Ex-esimieheni otti yhteyttä ja tarjosi duunia, kun olen nyt vanhuuseläkkeellä tulot eivät vaikuta mitään itse eläkkeeseen, ja vielä eläkekin nousisi 1.5% vuodessa siihen asti kun täytän 70 vuotta, saman tyylisiä projekteja kuin aina ennenkin, ilman opetusvelvollisuutta, voisit tehdä kotona, tai yliopistontiloissa, tikkurilassa tai helsingin keskustassa.
Tilataanko nimilaatta oveen ?, olin tavannut yhden vanhan työkaverin stokkalla, toissa viikolla, kyseli kovasti... miten menee, anna puhelinnumerosi, niin soitellaan, jos tulee jotain. ex-pomo oli tavannut kaverini.
Toinenkin uusi asia.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ihan varmasti kuusvitosella monisairaalla on asiaa tietotekniikan pariin 25 vuoden breikin jälkeen talkkarin hommista.
- Anonyymi00002UUSI
Ei rakas lapsi olen ollut työstä poissa 10 vuotta, olin ensin osa-aika eläkkeellä, talonmiehestä en tiedä mitään, ainakin jyväskylässä oli vain yksi heppu joka avasi ovia, mutta taisi olla vahtimestari tai vartija.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei rakas lapsi olen ollut työstä poissa 10 vuotta, olin ensin osa-aika eläkkeellä, talonmiehestä en tiedä mitään, ainakin jyväskylässä oli vain yksi heppu joka avasi ovia, mutta taisi olla vahtimestari tai vartija.
Luit kaksi kirjaa miten pääsee sairaseläkkeelle ja olit aivan hajalla sen prosessin kanssa vuosia. Nytkö sitten jatkoitkin töissä osittain vaikka monta lääkäriä sinut passitti muhkealle sairaseläkkeelle?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Luit kaksi kirjaa miten pääsee sairaseläkkeelle ja olit aivan hajalla sen prosessin kanssa vuosia. Nytkö sitten jatkoitkin töissä osittain vaikka monta lääkäriä sinut passitti muhkealle sairaseläkkeelle?
Niinhän sinä kuvittelet, mikä se diagnoosi oli joka saa tekemään huomioita jotka eivät liity itse asiaan mitenkään, kerrotko resupekka sen, tänne framelle.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niinhän sinä kuvittelet, mikä se diagnoosi oli joka saa tekemään huomioita jotka eivät liity itse asiaan mitenkään, kerrotko resupekka sen, tänne framelle.
Tapasi kirjoittaa laiffila Kognitiiviset häiriöt / mm.. dementia etulohko sellaiseen mutta se ei kuitenkaan selitä tapaasi, keksiä suoria valheita, tai vääristelemisen kirjoituksistani, joten sinulla on useampi ongelma, tai vai häiriintynyt jo lapsena.
- Anonyymi00006UUSI
Tapasi kirjoittaa viittaa laiffila ja niin edelleen, mutta sitten vielä kuvamanipulaatiota, olet hoidon tarpeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104748- 43631
- 36623
- 47613
- 30601
- 40595
- 50560
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 37496