Pippeli....Runo

Mää...Mää....

Pippeli hyppeli pitkin siltaa, Toivotti pillulle hyvää iltaa. Katsoi pohjantähteä, halusi nussimaan lähteä. Katsoi rahapussii, ei ollu rahaa nussii...

35

46269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c",)

      pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotti kaikille hyvää iltaa. Katseli taivaan tähtiä, teki mieli naimaan lähteä. Katseli rahapussia, ei ollut vara nussia. Vedin käden vedin toisen onhan mulla varaa moiseen....:)

      • Mie.

        Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti kaikille hyvää iltaa. Katseli taivaan tähtiä, tahtoi naimaan lähteä. Vilkaisi rahapussia, ei ollut varaa nussia. Veti käteen, veti toiseen, onhan hällä varaa moiseen. ;)


    • kotkan poikii

      täähän on selvästi dallun keksimä runo, kuka sinä sitten lienetkin?

    • Baari Mikko

      Semenee näin.
      Pippili hyppi pitkin siltaa toivotti pimpille hyvää iltaa katsoi raha pussiin ei ollu varaa nussii toivotti hyvää jussii

      • asian tuntija

        tost on monta eri versioo


      • on oikea

        pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotti pillulle hyvää iltaa katsoi taivaan tähteä ja halusi naimaan lähteä vilkaisi rahapussia ei ollu varaa nussia


    • nohj

      näin se menee ;D

      one, two, three
      silmät kii
      elvis näyttää kikkelii
      se on pitkä ja ruma
      niin kuin rexin muna
      siin on kaksi karvaa
      musta ja harmaa
      ja kun niistä nyppii, muna hyppii

      kävelee pitkin siltaa
      toivottaa pillulle hyvää iltaa
      katsoo taivaan tähteä
      tahtoo naimaan lähteä
      näyttää rahapussia
      ei ole varaa nussia :P

    • sun pimpille

      ksdjfg780wer

      • kitee sampsa

        2-tg


      • gkmgmo4
        kitee sampsa kirjoitti:

        2-tg

        One, two, three silmät kii Elvis näyttää kikkelii. Yksi karva puuttuu Elvis siittä suuttuu mummo antaa rasvaa uusi siittä kasvaa. Muistan ton ku sain siittä jälkkärii(siis ei jätskii) ja ope soitti kotiin XDDD


      • samzaaaa
        kitee sampsa kirjoitti:

        2-tg

        kitteensampsa 2-tg


      • örkki
        samzaaaa kirjoitti:

        kitteensampsa 2-tg

        öeuirghed,kgjhlikuytnvheruityygukvuxd,xfkvnuyberityböeiovyweitybevlirutyveliutylveity3liuvtyivuyeiutyelituybö90234åmvqweiutbp43976tb58976tyuöerndiohger t3 v43pvujbi


    • Ja vanha juttu

      "Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti pillulle hyvää iltaa. Katseli taivaan tähteä, tahtoi naimaan lähteä. Vilkaisi rahapussia, ei ollut varaa nussia."

    • randomirotta

      vasen oikee nosta koipee sieltä löytyy reikäsoikee työnnä syväl tuntuu hyvä oota kauan voit saada vauvan

    • 3=======D

      Pippeli hyppeli illalla, toivotti pillulle hyvää iltaa, tahtoi mennä nussimaan katsoi raha pussiaan ei ollut varaa nussia

    • fhhf

      Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti pillulle hyvää iltaa. Katsoi taivaan tähtiä, tahtoi naimaan lähteä, katsoi rahapussiinsa, ei ollut varaa nussia.

      • Anonyymi

        Tän version mä oon kuullu😅😅


    • Niinpä. Terävä havainto.

    • Anonyymi

      Ei mitään noista vaan tää :🤣
      Pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotteli pillulle hyvää iltaa
      Katsoi taivaan tähtiiää tahtoi naimaan lähtiiää
      Kun rahapussiiaa ei ollu varaa nussiaa

    • Anonyymi

      Pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotteli pillulle hyvää iltaa katsoi taivaan tähtiiää tahtoi naimaan lähtiiää kun ei varaa nussiia

    • Anonyymi

      Hyppi,pomppi,iloinen kikkeli tietä pitkin,iloisesti hyräillen,hyppeli,pomppi iloinen kikkeli,savista tietä pitkin,tapasi sitten vetisen vanttuun jonne teki pesän,hyppeli,pomppi vetinen kikkeli tietä pitkin.

    • Anonyymi

      Pippeli heilahti jalkojen väliin puristuksiin ja sieltä suihkahti pissit taaksepäin 🤭

    • Anonyymi

      Jorma kyseli isännältä että minkä takia sinä aina kusetat ja runkkaat minua, johon isäntä: nokun sä oot kyrpä!

    • Anonyymi

      Pippelihyppelpitkinsiltaapippelinkarvateiluiliikaapillutoivottihyvääiltaabaariinselähtimessinkaa

    • Anonyymi

      Minä olen. Miro
      7. Wc

    • Anonyymi

      Vittu

    • Anonyymi

      Olen 12 ja olen täälä

      • Anonyymi

        Me too


    • Anonyymi

      Se on tällee: pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotti pillulle hyvää iltaa katsoi taivaan tähtiiää tahtoi naimaan lähtiää katsoi raahaapussiiaa ei oolut vaaraa nussiiaaaaa

    • Anonyymi

      Fnzkkx

    • Anonyymi

      Jeesuksen muna pitkä kun juna pakko ottaa kuva

    • Anonyymi

      Joulupuu on vaarastettu pooliisit on oovella pukki löytyy roikkuumasta joulukuusen oksasta joulupuun pienet kynttiläiset polttaa puukin ruumista

    • Anonyymi

      Mulla on iso ja söpö

    • Anonyymi

      Tää oli hyvä runo nauran koko ajan.🤣

    • Anonyymi

      Tää on hyvä, kiitoskiitos

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe