Pippeli....Runo

Mää...Mää....

Pippeli hyppeli pitkin siltaa, Toivotti pillulle hyvää iltaa. Katsoi pohjantähteä, halusi nussimaan lähteä. Katsoi rahapussii, ei ollu rahaa nussii...

29

36601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c",)

pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotti kaikille hyvää iltaa. Katseli taivaan tähtiä, teki mieli naimaan lähteä. Katseli rahapussia, ei ollut vara nussia. Vedin käden vedin toisen onhan mulla varaa moiseen....:)

• Mie.

Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti kaikille hyvää iltaa. Katseli taivaan tähtiä, tahtoi naimaan lähteä. Vilkaisi rahapussia, ei ollut varaa nussia. Veti käteen, veti toiseen, onhan hällä varaa moiseen. ;)

• kotkan poikii

täähän on selvästi dallun keksimä runo, kuka sinä sitten lienetkin?

• Baari Mikko

Semenee näin.
      Pippili hyppi pitkin siltaa toivotti pimpille hyvää iltaa katsoi raha pussiin ei ollu varaa nussii toivotti hyvää jussii

• asian tuntija

tost on monta eri versioo

• on oikea

pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotti pillulle hyvää iltaa katsoi taivaan tähteä ja halusi naimaan lähteä vilkaisi rahapussia ei ollu varaa nussia

• nohj

näin se menee ;D

one, two, three
      silmät kii
      elvis näyttää kikkelii
      se on pitkä ja ruma
      niin kuin rexin muna
      siin on kaksi karvaa
      musta ja harmaa
      ja kun niistä nyppii, muna hyppii

kävelee pitkin siltaa
      toivottaa pillulle hyvää iltaa
      katsoo taivaan tähteä
      tahtoo naimaan lähteä
      näyttää rahapussia
      ei ole varaa nussia :P

• sun pimpille

ksdjfg780wer

• kitee sampsa

2-tg

• gkmgmo4
        kitee sampsa kirjoitti:

2-tg

One, two, three silmät kii Elvis näyttää kikkelii. Yksi karva puuttuu Elvis siittä suuttuu mummo antaa rasvaa uusi siittä kasvaa. Muistan ton ku sain siittä jälkkärii(siis ei jätskii) ja ope soitti kotiin XDDD

• samzaaaa
        kitee sampsa kirjoitti:

2-tg

kitteensampsa 2-tg

• örkki
        samzaaaa kirjoitti:

kitteensampsa 2-tg

öeuirghed,kgjhlikuytnvheruityygukvuxd,xfkvnuyberityböeiovyweitybevlirutyveliutylveity3liuvtyivuyeiutyelituybö90234åmvqweiutbp43976tb58976tyuöerndiohger t3 v43pvujbi

• Ja vanha juttu

"Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti pillulle hyvää iltaa. Katseli taivaan tähteä, tahtoi naimaan lähteä. Vilkaisi rahapussia, ei ollut varaa nussia."

• randomirotta

vasen oikee nosta koipee sieltä löytyy reikäsoikee työnnä syväl tuntuu hyvä oota kauan voit saada vauvan

• 3=======D

Pippeli hyppeli illalla, toivotti pillulle hyvää iltaa, tahtoi mennä nussimaan katsoi raha pussiaan ei ollut varaa nussia

• fhhf

Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti pillulle hyvää iltaa. Katsoi taivaan tähtiä, tahtoi naimaan lähteä, katsoi rahapussiinsa, ei ollut varaa nussia.

• Anonyymi

Tän version mä oon kuullu😅😅

• Niinpä. Terävä havainto.

• Anonyymi

Ei mitään noista vaan tää :🤣
      Pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotteli pillulle hyvää iltaa
      Katsoi taivaan tähtiiää tahtoi naimaan lähtiiää
      Kun rahapussiiaa ei ollu varaa nussiaa

• Anonyymi

Pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotteli pillulle hyvää iltaa katsoi taivaan tähtiiää tahtoi naimaan lähtiiää kun ei varaa nussiia

• Anonyymi

Hyppi,pomppi,iloinen kikkeli tietä pitkin,iloisesti hyräillen,hyppeli,pomppi iloinen kikkeli,savista tietä pitkin,tapasi sitten vetisen vanttuun jonne teki pesän,hyppeli,pomppi vetinen kikkeli tietä pitkin.

• Anonyymi

Pippeli heilahti jalkojen väliin puristuksiin ja sieltä suihkahti pissit taaksepäin 🤭

• Anonyymi

Jorma kyseli isännältä että minkä takia sinä aina kusetat ja runkkaat minua, johon isäntä: nokun sä oot kyrpä!

• Anonyymi

Pippelihyppelpitkinsiltaapippelinkarvateiluiliikaapillutoivottihyvääiltaabaariinselähtimessinkaa

• Anonyymi

Minä olen. Miro
      7. Wc

• Anonyymi

Vittu

• Anonyymi

Olen 12 ja olen täälä

• Anonyymi

Me too

• Anonyymi

Se on tällee: pippeli hyppeli pitkin siltaa toivotti pillulle hyvää iltaa katsoi taivaan tähtiiää tahtoi naimaan lähtiää katsoi raahaapussiiaa ei oolut vaaraa nussiiaaaaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe