HUA HININ HURJALLE KYSSÄRI

Anonyymi-ap

Kerro millaista on asua paikassa mitä huippu hiihtäjä kutsui Suomen Mogadishuksi?

19

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI
    • Anonyymi00002
      UUSI

Miksi asiaan pitäisi jotain kommentoida, suomen Mogadishu on itäkeskus, jossa käyn välillä metrolla, ostamassa vaimolle 20kg riiisiä, siellä hinta on halvin... joskus autolla, ja itäkeskus on osa helsinkiä, ei vantaata.

• Anonyymi00003
        UUSI

Kannattaisiko lukea tuo uutinen linkin takaa?

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kannattaisiko lukea tuo uutinen linkin takaa?

Ei kannata....

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei kannata....

Mursusaaren pallomahainen Robinson Crusoe TIETÄÄ asiat, ei sen tartte lukea uutisia tai wikipediaa (VITTUMIKÄIDIOOTTI kyseessä).

• Anonyymi00006
        UUSI

Suomalainen hiihtäjä Vilma Nissinen kutsui tammikuussa 2026 Vantaan Hakunilaa (erityisesti Hakunilan urheilupuistoa) "Suomen Mogadishuksi".

Nissinen antoi kommenttinsa Tour de Skin yhteydessä Italiassa, kun häneltä kysyttiin kilpailemisesta maailmancupissa verrattuna samaan aikaan Vantaalla järjestettävään Skandinavia-cupiin. Hän totesi hiihtävänsä mieluummin Italiassa kuin "Suomen Mogadishussa" ja lisäsi Hakunilan olleen sellainen jo 1990-luvulta lähtien.

Vaikka puhekielessä Itäkeskuksesta tai Itä-Helsingistä on joskus käytetty samankaltaisia vertauksia (esimerkiksi Alexander Stubb on aiemmin todennut Itäkeskuksen olevan "kuin Somalia"), tässä nimenomaisessa hiihtäjään liittyvässä kohussa kyse oli nimenomaan Hakunilasta.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mursusaaren pallomahainen Robinson Crusoe TIETÄÄ asiat, ei sen tartte lukea uutisia tai wikipediaa (VITTUMIKÄIDIOOTTI kyseessä).

Laiffila hae itsellesi apuam

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Laiffila hae itsellesi apuam

Minulla ei ole tämän(kään) kanssa tekemistä.
        Sellaisen uutisen luin aiheeseen liittyen että Suomen vaarallisimmat kaupunginosat on Myyrmäki ja Tiksi. En suosittele sinullekaan mennä jututtamaan narkkareita Myrtsiin kuten kerroit tehneesi.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minulla ei ole tämän(kään) kanssa tekemistä.
        Sellaisen uutisen luin aiheeseen liittyen että Suomen vaarallisimmat kaupunginosat on Myyrmäki ja Tiksi. En suosittele sinullekaan mennä jututtamaan narkkareita Myrtsiin kuten kerroit tehneesi.

Jaa jaa eipä kiinnosta, pärjää ihmisten kanssa.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Myyrmäen vaarallisuudesta en tiedä, en liiku siellä öisin, menen päivällä kauppoihin, peukkua on alueella paljon, poliisin mukaan ei sen vaarallisempi kuin mikään muu taajama jossa on paljon ihmisiä.

• Anonyymi00014
        UUSI

Numba, mistä kaupasta ostit ihanalle vaimollesi 20kg riisiä, kuinka halvalla sait?

> § <

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Myyrmäen vaarallisuudesta en tiedä, en liiku siellä öisin, menen päivällä kauppoihin, peukkua on alueella paljon, poliisin mukaan ei sen vaarallisempi kuin mikään muu taajama jossa on paljon ihmisiä.

Nämä on nimenomaan vallesmannin tilastot. Ei sinun itse tarvi mennä niitä laskemaan.
        https://ibb.co/Xcf8d8f

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Nämä on nimenomaan vallesmannin tilastot. Ei sinun itse tarvi mennä niitä laskemaan.
        https://ibb.co/Xcf8d8f

Missä sijaitsee Vantaan läävien messualue, onko se jotenkin eristetty kyseisistä alueista ja vaarallisten henkilöiden pääsy on estetty, missä Hukkapalan murrosikäinen Raxipossu käy koulua entä liikkuu vapaa-aikoinaan?

MIssä sijaitsee miljonääri MinÄn heeveilluusiokerrosläävä, jonka arvo nousee kohisten?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Missä sijaitsee Vantaan läävien messualue, onko se jotenkin eristetty kyseisistä alueista ja vaarallisten henkilöiden pääsy on estetty, missä Hukkapalan murrosikäinen Raxipossu käy koulua entä liikkuu vapaa-aikoinaan?

MIssä sijaitsee miljonääri MinÄn heeveilluusiokerrosläävä, jonka arvo nousee kohisten?

Miksi ryhdyit Senssuksi raivoamaan kun tilastot eivät miellytä sinua?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Eniten poliisitehtäviä koko Suomessa
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f8b98b2e-de38-474d-9d2a-9b1755a28f45

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Numba, mistä kaupasta ostit ihanalle vaimollesi 20kg riisiä, kuinka halvalla sait?

> § <

Joopa joo... Posso mitään riisiä ostanut vaimolle, liian kallista, kaalia pakottaa syömään, eikä Posso sitä paitsi tiedä riisistä ja thai ruoasta yhtään mitään.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joopa joo, kyllä minä pärjään, mutta olen huolissani sinun ihmisten kanssa pärjäämisestä.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Joopa joo, kyllä minä pärjään, mutta olen huolissani sinun ihmisten kanssa pärjäämisestä.

Mutta mitä kuuluu vaimollesi? Onko ystäviä Vantaalla tai onko mitään harrastuksia?
        Mitä hän tekee noin niinkuin arkisin ja pyhinä? Ei varmaankaan istu sohvalla vaan katsomassa hömppäsarjoja? Puhelinta hän käyttää paljon ravintolakuvista päätellen.
        Meillä lapsiperhearkea ei enää ole, mutta tekemistä riittää ihan kivasti töissä ja kotiaskareissa. Poika hoitelee omia asioitaan eikä juuri tarvi enää kyytejäkään harrastuksiin eikä kavereille, pääsee liikkumaan ihan itse. Tyttö on täysi-ikäinen ja opiskelemassa toisaalla. Ei tässä suuria harrastuksia ole itsellänikään, joskus käydään seinäkiipeilemässä pojan kanssa ja minulla on kausikortti uimahalliin. Sulista nelinpelinä kerta viikkoon suunnilleen. Loput vapaa-ajasta Netflixiä ja koettanut taas lukea vähän enemmän ja opiskelen kotona päivittäen osaamistani. Kyselen viisaammiltani.
        Kun kerron millä asioilla kyselen, niin alkaa tulla VIP-palvelua ja kutsuja perehtymään alihankkijoiden toimintaan.

laiffila

• Anonyymi00010
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä... kattila kilahti 55555

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe