Pippeli hyppeli pitkin siltaa, Toivotti pillulle hyvää iltaa. Katsoi pohjantähteä, halusi nussimaan lähteä. Katsoi rahapussii, ei ollu rahaa nussii...
Pippeli....Runo
29
36601
Vastaukset
- c",)
pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotti kaikille hyvää iltaa. Katseli taivaan tähtiä, teki mieli naimaan lähteä. Katseli rahapussia, ei ollut vara nussia. Vedin käden vedin toisen onhan mulla varaa moiseen....:)
- Mie.
Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti kaikille hyvää iltaa. Katseli taivaan tähtiä, tahtoi naimaan lähteä. Vilkaisi rahapussia, ei ollut varaa nussia. Veti käteen, veti toiseen, onhan hällä varaa moiseen. ;)
- kotkan poikii
täähän on selvästi dallun keksimä runo, kuka sinä sitten lienetkin?
- Baari Mikko
Semenee näin.
Pippili hyppi pitkin siltaa toivotti pimpille hyvää iltaa katsoi raha pussiin ei ollu varaa nussii toivotti hyvää jussii- asian tuntija
tost on monta eri versioo
- on oikea
pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotti pillulle hyvää iltaa katsoi taivaan tähteä ja halusi naimaan lähteä vilkaisi rahapussia ei ollu varaa nussia
- nohj
näin se menee ;D
one, two, three
silmät kii
elvis näyttää kikkelii
se on pitkä ja ruma
niin kuin rexin muna
siin on kaksi karvaa
musta ja harmaa
ja kun niistä nyppii, muna hyppii
kävelee pitkin siltaa
toivottaa pillulle hyvää iltaa
katsoo taivaan tähteä
tahtoo naimaan lähteä
näyttää rahapussia
ei ole varaa nussia :P - sun pimpille
ksdjfg780wer
- kitee sampsa
2-tg
- gkmgmo4
kitee sampsa kirjoitti:
2-tg
One, two, three silmät kii Elvis näyttää kikkelii. Yksi karva puuttuu Elvis siittä suuttuu mummo antaa rasvaa uusi siittä kasvaa. Muistan ton ku sain siittä jälkkärii(siis ei jätskii) ja ope soitti kotiin XDDD
- samzaaaa
kitee sampsa kirjoitti:
2-tg
kitteensampsa 2-tg
- örkki
samzaaaa kirjoitti:
kitteensampsa 2-tg
öeuirghed,kgjhlikuytnvheruityygukvuxd,xfkvnuyberityböeiovyweitybevlirutyveliutylveity3liuvtyivuyeiutyelituybö90234åmvqweiutbp43976tb58976tyuöerndiohger t3 v43pvujbi
- Ja vanha juttu
"Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti pillulle hyvää iltaa. Katseli taivaan tähteä, tahtoi naimaan lähteä. Vilkaisi rahapussia, ei ollut varaa nussia."
- randomirotta
vasen oikee nosta koipee sieltä löytyy reikäsoikee työnnä syväl tuntuu hyvä oota kauan voit saada vauvan
- 3=======D
Pippeli hyppeli illalla, toivotti pillulle hyvää iltaa, tahtoi mennä nussimaan katsoi raha pussiaan ei ollut varaa nussia
- fhhf
Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti pillulle hyvää iltaa. Katsoi taivaan tähtiä, tahtoi naimaan lähteä, katsoi rahapussiinsa, ei ollut varaa nussia.
- Anonyymi
Tän version mä oon kuullu😅😅
Niinpä. Terävä havainto.
- Anonyymi
Ei mitään noista vaan tää :🤣
Pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotteli pillulle hyvää iltaa
Katsoi taivaan tähtiiää tahtoi naimaan lähtiiää
Kun rahapussiiaa ei ollu varaa nussiaa - Anonyymi
Pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotteli pillulle hyvää iltaa katsoi taivaan tähtiiää tahtoi naimaan lähtiiää kun ei varaa nussiia
- Anonyymi
Hyppi,pomppi,iloinen kikkeli tietä pitkin,iloisesti hyräillen,hyppeli,pomppi iloinen kikkeli,savista tietä pitkin,tapasi sitten vetisen vanttuun jonne teki pesän,hyppeli,pomppi vetinen kikkeli tietä pitkin.
- Anonyymi
Pippeli heilahti jalkojen väliin puristuksiin ja sieltä suihkahti pissit taaksepäin 🤭
- Anonyymi
Jorma kyseli isännältä että minkä takia sinä aina kusetat ja runkkaat minua, johon isäntä: nokun sä oot kyrpä!
- Anonyymi
Pippelihyppelpitkinsiltaapippelinkarvateiluiliikaapillutoivottihyvääiltaabaariinselähtimessinkaa
- Anonyymi
Minä olen. Miro
7. Wc - Anonyymi
Vittu
- Anonyymi
Olen 12 ja olen täälä
- Anonyymi
Me too
- Anonyymi
Se on tällee: pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotti pillulle hyvää iltaa katsoi taivaan tähtiiää tahtoi naimaan lähtiää katsoi raahaapussiiaa ei oolut vaaraa nussiiaaaaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279