yökastelussa inttiin

Anonyymi-ap

Pitäis kesällä lähtee inttii ja joka öinen yökastelu. Onko porukkaa jotka on käyny intin yökastelun kanssa? Mitä suojia sieltä saa ja onko ne hyvii?

38

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos jotai pitää suositella nii nuku vaatteet päällä ja käytä pulluppei

• Anonyymi00002

Eikös edelleen jatkuvan yökastelun takia saa e-paperit. Itsellä yökastelu oli loppunut jo ennen kutsuntoja. Mutta muutamia kertoja yökastelua tapahtui intissä.

• Anonyymi00003

Huomasiko kukaa kun kastelit?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Huomasiko kukaa kun kastelit?

Eipä sitä voinut mitenkään peitellä. Aamulla heräsin täydestä unesta herätykseen ja sänky märkänä

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eipä sitä voinut mitenkään peitellä. Aamulla heräsin täydestä unesta herätykseen ja sänky märkänä

Miten muut suhtautuivat?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten muut suhtautuivat?

Nauroivat?

• Anonyymi00005

Onko sulla mitä vaippoja nyt käytössä?

Itsellä aktivoitui yökastelu kesken intin (stressin, rasituksen, väsymyksen takia). Sain jotenkin piiloteltuja asiaa, mutta hankalaa se oli. Housuvaippaa käytin ja toivoin, että se riittää.

• Anonyymi00007

Kastuko sulla usein pantsit?

• Anonyymi00008

Mulla on nyt tenan teippi vaippoja öisin koska se on myös hyvin voimakasta eli pullupit on sillee et vuotaa noin 3/4 kerrasta ja mitkään lääkkeet tai sellaset ei oo auttanu ennen.

-ap

• Anonyymi00009

Saatko vaipat ilmaisjakelusta?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Saatko vaipat ilmaisjakelusta?

Kyllä saan vaippani ilmaisjakelusta ja kaikki muutkin asiaan liittyvän

-ap

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

-ap

Eikö kutsunnoissa asiaan puututtu? Siellähän asiasta kysytään tai ainakin kysyttiin vielä vuonna 2018. Ehdottomasti menisin uudelleen lääkärin arvioon. Ei yökastelun kanssa intissä oikein voi olla. Tai varmaan voi, mutta kaikki vaippojen laitoit jne on hankalampaa. Aamulla siistiytymiset. Kiusaamisen kohteeksi joutuminen on suuri. Varsinkin kun joudut käyttämään tenan teippivaippoja

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eikö kutsunnoissa asiaan puututtu? Siellähän asiasta kysytään tai ainakin kysyttiin vielä vuonna 2018. Ehdottomasti menisin uudelleen lääkärin arvioon. Ei yökastelun kanssa intissä oikein voi olla. Tai varmaan voi, mutta kaikki vaippojen laitoit jne on hankalampaa. Aamulla siistiytymiset. Kiusaamisen kohteeksi joutuminen on suuri. Varsinkin kun joudut käyttämään tenan teippivaippoja

Kyllä ne sitä kysy ja sanoin niille mut ei siihen mitenkää puututtu et en oikee tiiä. Kai ne on sit jonku sisäisen merkinnän pistänyt. On tää asia jääny vähä pimelle alueelle nii en oikee tiiä. Ei niillä sit varmaa ollu mitää ongelmaa kastelun kanssa. En tiiä.

-ap

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä ne sitä kysy ja sanoin niille mut ei siihen mitenkää puututtu et en oikee tiiä. Kai ne on sit jonku sisäisen merkinnän pistänyt. On tää asia jääny vähä pimelle alueelle nii en oikee tiiä. Ei niillä sit varmaa ollu mitää ongelmaa kastelun kanssa. En tiiä.

-ap

Kannattaa vielä asiaa selvittää. Itse en uskaltaisi mennä vaippojen kanssa inttiin. Varsinkaan, kun käyttö olisi joka yöllistä. Terveystarkastusohje on julkista luettavaa ja siellä lukee, että virtsanpidätyskyvyn pitäisi ola lääkkeillä hoidettavissa.
        Hurjalle kuulostaa, että menet inttiin asian kanssa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kannattaa vielä asiaa selvittää. Itse en uskaltaisi mennä vaippojen kanssa inttiin. Varsinkaan, kun käyttö olisi joka yöllistä. Terveystarkastusohje on julkista luettavaa ja siellä lukee, että virtsanpidätyskyvyn pitäisi ola lääkkeillä hoidettavissa.
        Hurjalle kuulostaa, että menet inttiin asian kanssa

Kyl mä luulen että suojat kuten vaippa ja sängynsuoja on tarpeeksi hyvä. Mikset uskaltaisi mennä itse vaippojen kanssa? Onko jotain tiettyä miksi et? Selvittelen asiaa vielä onneks on vielä hetki aikaa ennenkuin pitää lähtee.

-Ap

• Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

-ap

Oletko ollut aina yökastelija?

• Anonyymi00015

Ja voisin antaa myöskin hieman taustoja. Eli oon kastellu yöllä (joka yö lähtien) n. 12,75v lähtien eli jo jonkun aikaa. Sitä ennen oli yö vaippa 5/6v asti ja sain ilmaisjakelun joskus 15v ensin lasten vaippojen isoimmilla kooilla mutta nopeasti vaihtui pieniin aikuisten vaippoihin ja nyt oon sitte ollu tenan teippivaipoissa. Aloin uudestaan käyttää vaippaa vähän 13v synttäreiden jälkeen sitä ennen oli pelkkä sänkysuoja. Käytin silloin drynites ja liberon vaippoja öisin ilmaisjakelun alkuun saakka sitten muuttu teippivaipoiksi.

-ap

• Anonyymi00016

Itsellä on myös nykyään tenan teippivaipat käytössä yöllä n. joka kolmas yö kastelen. Vaihtelee paljon. Intin kävin vuonna 2019. Jotenkin olen asiaa aina arkaillut. Rohkea olet asian kanssa! Ja eihän siinä pitäisi olla mitään noloa tai toisille ongelmia. Itse intissä tälläisiä tukisin parhaani mukaan

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Itsellä on myös nykyään tenan teippivaipat käytössä yöllä n. joka kolmas yö kastelen. Vaihtelee paljon. Intin kävin vuonna 2019. Jotenkin olen asiaa aina arkaillut. Rohkea olet asian kanssa! Ja eihän siinä pitäisi olla mitään noloa tai toisille ongelmia. Itse intissä tälläisiä tukisin parhaani mukaan

Oliko sinulla vaippa intissä? Ja jotain kokemuksia ja mahdollisia haasteita jos käyttää vaippoja

-ap

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oliko sinulla vaippa intissä? Ja jotain kokemuksia ja mahdollisia haasteita jos käyttää vaippoja

-ap

2 viimeistä kuukautta käytin. Kun tapahtu 3 kastelua parin viikon sisällä. Ajattelin, että sen verran vähän aikaa kotiutumiseen että jotenkin tästä nyt sitten selviän menemään. Kokemus oli yllättävän positiivinen. Kerroin asiasta, että oon entinen yökastelija ja nyt näköjään aktivoitumassa. Sitä aikasemmin alokas kaudella kastelin kerran. Olihan se järkytys aina herätä märästä sängystä, minkäs asialle teet.

• Anonyymi00025

Luultavasti et paljoo salaile vaippailua, Onko ollu kouluaikana mitää ongelmia`?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00018 kirjoitti:

2 viimeistä kuukautta käytin. Kun tapahtu 3 kastelua parin viikon sisällä. Ajattelin, että sen verran vähän aikaa kotiutumiseen että jotenkin tästä nyt sitten selviän menemään. Kokemus oli yllättävän positiivinen. Kerroin asiasta, että oon entinen yökastelija ja nyt näköjään aktivoitumassa. Sitä aikasemmin alokas kaudella kastelin kerran. Olihan se järkytys aina herätä märästä sängystä, minkäs asialle teet.

Veitkö lakanat kuivamaa ja haitko uudet varustevarastolta? Miten pitää toimia jos intissä kastelee?

• Anonyymi00019

Onko intissä jotain sellaista jossa voisi vaippa olla haasteena?

• Anonyymi00021

Metsäleirit ja teltta yöpymiset tulis mielee. Vaipat pitää kantaa mukana ja käytetyt jotenki hävittää.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Metsäleirit ja teltta yöpymiset tulis mielee. Vaipat pitää kantaa mukana ja käytetyt jotenki hävittää.

Tämä varmaan se suurin haaste on. Toki voi hakeutua tehtäviin missä ei ole metsäleirejä

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tämä varmaan se suurin haaste on. Toki voi hakeutua tehtäviin missä ei ole metsäleirejä

Kyllä intissä on myös sellasia tehtäviä et kastelun kanssa pärjää hyvin. Kannattaa olla alusta asti avoin ja olla yhteydessä esikuntaa. Ja jos kokee intin liian hankalaksi, voi anoa keskeytystä tai lykkäystä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä intissä on myös sellasia tehtäviä et kastelun kanssa pärjää hyvin. Kannattaa olla alusta asti avoin ja olla yhteydessä esikuntaa. Ja jos kokee intin liian hankalaksi, voi anoa keskeytystä tai lykkäystä.

Ja ehdottomasti keskustella vielä tulotarkastuksessa asiasta intissä

• Anonyymi00026

Käytätkö ap muulloin kun yöllä? Onko päivällä pidätyskyky millainen?

• Anonyymi00027

En oikeastaan muulloin kun yöllä vaan joskus matkoilla ja semmosissa. Hyvin harvoin siis muulloin. Pidätyskyky on kohtalainen että kyllä pärjään päivisin ilman kastelua mutta välillä lähetä menee.

-ap

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En oikeastaan muulloin kun yöllä vaan joskus matkoilla ja semmosissa. Hyvin harvoin siis muulloin. Pidätyskyky on kohtalainen että kyllä pärjään päivisin ilman kastelua mutta välillä lähetä menee.

-ap

Hyvä. Ei meitä varmaan kovin montaa ole, jotka on intissä vaippoja käyttänyt yökastelun takia. Avoimin mielin liikenteeseen, varmasti pois pääsee jos ei onnistu suunnitelmien mukaan. Haluatko keskustella asiasta tarkemmin jossain muualla?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

-ap

Jos intissä on vaippoja mukana, niitä kannattaa käyttää automarsseilla , leireillä, vartiossa, ihan mukavuus syistä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Jos intissä on vaippoja mukana, niitä kannattaa käyttää automarsseilla , leireillä, vartiossa, ihan mukavuus syistä.

Onko kokemusta vaippojen käytöstä intissä?

• Anonyymi00033

En käyttäny intti aikana, mutta sen jälkee ihan mukavuus syistä

• Anonyymi00034

Vaipat on hyviä myös mukavuus syistä

• Anonyymi00035

Oletko kuinka avoin kastelun suhteen? Tietääkö tutut ja kaverit?

• Anonyymi00036

Oon aika avoin eli kaikki tutut tietää ja aika moni joiten kaa on tullu yövyttyä leirillä tai muuten. Ein kuitenkaan mee johonki keskelle katuu ja huutaa et mul on yökastelu ja käytän vaippaa. En niinkään nolaannu tai sillee jos joku saa tietää ja ei mua niin paljoo kiinnosta tietääkö joku vai ei

-ap

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Oon aika avoin eli kaikki tutut tietää ja aika moni joiten kaa on tullu yövyttyä leirillä tai muuten. Ein kuitenkaan mee johonki keskelle katuu ja huutaa et mul on yökastelu ja käytän vaippaa. En niinkään nolaannu tai sillee jos joku saa tietää ja ei mua niin paljoo kiinnosta tietääkö joku vai ei

-ap

Tosi hieno asenne, kyllä sä pärjäät intissä. Sielä just tarvitaa rohkeita esimerkkejä.

• Anonyymi00038

Laita aloittaja tänne tietoo, miten intissä sujuu, jos menet sinne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe