkäs teet? Ei kai tuossa tavan ihmiselle ole mitään suurempaa riskiä. Kiinalaista krääsää alkaa kaikki kuluttaja-elektroniikka olemaan. Aloittajan mainitsema TCL:kin on nykyään Sonyn telkkareiden omistaja-valmistaja.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minkäs teet? Ei kai tuossa tavan ihmiselle ole mitään suurempaa riskiä. Kiinalaista krääsää alkaa kaikki kuluttaja-elektroniikka olemaan. Aloittajan mainitsema TCL:kin on nykyään Sonyn telkkareiden omistaja-valmistaja.

Joo, valitettavasti. En ostakaan enää Sony TV:tä. Pyrin välttämään kaikkea "Made in China" jos vain voi.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Joo, valitettavasti. En ostakaan enää Sony TV:tä. Pyrin välttämään kaikkea "Made in China" jos vain voi.

Niinpä. Mäkin ostin mökille saksalaisen klapikoneen, jolla kestävän koneen maine. No, made in chinahan siellä paketissa oli pienellä printattuna. Että tee tässä nyt hyviä valintoja.

• Anonyymi00008

kuin me4ksikossa valmisteytut levis-farkut.

teksti-tv on kyllä näppärä joskus katsoa uutisia nopeasti, jos ei ole 2 millisentia aikaa odottaa riwrokonween käynnistymistä ja käyrröjärjestelmän lataamista.

ram-MUISTIEN HINNAT NOUSSUT PILVIIN.. AMD... ei ole helpotusta tiedossa vuosiin: 1Gt DDR5-muistia maksaa kohta tonnin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      355
      1075
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      738
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      686
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      580
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe