Vittuttaa. Onko kellää muilla tollasia naapureita että pihallaku sannoo että päivää nii ei voi ees sanua takasi. Oikee kuuluvalla äänellä ja ei mittää vastausta, imetää sitä vitu körssiä ja katotaa puhelinta eikä voi sanua ees että päivää. Vituttaa tommoset apinat en morota ennää kettää naapuria ku puole vuoje aikana kukkaa varmaa morottanu takasi. Sitte pittää kirjotella jotaki lappuja postilaatikkoo ku ei uskalleta tulla sanomaa päin naamaa ku meikän asunnosta "kuuluu askeleita yöllä". Vittuku tietäis ees kuka niitä kirjottaa. Ja mitä meikö tekkee jos alakaa kusettaan yöllä? Leijunko mää sinne kuselle?! Mukava ku aina pittäs muka miettiä että pääseekö ääntä ettei vaa alakerran asukas saa jotaki vitun panniikkia. Tahallee tömistelen kans portaat ja välillä vittuillaksee ramppaan niisä. Että varmasti tietää että olen saapunut kotiin!!!
Naapurit.
Anonyymi-ap
6
275
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikä? Tömistelitkö just hetki sitten johonkin suuntaaan?
- Anonyymi00002
Joo tömistelin!
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo tömistelin!
No onpas sulla raskaat buutsit. Paksut lyijypohjat?
- Anonyymi00003
Ai kun oli taas jännä juttu...
- Anonyymi00004
Surullista mutta totta pippäitä on mailma täynnä,sinä minä hän me te he.....jokaisella ihmisellä on jokin ongelma
- Anonyymi00005
Onko monellakin naapureina tänne kaikenlaisia turhien aloituksien tekijöitä ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857