Toinenkin uusi asia.

Anonyymi-ap

Ex-esimieheni otti yhteyttä ja tarjosi duunia, kun olen nyt vanhuuseläkkeellä tulot eivät vaikuta mitään itse eläkkeeseen, ja vielä eläkekin nousisi 1.5% vuodessa siihen asti kun täytän 70 vuotta, saman tyylisiä projekteja kuin aina ennenkin, ilman opetusvelvollisuutta, voisit tehdä kotona, tai yliopistontiloissa, tikkurilassa tai helsingin keskustassa.

Tilataanko nimilaatta oveen ?, olin tavannut yhden vanhan työkaverin stokkalla, toissa viikolla, kyseli kovasti... miten menee, anna puhelinnumerosi, niin soitellaan, jos tulee jotain. ex-pomo oli tavannut kaverini.

6

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan varmasti kuusvitosella monisairaalla on asiaa tietotekniikan pariin 25 vuoden breikin jälkeen talkkarin hommista.

• Anonyymi00002

Ei rakas lapsi olen ollut työstä poissa 10 vuotta, olin ensin osa-aika eläkkeellä, talonmiehestä en tiedä mitään, ainakin jyväskylässä oli vain yksi heppu joka avasi ovia, mutta taisi olla vahtimestari tai vartija.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei rakas lapsi olen ollut työstä poissa 10 vuotta, olin ensin osa-aika eläkkeellä, talonmiehestä en tiedä mitään, ainakin jyväskylässä oli vain yksi heppu joka avasi ovia, mutta taisi olla vahtimestari tai vartija.

Luit kaksi kirjaa miten pääsee sairaseläkkeelle ja olit aivan hajalla sen prosessin kanssa vuosia. Nytkö sitten jatkoitkin töissä osittain vaikka monta lääkäriä sinut passitti muhkealle sairaseläkkeelle?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Luit kaksi kirjaa miten pääsee sairaseläkkeelle ja olit aivan hajalla sen prosessin kanssa vuosia. Nytkö sitten jatkoitkin töissä osittain vaikka monta lääkäriä sinut passitti muhkealle sairaseläkkeelle?

Niinhän sinä kuvittelet, mikä se diagnoosi oli joka saa tekemään huomioita jotka eivät liity itse asiaan mitenkään, kerrotko resupekka sen, tänne framelle.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niinhän sinä kuvittelet, mikä se diagnoosi oli joka saa tekemään huomioita jotka eivät liity itse asiaan mitenkään, kerrotko resupekka sen, tänne framelle.

Tapasi kirjoittaa laiffila Kognitiiviset häiriöt / mm.. dementia etulohko sellaiseen mutta se ei kuitenkaan selitä tapaasi, keksiä suoria valheita, tai vääristelemisen kirjoituksistani, joten sinulla on useampi ongelma, tai vai häiriintynyt jo lapsena.

• Anonyymi00006

Tapasi kirjoittaa viittaa laiffila ja niin edelleen, mutta sitten vielä kuvamanipulaatiota, olet hoidon tarpeessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      331
      3239
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      206
      2853
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      59
      2447
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      172
      1512
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      18
      1299
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1290
    7. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      925
    8. 60
      923
    9. 85
      860
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      20
      834
    Aihe